Vitser og morsomheter Den store vitsetråden :-)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.920
Antall liker
8.207
Torget vurderinger
1
marvealmar skrev:
hm,alle vet vel likheten mellom en due og en nordlending!!! oij sjekk den dama, kor kor kor
Hehehe. Faktisk ikke så dum den der..!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.005
Antall liker
6.231
marvealmar skrev:
hm,alle vet vel likheten mellom en due og en nordlending!!! oij sjekk den dama, kor kor kor
Korea? ::)
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
bjornh skrev:
marvealmar skrev:
hm,alle vet vel likheten mellom en due og en nordlending!!! oij sjekk den dama, kor kor kor
Hehehe. Faktisk ikke så dum den der..!
Æ har hørt den samme men med følgende; "Sjå, der e de nåkken som har mesta ei lerka heimbrent"...Trønderen: "kor, kor, kor..."

Sunnmørsversjonen: "Sjå, der e det nåkken som har mista mykkje vekselpæng!" Sunnmøringen: "kor, kor, kor"..
;D
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Så var det dvergdama som kom til legen, og sa at ho fikk så vondt i skrittet, men bare når det regnet. Legen kommanderte dvergdama om å kle av seg, og undersøkte henne både lenge og vel - men fant ikke noe feil. Han ba henne derfor om å komme tilbake mens smertene sto på som verst, så fikk han se da. Det gikk et par dager, og så høljeregna det. Dvergdama kledde på seg regnklær og gikk ut. Etter å ha gått noen minutter, kjente hun de forferdeligste smerter i skrittet. Hun tok rake veien til legekontoret, men skulle ikke klart å gå, så vondt gjorde det. Dvergdama kom vaklende inn på kontoret til legen, og stønnet at nå, nå var det heilt for jævlig vondt i skrittet! Legen tok henne inn på kontoret, og ba dvergdama sette seg på undersøkelsesbenken. Deretter la han seg på kne og gløtta inn under regnkåpa, bretta forsikrig skjørtet til side, henta ei saks og klipte forsiktig bort trusa. Deretter dukka han fram igjen, henta ei hodelykt og en stor skalpell. "Jeg tror jeg veit hva som feiler deg", sa han og dukka inn under regnkåpa igjen. Dvergdama blei fryktelig redd, og lurte på om inngrepet kom til å gjøre vondt. "Neida", sa legen, "ta det helt med ro. Dette skal være gjort på et øyeblikk!". Dvergdama kjente at han styra på der nede, og etter ei stund la han noe ovalt, lysebrunt på bordet. "Så, nå er det bare andre sida igjen", sa legen. Dvergdama var heilt forstyrra, så redd var hun. Legen styra på der nede, og etter enda et par minutter dukka han fram igjen, svett og heilt rød i toppen, med enda en oval, lysebrun sak i eine neven og skalpellen i den andre. "Hva i all verden er det du har gjort med meg" ville dvergdama vite. "ikke så mye", svarte legen. "Jeg skar bare vekk den øverste delen av støvlene dine!!"

;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.530
Antall liker
7.854
Torget vurderinger
0
Vi hadde vel en engelsk vitsetråd men den fant jeg ikke i farten så den her får duge:

The plane’s cabin was being served by an obviously gay flight attendant, who was just as obviously enjoying himself.

He came swishing down the aisle and said to the man and the woman seated beside him, “Captain Marvey has asked me to announce that he’ll be landing the big scary plane shortly, lovely people, so if you could just put up your trays that would be super.”

On his trip back up the aisle, he noticed that the woman hadn’t moved a muscle. “Perhaps you didn’t hear me over those big brute engines. I asked you to raise your trazy-poo so the main man can pitty-pat us on the ground.”

She calmly turned her head and said, “In my country, I am called a Princess. I take orders from no one!”

“Well, sweet cheeks, in my country, I’m called a Queen so I outrank you. Put up the tray, bitch!”
 

zerum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.05.2005
Innlegg
395
Antall liker
131
Kona:"Kan
du fikse lekkasjen på badet?" "Hvem tror du jeg er? Plumbo-Kongen?" "Kan
du ordne hullet i taket da? "Tror du jeg er Byggmester-Bob?"Hva med
bilen da? "Tror du jeg er Martin Schanke?"sa han å gikk. Da han kom hjem
var tingene ordnet ."Hvem har gjort dette? "Nabon"sa kona. "Hva skulle
han ha for jobben?".Enten kake eller ...sex....." "Javel,hva bakte
du?" - "Hvem faen tror du jeg er?? Ingrid Espelid?"
 

Jan-Helge

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.06.2007
Innlegg
1.163
Antall liker
540
Per som stammet kom inn på en bar, gikk bort i baren og sa;

"K...K....KK....Kan jeg.... F...F....FFF....FFFåå en Øl T...TT...Takk?"

