Bil, båt og motorsykkel Den store Motorsykkel-tråden.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Nex

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.07.2007
    Innlegg
    359
    Antall liker
    86
    Må man ha samme type intercom for bike-to-bike med bluetooth?
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.664
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Godt spørsmål. BT er jo en universell standard. I teorien burde det vært helt ok med forskjellige, men er neimen ikke sikker på at det går an.
    Kanskje forum på www.bike.no eller www.mc-forumet.no er mer kvalifisert til å svare på det?
     

    Nex

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.07.2007
    Innlegg
    359
    Antall liker
    86
    Det virker som det må være samme type, ikke pga. blutooth standarden, men det er et "salgtriks" fra produsentene. Dessverre.
     

    lomt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.12.2005
    Innlegg
    1.475
    Antall liker
    3
    Sted
    Stavanger
    bambadoo skrev:
    Nettopp hatt en kjøretur over "fjellet": Haugesund - Oslo. Blei jaggu litt stiv og støl i rassen..
    ;D
    Birrr
    det er langt, når man må stoppe hver 40 Km å varme stive fingre på sylindertoppene...
    Humøret pleier dog å stige når man nærmer seg Notodden :)
     

    lomt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.12.2005
    Innlegg
    1.475
    Antall liker
    3
    Sted
    Stavanger
    Nex skrev:
    Det virker som det må være samme type, ikke pga. blutooth standarden, men det er et "salgtriks" fra produsentene. Dessverre.
    Det høres rart ut....
    (Forutsetningen min er at signalet som streames (hentes) fra mikrofonen behandles etter standard (som kassetter, CDer) som brukes i andre media.)
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Elektron skrev:
    VilhelmW skrev:
    Om nøyaktig ei uke henter jeg K100Rs'en på Gardermoen....

    mvh. VilhelmW
    Hei Vilhelm!

    Har du fått varene i hus?

    Elektron

    Yepp, Rs'en er henta! Den svarer til forventningene og vel så det! Kommer tilbake med turomtale og bilder, om noen kan forklare meg hvordan man nedsizer bildene slik at de kan benyttes her.

    Mvh. VilhelmW
     

    empty

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2003
    Innlegg
    418
    Antall liker
    7
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    2
    Hei.
    Jeg er i sjokk etter kveldens opplevelse :'( :'( :'(.
    Som den lykkelig eier av en nesten veteran Honda CB400N, er jeg plutselig i dyyyp krise. Litt råd fra folk med erfaringer setter jeg pris på.

    På vei til jobb stopper den plutselig. Jeg tilkaller broderen som er mekanikerkyndig og han kommer raskt på pletten. Etter få sekunder finner vi ut at den er tom for olje!!!! Vi fyller på 2 liter før vi får utslag på peilepinnen. Slik kan det gå når man ikke passer på, er nærliggende å tenke, men problemet er at den har gått knappe 150km etter full service og gjennomgang. En service jeg forøvrig klagde på, fordi sykkelen ikke gikk som den skulle etterpå. De tok den tilbake og sa det skulle være i orden, men det var det ikke. Broderen gikk da raskt over den, og fikset det de hadde slurvet med. Alt såre vel og jeg var lykkelig, sykkelen gikk bedre enn noen gang.....i ca 120km. Da sa det stopp.
    Har jeg noen rettigheter i en slik situasjon, eller har jeg bare vært idiot som har stolt på at verkstedet gjorde jobben sin.

    Hilsen Tommy
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Har fått kjørt litt med min nye (gamle) Honda som jeg kjøpte ifjor høst, fantastisk kjøremaskin som fungerer utmerket til mitt bruk.





    Slip on med heftig lyd ;D
     

    Vedlegg

    .tore.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.06.2007
    Innlegg
    276
    Antall liker
    3
    empty skrev:
    Hei.
    Jeg er i sjokk etter kveldens opplevelse :'( :'( :'(.
    Som den lykkelig eier av en nesten veteran Honda CB400N, er jeg plutselig i dyyyp krise. Litt råd fra folk med erfaringer setter jeg pris på.

    På vei til jobb stopper den plutselig. Jeg tilkaller broderen som er mekanikerkyndig og han kommer raskt på pletten. Etter få sekunder finner vi ut at den er tom for olje!!!! Vi fyller på 2 liter før vi får utslag på peilepinnen. Slik kan det gå når man ikke passer på, er nærliggende å tenke, men problemet er at den har gått knappe 150km etter full service og gjennomgang. En service jeg forøvrig klagde på, fordi sykkelen ikke gikk som den skulle etterpå. De tok den tilbake og sa det skulle være i orden, men det var det ikke. Broderen gikk da raskt over den, og fikset det de hadde slurvet med. Alt såre vel og jeg var lykkelig, sykkelen gikk bedre enn noen gang.....i ca 120km. Da sa det stopp.
    Har jeg noen rettigheter i en slik situasjon, eller har jeg bare vært idiot som har stolt på at verkstedet gjorde jobben sin.

    Hilsen Tommy
    Lekker den, eller har de rett og slett glemt å fylle olje på? Da hadde den jo ikke gått så mange km...?
     

    Jan_I

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    4.128
    Antall liker
    309
    Her kan en vel slutte å snakke om antall sylindre ::)


    Og har du gressklippere til overs så...

