Ferske inntrykk skal kommejabbalabba skrev:Endelig i hus
Kom gjerne med inntrykk selv om de er "ferske", innspilningstiden er jo fryktelig lang på Dyn.
Så blir lenge å vente hvis de skal bli innspilt først.
Gjerne noen bilder og![]()
Destiny..
Ferske inntrykk skal kommejabbalabba skrev:Endelig i hus
Kom gjerne med inntrykk selv om de er "ferske", innspilningstiden er jo fryktelig lang på Dyn.
Så blir lenge å vente hvis de skal bli innspilt først.
Gjerne noen bilder og![]()
Takker DazedDazed skrev:Gratulerer med nye høyttaler! Innspilling, schminnspilling! Spill og kos deg, så går det av seg selv!![]()
Bilder skal vi få til JanRJanR skrev:Ett par bilder som vi kan trøste oss med intil det forligger en lytterapport ?
/jan
Takker og bukker Røde RubinRubyred skrev:Har sansen for Dynaudios enkle, og rene "no nonsens" design. Lekkert Mr. Bear.
Skal bli en glede å få lagt ørene til dem.
Nok en gang gratulerer.
/Rubyred
Rubyred skrev:Har sansen for Dynaudios enkle, og rene "no nonsens" design. Lekkert Mr. Bear.
/Rubyred
Rent og pent design ja, og lyd som matcher, gratulerer!JanR skrev:Rubyred skrev:Har sansen for Dynaudios enkle, og rene "no nonsens" design. Lekkert Mr. Bear.![]()
/jan
Takker så meget Lagga, de jo litt flotte da ;D nå som høsten faller på og Dynaudioene får rusla x antall timer får dere ta en tur til Destinys huleLagga skrev:Rent og pent design ja, og lyd som matcher, gratulerer!JanR skrev:Rubyred skrev:Har sansen for Dynaudios enkle, og rene "no nonsens" design. Lekkert Mr. Bear.![]()
/jan
Vennlig hilsen
Morten
Takker og bukker så meget bjornhbjornh skrev:Ser unektelig pene ut, de Dynaudioene.
Hva slags stativer bruker du på dine Focus 160?Destiny skrev:![]()
De er ikke like dritlekre som Focus 110, men jeg satser på at jeg vinner en del rent lydmessig med at bassen har litt bedre rekkevidde nedover, og er litt mer presis.
Av det jeg har lest så skal 160 være enda mer homogen enn 140 er, og bassen skal være enda litt tightere og hurtigeredetta kan bli spennende etterhvert ja ;D
Førsteinntrykk av en rå 160 kommer i morra kveld.
Destiny..![]()
Det er Target R4, men nå kunne jeg tenkt R6 som er enda litt grovere.K.H. skrev:Hva slags stativer bruker du på dine Focus 160?Destiny skrev:![]()
De er ikke like dritlekre som Focus 110, men jeg satser på at jeg vinner en del rent lydmessig med at bassen har litt bedre rekkevidde nedover, og er litt mer presis.
Av det jeg har lest så skal 160 være enda mer homogen enn 140 er, og bassen skal være enda litt tightere og hurtigeredetta kan bli spennende etterhvert ja ;D
Førsteinntrykk av en rå 160 kommer i morra kveld.
Destiny..![]()
Det skal vi få til Lasselassemann skrev:Du verden Bjørn! Bare å gratulere daGleder meg til å låne øre til dem ;D
mvh
lassemann
De kommer ferdig fyllt med en spesiell type sandblanding. Bare synd at de ikke finns å kjøpe lenger.atonal skrev:Pen finish på de derHar du sand i Target`ene?
Skulle så gjerne det, men langhelg i Hemsedalsfjella er planlagt og kjøreturen starter torsdag etter jobb.. Kommer sterkt tilbake over helga kanskje? Forøvrig en nydelig høyttaler BjørnDestiny skrev:Det skal vi få til Lasselassemann skrev:Du verden Bjørn! Bare å gratulere daGleder meg til å låne øre til dem ;D
mvh
lassemannkanskje du kan ta en tur sammen med Trond på Torsdag?
Destiny..![]()
Da finner vi en ny dag lasse, du er jo tross alt dynaudio mann selv, og er da selvskreven på en lytt ;Dlassemann skrev:Skulle så gjerne det, men langhelg i Hemsedalsfjella er planlagt og kjøreturen starter torsdag etter jobb.. Kommer sterkt tilbake over helga kanskje? Forøvrig en nydelig høyttaler BjørnDestiny skrev:Det skal vi få til Lasselassemann skrev:Du verden Bjørn! Bare å gratulere daGleder meg til å låne øre til dem ;D
mvh
lassemannkanskje du kan ta en tur sammen med Trond på Torsdag?
Destiny..![]()
mvh
lassemann
Vi får ta vinylen neste gang RoDaRoDa skrev:Takk for en hyggelig kveld begge to.
Focus 160 virker såpass at det kan høres ut som Dynaudio har skutt seg selv i foten og bør oppgradere de høyere seriene fort som F ... ;D
Kom hjem, fyrte opp anlegget for å høre litt og tenkte ... "Faen, vi glemte å høre på vinyl!!!"
Snakkes
R
Hvis det fortsetter å spella sånn som det gjør, blir innspillingen en dans på roser ;DRubyred skrev:Takk for i går guttær. Hyggelig som vanlig
Vil si meg enig i RoDa`s betraktninger. Her har Dynaudio gjort mye rett.
Dette er den beste Dynaudio du har hatt i hus til nå.
Viktig å ta med at Hegel cd spilleren var for meg ukjent, og betraktningene også gjelder for denne.
Hvilke av de to som gjorde mest av seg vites ikke, men de trivdes i hverandres selskap.
Dropper alle HiFi flosklene, og vil si det spiller musikalsk.
Skal bli artig å følge innspillingen av denne HT.
Imponerende Mr. Bear. Imponerende....
Nå er det bare å gi de 300 - 500 timer musikk
Prekæs.
/Rubyred
Hmm.Rubyred skrev:Hadde ikke det store behovet for å spille vinyl som vanlig Destiny, og det er et meget godt tegn.
/Rubyred
Ja detta blir garantert veldig bra gismo ;D etter å ha hatt 7 par Dynaudio fra før så vet jeg at de forbedrer seg voldsomt når de er innspillt.gismo skrev:Gratulerer så mye med Dynaudio Focus 160
Ser av de som har lyttet litt hos deg at her har fått deg super ht og som ennå ikke er innspilt, hvor ender dette Destiny ;D
gismo
Dæken, tar du tida?Destiny skrev:ca 42 timers spillte Dynaudio Focus 160 ;D
Destiny..![]()
RoDa skrev:Dæken, tar du tida?Destiny skrev:ca 42 timers spillte Dynaudio Focus 160 ;D
Destiny..![]()
![]()