Hvorpå bartenderen svarte;

"D...DD...Det... B...BBlir... S...SSs...SSsseksti fire Kk...Kkkroner..."

Per får ølen og blir sittende ved baren, hvorpå en ny kunde kommer inn og bestiller en øl hos den samme bartenderen. Hvorpå bartenderen til Per sin store irritasjon uten å stamme sier.

"Det blir sekstifir kroner."

Per blir litt forbannet og ser strengt på bartenderen mens han spør;

"K...Kk....Kkkødder du med meg?"

Hvorpå bartenderen svarer;

"Nei da, jeg bare K...Kkøddet litt med han andre"


- // -


Per som stammet drev med friidrett, hvorpå han trente høydehopp med Ola. I motsetning til Ola så hadde Per et tallent for høydehopp. Dem hadde trent sammen i alle år, og Ola hadde aldri svingt seg over 2.20 meter som var hans store mål å en gang klare, hans personlige rekord lå like under dette målet og lød på 2.19 meter.

Per derimot, pleide i nær sagt alle stemner å svinge seg over 2.20 meter, og hans personlige rekord lå nærmere 2.30 meter.

Det var siste stevne for sesongen, og det gikk slik det pleide. Per svingte seg over 2.20 meter og Ola rev som vanlig like under 2.20 meter. I fortvilelse sa derfor Ola;

"Vet du, nå har jeg trent i aldri så mange år, men klarer aldri 2.20 grensen, jeg tror jeg gir opp hele satsingen nå, vet ikke om jeg klarer å motivere meg for en sesong til når jeg aldri når målet"

Hvorpå Per svarte trøstende og motiverende;

"D...Ddu må i...ik...iKK.... iKkkke gi d...dD...DdDeg, d...dDet er i...iI....iIIIkke s...sSå v...V....Vaanskelig, dDu m...mMå b.... Bbare t....T....Ttt....tttTrene l....lLitt annerledes..."

Hvorpå Ola svarte Per med;

"Åhh? Det er lett for deg å si det!!"


-----


Moren kom ut av dusjen, nydusjet, hvorpå lille Knut så henne naken for første gang. Han ble jo litt nysgjerrig på denne kvinnekroppen som han så var annerledes enn sin egen. Derfor pekte han på morens bryster og spurte.

"Mamma, hva er det der?"

Mmoren forklarte, at det var der melken kom fra. Hvorpå Knut ble nysgjerrig og spurte om han fikk lov til å lukte på dem... Jo da, svarte moren, og lot han lukte. Hvorpå Knut svarte;

"Det lukter såpe"

Så la han merke til noe lenger nede, hun hadde ingen tissefant. Hvorpå Knut måtte spørre mens han pekte;

"Mamma, hva er det der da?"

Det er musen min det, svarte moren. Hvorpå Knut måtte spørre om det var mulig å få lukte på den også... Og jo da, det var det. Han bøyde seg så frem og sniffet ivei, før han svarte;

"Hvor lenge har den vært død da?"


----


Ofte hørte Knut lyder fra moren og farens rom, gjerne på kveldstid en stund etter at han hadde lagt seg. Var rare lyder det der, masse knirking og dem pustet og peste og laget rare lyder. En kveld klarte han ikke styre nysgjerrigheten med tanke på hva dette var for noe, så Knut listet seg stille på tå frem til moren og farens rom, hvor han åpnet døren forsiktig.

Der inne satt moren over faren, begge to var dem nakne. Men Knut var jo så liten at han ikke forstod det hele... Han avslørte så at han var kommet til med å si;

"Mamma, hva er det du gjør med Pappa?"

Begge foreldrene ble litt pinlig berørt, men dem fattet jo at Knut ikke helt forstod det hele. Moren hans, som var den som snarest fant noe fornuftig å forklare med sa som følger;

"Som du sikkert har sett, så har pappa lagt på seg og fått litt større mage i det siste. Nå har jeg sittet oppå han og gynget litt, vi prøver å presse litt luft ut av magen hans bare."

Hvorpå Knut svarte følgende;

"Åhh ja, det var en lur ide. Men jeg tror ikke det hjelper Mamma, for hver dag etter at du har gått på jobb så kommer hun damen i nabohuset og blåser han opp igjen!"
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.530
Antall liker
7.854
Torget vurderinger
0
En nonne sitter på et tog. Ved siden av sitter en bedugget pønker og spiser reker.
Han kaster skallene på henne. Hun samler de opp og kaster de ut gjennom vinduet.
Til slutt får hun nok. Hun trekker i nødbremsen, og pønkeren flirer:
"Du får 1000kr i bot, din dumme ku!!"
Hun svarer:
"Når jeg roper voldtekt og de lukter på fingrene dine, får du ti år, din dust......"
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hørte den på NRK radio idag, del av et innslag om humor, denne kom visst under banneret "usmakelige vitser".

Noen som vet hvem som drepte alle jødene i hundremeterskogen?
 
Topp Bunn