- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 128
Det er det det gjør! Se ut vinduet da gjengen!!! ;D
mvh
mvh
Du er gal mann, snø er det værste som finnes, synes personlig det er mye, mye bedre med regn..MaHa skrev:Snøen er fortsatt et par kommuner unna, og i liten skala. Kom hit nå!!!
HoJ skrev:Du er gal mann, snø er det værste som finnes, synes personlig det er mye, mye bedre med regn..MaHa skrev:Snøen er fortsatt et par kommuner unna, og i liten skala. Kom hit nå!!!
Helt enig.MaHa skrev:Gal er jo et relativt begrep
Vet ikke med deg, men ettersom jeg er ute og går et par turer om dagen med bikkjene, så er et par minus med snø som ligger ufattelig mye mer praktisk enn regn.
HoJ skrev:Du er gal mann, snø er det værste som finnes, synes personlig det er mye, mye bedre med regn..MaHa skrev:Snøen er fortsatt et par kommuner unna, og i liten skala. Kom hit nå!!!
Valentino skrev:Dæven Imperial! Jaggu snør det ikke! Nå bli barna glade.
Vinteren for 2 år siden var jo en sånn "ordentlig" vinter med masse snø.J.Finvaag skrev:håper på masse snø i år, 1 meter med pudder hadde gjort seger lei av drit vintrene, med slaps og sørpe, skal det komme snø skal det komme mye, noen få cm er ikke brukende til noe..
Tja, da blir det vel masse kø og 3 timer for å komme hjem fra jobben.Valentino skrev:Det var et blaff. Jeg beklager så mye.
Fytterakkern så glatt det er. En ukes Mjøståke som fryser på bakken og så noen snøfiller på toppen av svartholka. Lårhalsføre!
slowmotion skrev:Vinteren for 2 år siden var jo en sånn "ordentlig" vinter med masse snø.J.Finvaag skrev:håper på masse snø i år, 1 meter med pudder hadde gjort seger lei av drit vintrene, med slaps og sørpe, skal det komme snø skal det komme mye, noen få cm er ikke brukende til noe..
Kaos på veien hele februar.
Jammen er jeg glad for at siste vinteren var så varm.
![]()