Det Verminske hjem

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.965
    Antall liker
    6.051
    Torget vurderinger
    32
    Håper det gikk bra med han som ramla ned trappa.

    Roy
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Til neste treff er det unison enighet om at det må til et gelender... Don B testet tyngdekraften.. Den virket..

    Vis vedlegget 727410
    Pøh, tyngdekraften er ingen match for Don B. Et løst problem!

    Har aldri sett, og hørt, en mann som nærmet seg pensjonistenes rekker stokket beina så raskt i det han suste nedover trappetrinnene mens han skrek ut i fryd:-"Å FY FAEN!" 🤠 (y)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ja fytterakkern, fatter ikke åssen han kom uskadet fra det der.
    og ikke minst den posituren han hadde da han sto på alle fire med hodet nedi skohylla på enden av trappa.
    hadde jeg ikke lagt igjen mobilen oppe i puben, hadde vi fått tidenes bilde.
    den trappa er småkjip til hverdags og livsfarlig i fylla.
    har aldri sett mer homofil ut enn da jeg bar garrarden ned samme trapp dagen etter.
     
    Sist redigert:

    Horny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Innlegg
    1.000
    Antall liker
    1.309
    Torget vurderinger
    5
    Heldigvis kom verken mennesker, dyr eller platespillere til skade. Takker vermin for husly og huslyd, skjønner godt hvorfor kyrne stemmer i når han drar på med Trio og basstårn. En strålende helg i godt selskap, bør bli en tradisjon dette.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Vil til slutt få rette en takk til @Vermin for strålende vertskap, deilige " Malvin", fantastiske Pompeii, intense David og en haug med trivelige folk. Og en ting er sikkert...Vi er ikke roboter..


    Det er mange måter å kose seg med hobbyen på. Selv setter jeg stor pris på møtene, møtene mellom flotte folk. Det er ikke "boksene", målinger og drømmer om kommersielt verdensherredømme som gir glede, men musikken, noen øl, historier og humør. Vil også takke mine medtrafikanter i bilen, @rama ,@The Gunner og @Horny for en fin tur. På tross av gunners ivrige pedalpådrag gikk det greit nedover, og hjem var det smooth as a breeze. @BHO på luftgitar til Gilmore var og en opplevelse.. Trivelig å få møte @BangBang igjen, den kåken din blir meget bra når du får satt inn Donald-bladene og kastet opp et par blomstrete gardiner som du ønsket deg... ;).. Mister R og @Hagto gjorde sitt til at helga ble mer enn godkjent...


    Vennskap, møte med mennesker.. Det som gjør oss til oss.. Takk for at jeg fikk være med... :)
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.918
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Må også få takke, for strålende besøk.
    En trivelig gjeng stuerene menn som klarte seg utmerket blant ku, sau og gris :D

    Utrolig morro og henge seg på ut til @BangBang , som jeg ikke har somlet meg til selv etter han flytta. Strålende lyd i disse AG Zeroene, selv uten et eneste bilde på veggen og gjenklang som i en gymsal. Her er det potensiale til og spille helt knall, selv i en livstilstue i en moderne funkisbolig.

    Takk for at @Hagto også tok turen på lørdag kveld til grilling og ljuging. Det er altfor sjeldent vi ses! Jeg lover og stikke innom og sjekke den nye kåken din nå i sommer når jeg først er på sørlandet.

    Nå, førsteslåtten! Så kan dere komme igjen til neste år og høste fruktene på grillen.
    (hard helg, sliten)
    C4755AE2-C7D5-4F41-A0C5-ECBBFC4F9E0D.jpeg
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Sommeren var over da solen snudde, så du kan trygt åpne balsa kistå nå.:)
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.240
    Antall liker
    8.200
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Er alt gresset i hus? må passe på att du steller godt med dyra:=)
    Tviler vel egentlig ikke på det.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.240
    Antall liker
    8.200
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Hun går nå på Kalnes med hest som hovedfag.
    Er også avløser på skolen. Mange søkere på jobben, hun søkte ikkw men fikk tilbudet om jobben.
    Da gjør hun vel noe riktig.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.918
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Nydelig Steinar! Og ta seg av dyr, som hobby eller levebrød, er svært givende. Hest har vi også, men jeg er særdeles allergisk så den tar min kone og mine døtre seg av :)
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Regner med at moren til den tobeinte vil være nokså uenig med deg hvem som skapte hva- i følge min nåværende furie.

    Anywayhow, min datter ofret en god del år på hest. I klippet som følger er den mørke araberhoppa hennes. Den med en jafs grass i munnen.

    Men som fattern pleide å si - som gammel hestemann--- araberhester er da ikke brukandes til noe.....


