Diana - kjedelig?

R

RoDa

Gjest
Hei

Er ikke den med største Krall-samlingen, kun "The Girl In The Other Room" i hylla....

Så lånte jeg "The Look Of Love" og må si dette er noe av det kjedeligste jeg har hørt. :-X

I og med at jeg liker førstnevnte, hvilke andre plater fra dama bør jeg kjøpe da?

R

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
nå banner du i kjerka. ;D ;D ;D

Av en eller annen ufattelig grunn så har 4-5 av hennes plater funnet veien til heimen. :-X :-[ Lydvennlig muzak og lite annet.
Skal jeg ta frem å "anbefale" en skive er det hennes aller siste "Quite Nights" som er helt grei å høre på. Ironisk (nok) så er det den enkelte fans her på HFS slakter etter hva jeg har jeg sett. ::) ::) ::)

R

RoDa

Gjest
Takk, LMC, det er det faktisk flere som har nevnt. Prøver den da.

Eros, trur ikke den siste fenger her gitt. Den er nok i løypa til denne som jeg nå vipper ut av skuffen på Marantzen.
K_J_E_D_E_L_I_G, men fine bilder i coveret da...

Nei, inn med en gammel klassiker. Brubeck og Time Out. Tror det var hos LMC jeg fikk fot første gang med Take Five. 8)

The Girl + Live in Paris da, noen flere?

R

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
32.304
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Har Live in Paris. Den kjeder meg.

R

RoDa

Gjest
Valentino skrev:
Har Live in Paris. Den kjeder meg.
Synes jeg ikke er rart. I forhold til Siegfrieds strabaser blir det meste kjedelig. 8)

R

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hvis man da skal nedlate seg til å snakke om Krall vil jeg anbefale "stepping out". Den ligner på jazz og svinger bra, god imponatorlyd. Ellers syns jeg det er fryktelig mye muzak i lovpriste jazzhelter fra 50-60 tallet også. Krall er ganske glatt, men hadde hennes utgivelser vært fra de år hadde hun vært en legende.

Topp Bunn