Deppa Ari B?

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
429
Sted
Friedrichstadt
Typisk kjendiser av i dag å drive utlevering av seg og familien til media. Han bør skaffe seg en terapeut som vanlige folk.

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Antall liker
871
Aner jeg en 40-års krise her?
Typisk følelse når man nærmer seg den alderen er at man føler man har opplevd det meste, fått prinsesse, unger, bil, reiser, fester... Det er liksom ingenting "nytt" lenger i livet. Får håpe han har et bra stereoanlegg i det minste :)

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.155
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
kanskje en krystall-seanse med moren kan hjelpe?

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.394
Torget vurderinger
4
Hallooo....det er da bare en justering av brandet Ari Behn...han oppdaget at brandingen var litt lav på elementet "lidende kunstner"

....kunne noen hviske han i øret at..."Ari - it's to fucking late!"

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Synes det er artig at han vil til Kongo.

G

Gjestemedlem

Gjest
Mannen er nok ikke helt egnet til et kongelig liv. Han mangler den fandenivoldske dekadanse som skal til for å nyte et slikt liv. I stedet har han slått seg på det konservative familieliv. :-\

Hvilken bortkastet mulighet. Ikke rart han er deppa.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.475
Torget vurderinger
2
atonal skrev:
Typisk kjendiser av i dag å drive utlevering av seg og familien til media. Han bør skaffe seg en terapeut som vanlige folk.
Vanlige folk ?

Terapeut ?

jmolnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
6.401
Tenker det rykker bra i skriveklørne til mange skribentar i dei kulørte magasina no!

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Når skal Ari lære seg å holde visse ting for seg sjøl??. Han framstår jo som en deppa alkis som forventer å bli skilt om kort tid.Han fyren ikke kamerater kan ham prate med istedet for reportere og ukeblader?,,,

Stakkars Martha... og øvrig famile som må gremme seg hver gang fyren åpner munnen..

P

Parelius

Gjest
Ari er vel en grei gutt. Ikke et ord om fotball i hele samtalen, jo. Mannen virker henimot normal.

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Sleiven skrev:
Når skal Ari lære seg å holde visse ting for seg sjøl??. Han framstår jo som en deppa alkis som forventer å bli skilt om kort tid.Han fyren ikke kamerater kan ham prate med istedet for reportere og ukeblader?,,,

Stakkars Martha... og øvrig famile som må gremme seg hver gang fyren åpner munnen..
Sant. Ari er nok litt under pari når det gjelder å ta hensyn til kjerringa mitt oppi all sin mediakåthet ;)

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
Aris betydning som forfatter og offentlig stemme vil jeg kommentere på følgende vis: ( )
Frels mannen fra seg selv og innvilg ham 30 års tystnad

Mvh
Sniff

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Gi nå mannen litt kredit. Det er ikke lett å leve happy ever after når det viser seg at prinsessa driver og skravler med engler.

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
Fordelen med prinsessens engleskravling er at vi slipper å høre på. Ari skal på død å liv tømme seg i offentligheten, som om allmuen var hans egen bæsj and carry!

Mvh
Sniff

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Sånn blir det når de få vennene han har "tilfeldigvis" er journalister....

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.918
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Kanskje mannen er deprimert og føler seg mindreverdig i forhold til dama? Hva vet jeg...

At han ikke har vett å sette hjernen i gir før han åpner kjeften er jo en kjennsgjerning...

Johan-Kr

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
972
Torget vurderinger
7
Burde få seg en 8-4 håndverkerjobb han kan bli sliten i..

Hvis han er disponert for tungsinn, er ikke forfatterlivet noe særlig bra for en..

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.761
Torget vurderinger
12
Rojoh skrev:
Har sansen for Behn.
Jeg og. Mannen er klokere enn mange av kritikerne hans. Men han tør å åpne kjeften og det får han ofte pepper for. Ok, primadonna, men de er det faen meg mange av selv om de ikke er så kjente og profilerte som Mr Behn. Keep on Ari.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Et fattig samfunn uten fargeklatter som tør å stikke frem huet sitt.

Heia Ari!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Har nevnt det før et annet sted, men hvis Lommedalen skulle bli neste bosted om noen år, (Lovequeens høyeste ønske :-\ ) , har vi og Ari jevngamle avkom på samme skole. Ser for meg interessante foreldresammenkomster i en mulig fremtid. ::)

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
43.019
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
22
ErosLoveking skrev:
Har nevnt det før et annet sted, men hvis Lommedalen skulle bli neste bosted om noen år, (Lovequeens høyeste ønske :-\ ) , har vi og Ari jevngamle avkom på samme skole. Ser for meg interessante foreldresammenkomster i en mulig fremtid. ::)
Ok, skjønner, greit å holde et visst "varmt" forhold til vedkommende ;D

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Der ble jeg min egen moderator gitt...
Får være snill gutt i dag da, det er jo lørdag ;)

Topp Bunn