     
    Sist redigert:

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.240
    Antall liker
    8.200
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Jeg var jo livredd de dyra inntil hun fikk sin våte drøm oppfylt. Hun har en til som er føll som hun eier sammen med en annen.
    Dette blir hennes liv fremover er jeg ganske sikker på, jeg liker det. Ser jo hva det gjør med henne.
    Blir vell ikke rik av det, men er det det viktigste her i livet da. Mer viktig att man har det bra.
    Alle jenter liker vel hest fra de er små, samme var det jo her. Men det ble mer en det.
    Det varmer jo hjertet mitt, siden jeg er fra bonsk slekt :=)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    "Kvinnfolk og hester er til å ri på"

    - Gammelt prøyssisk ordtak.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.272
    Antall liker
    905
    Ikke for å virke unødig pirkete, men er vel strengt talt kvinfolka som ska ri- på hest Og/Eller....... eller????
    K
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Holymoly. Så var vi her igjen. Rumpa bar er åpen. Ute blåser orkanen med 45m/s. Strømmen har foreløpig kun gått en gang.

    I dag skal det testes litt.
    Music First Classic V2 stepup vs EAR 324.
    Pickuper er Lyra Atlas vs Air Tight Coda.

    Herregud. Her er er det øverste hylle på alt.

    Hugh M Toget har aldri hørt råere ut.
    60F9D5D8-57F2-4736-BCE3-0D1C9B619BB0.jpeg
    35D316EC-6207-4D2D-928A-0F0F51EC4282.jpeg
    E7195776-DE25-4E15-ADC6-B6E336DD475E.jpeg
    0799C27F-4C57-4D14-972F-A8D3F5A9D290.jpeg

    88FDCB86-1074-4122-86A9-C6F376DBEF0B.jpeg
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Trafoene i 324 er noe av det beste ved den riaaen. Og måtte jeg velge én SUT (for bruk med hvilken som helst riaa) så ville nok valgt MFA. Altså glimrende trafoer begge. Tipper utfallet kan avhenge av pickup og preferanser. Ser hyggelig ut!
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Blinking med lyset for andre gang i kveld. Den ansvarlige bonden får mye å gjøre. Mange maskiner som må startes på ny for at dyrene skal ha det helt optimalt.
    I Rompa bar serveres fludium i alle kategorier.
    Musikken strømmer utover popanlegget.

    B8BC0C97-4313-4F31-84E7-E7C9E317B641.jpeg
    1B1CCAE5-4F89-46C5-AAD1-041E548D64A3.jpeg

    4DFF5EE5-910C-4EC7-A809-36C0952FBAC2.jpeg
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.918
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Takk for i går gutta, en hyggelig aften på sparket med 100% oppmøteprosent hvor alle kunne nyte god drikke er sjeldent og få til og klaffe. Helt topp!

    Artig og «teste» litt igjen også, der var vi flinkere før. Mulig det har en sammenheng med at vi ikke lenger drar i hus alt rasket man i ett svakt øyeblikk får lyst på, men at vi nå som voksne herrer lener oss mer tilbake i selvfredshet med hva vi har oppnådd. Desverre viser det jo også igjen på aktiviteten, både lokalt og på www, at vi er mindre sosiale. Her inne var det skjedd ingenting siden sommeren ser jeg, tar selvkritikk men sender også et stikk til pandemien og håper på mer aktivitet fremover.

    MF stepupen har gutty glemt med vilje i storstuen, sikkert som en hyggelig gest, men han prøver nok og få meg hektet.
    Førsteinntrykk i går kveld var iallefall svært bra, forskjellene er der på godt og vondt. Og Fosse treffer spikeren på hodet i sitt innlegg lenger opp. Men her skal forskes, og glede seg over og ha noe og holde på med.
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Takk for en knall kveld i går! Det var interessant å høre hvordan MF sut låt sammenlignet med 324 trafoene. Vi har jo testet 324 noen ganger før og jeg har alltid vært begeistret for lyden. MF har jeg bare hørt i eget oppsett til nå, så gårsdagens test var veldig interessant i så måte. Komboen Lura Atlas/ MF sut var imo svært vellykket og hadde litt mer fraspark og fylde i bassområdet samtidig som den også var litt mer detaljert i den andre enden av skalaen. Tipper at du vil kunne fintune lyden enda litt mer når du får lekt litt med MF i ro og mak. Neste shootout hos meg blir MF sut vs flatbanker riaa. Den sammenligningen er jeg spent på! Kommer gjerne innom for en lytt og en kopp kaffe når du har fått lekt litt mer med MF!
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.240
    Antall liker
    8.200
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Holymoly. Så var vi her igjen. Rumpa bar er åpen. Ute blåser orkanen med 45m/s. Strømmen har foreløpig kun gått en gang.

    I dag skal det testes litt.
    Music First Classic V2 stepup vs EAR 324.
    Pickuper er Lyra Atlas vs Air Tight Coda.

    Herregud. Her er er det øverste hylle på alt.

    Hugh M Toget har aldri hørt råere ut.
    Vis vedlegget 786254 Vis vedlegget 786255 Vis vedlegget 786256 Vis vedlegget 786258
    Vis vedlegget 786259
    Er det det vi kaller å blåse "stiv kukk og puling"
    Regner med att gjestene kom seg velberget hjem.
    Nesten like sint vinden var oppe på hytta for noen uker siden. Blåste ned flere 100 trær i Tuddal.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn