jeg har bygget en del amper digitale som analoge klasse A mosfet,
Av de digitale cold amp , tripath , og hypex så har de sine gode sider . bare ikke hypex, cold amp med en varm og av rundet topp og den beste bassen , til tripath med finesse og nøyaktighet super detaljert topp til å være digital
Hypex lød som knust glass uansett op amper som der var :Rør ampen min med rette rørene er en fryd å lytte på , og ikke ulik mine klasse A mosfett trinn i mellom tone og topp , Bare hardeste bass / bass trasienter synes jeg mosfettene mine klare bedre , med som skal klare teoretisk kontinuerlig 90 A load . Lyndorf har noen bra amper , men passer ikke til allt , Jeg har til gode å høre den D amp som virkelig kan bass så vel som en god klasse A ,,, kan være den heter theta prometeus ,,ett konsept som ser bra ut , men ikke hørt enda ,
Av absolutt den beste digitale små ampene jeg har hørt da er de små full bridge digtale til tripath , ,,, de er ikke på mere enn 12 til 20 watt , men det skul le man ikke tro når man hører dem , Desverre finnes ikke lenger Tripath , de ble vel utkonkurrert på pris av billigere og simplere D designer