    Og hvorfor ikke MC motor i bil?
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.141
    Antall liker
    9.466
    .tore. skrev:
    empty skrev:
    Hei.
    Jeg er i sjokk etter kveldens opplevelse :'( :'( :'(.
    Som den lykkelig eier av en nesten veteran Honda CB400N, er jeg plutselig i dyyyp krise. Litt råd fra folk med erfaringer setter jeg pris på.

    På vei til jobb stopper den plutselig. Jeg tilkaller broderen som er mekanikerkyndig og han kommer raskt på pletten. Etter få sekunder finner vi ut at den er tom for olje!!!! Vi fyller på 2 liter før vi får utslag på peilepinnen. Slik kan det gå når man ikke passer på, er nærliggende å tenke, men problemet er at den har gått knappe 150km etter full service og gjennomgang. En service jeg forøvrig klagde på, fordi sykkelen ikke gikk som den skulle etterpå. De tok den tilbake og sa det skulle være i orden, men det var det ikke. Broderen gikk da raskt over den, og fikset det de hadde slurvet med. Alt såre vel og jeg var lykkelig, sykkelen gikk bedre enn noen gang.....i ca 120km. Da sa det stopp.
    Har jeg noen rettigheter i en slik situasjon, eller har jeg bare vært idiot som har stolt på at verkstedet gjorde jobben sin.

    Hilsen Tommy
    Lekker den, eller har de rett og slett glemt å fylle olje på? Da hadde den jo ikke gått så mange km...?
    Hadde det vært lekkasje så hadde det vært en stor dam under motoren. Det er mye som tyder på at verkstedet har vært meget slurvete.
     

    empty

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2003
    Innlegg
    418
    Antall liker
    7
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    2
    De hadde glemt å fylle på olje :eek:. Eieren av verkstedet la seg langflat, og de holder på å gå over den nå. Snakk om blemme :p. Det verste med hele greiene er at jeg er glad i den gamle sykkelen. Jeg gikk i sorgprosess over det som skjedde. Det var som om en venn skulle skade seg skikkelig. Jeg har flere ganger vurdert nyere, tøffere sykler, men jeg trives med den gamle kompisen. Jeg håper de ordner den raskt, og at de får ordnet opp etter seg.

    Hilsen Tommy




    .tore. skrev:
    empty skrev:
    Hei.
    Jeg er i sjokk etter kveldens opplevelse :'( :'( :'(.
    Som den lykkelig eier av en nesten veteran Honda CB400N, er jeg plutselig i dyyyp krise. Litt råd fra folk med erfaringer setter jeg pris på.

    På vei til jobb stopper den plutselig. Jeg tilkaller broderen som er mekanikerkyndig og han kommer raskt på pletten. Etter få sekunder finner vi ut at den er tom for olje!!!! Vi fyller på 2 liter før vi får utslag på peilepinnen. Slik kan det gå når man ikke passer på, er nærliggende å tenke, men problemet er at den har gått knappe 150km etter full service og gjennomgang. En service jeg forøvrig klagde på, fordi sykkelen ikke gikk som den skulle etterpå. De tok den tilbake og sa det skulle være i orden, men det var det ikke. Broderen gikk da raskt over den, og fikset det de hadde slurvet med. Alt såre vel og jeg var lykkelig, sykkelen gikk bedre enn noen gang.....i ca 120km. Da sa det stopp.
    Har jeg noen rettigheter i en slik situasjon, eller har jeg bare vært idiot som har stolt på at verkstedet gjorde jobben sin.

    Hilsen Tommy
    Lekker den, eller har de rett og slett glemt å fylle olje på? Da hadde den jo ikke gått så mange km...?
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.664
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Siden denne tråden ser ut for å stå i stampe må et par bilder fra en tur jeg (vi) hadde tidligere iår.
    Syklene som ble benyttet var.
    Yamaha TRX
    Kawasaki Versys
    Aprilia Tuono
    Suzuki Vstrom dl1000
    Honda Deuville


    Ruta


    Versys


    Verdens raskeste stopp på Vangsnes. Hadde ikke tid å ta av hjelmer engang.


    Over Sognefjorden


    Yours truly :)




    osv..

    Endel bilder som absolutt ikke egner seg på trykk ;D
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Joda med etterbehandling så bir det brukandes på skjerm ihvertfall, sjekk mailen din ;)

    Mvh.KW
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.664
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Hehe - ja takker. Har litt dårlig tid med å legge inn på nytt. Mobilbilder blir liksom ikke helt det store...
     

    sclalars

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    2.397
    Antall liker
    1.718
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    1
    Vel, endelig en lykkelig eier av denne :D
    Skal hente den i morgen formiddag. Men min er sort og sølv da.



    mvh
    Lars
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.664
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Grattis så mye scalars.

    Her på vestlandet har det vært veldig mye drittvær i det siste. Lite MC kjøring.
    Men har rundet 11000 km på sykkelen iår - til nå. Om værgudene står oss bi blir det endel mil igjen før vinterkonserveringen skal gjøres.
     

    sclalars

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    2.397
    Antall liker
    1.718
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    1
    bambadoo skrev:
    Grattis så mye scalars.

    Her på vestlandet har det vært veldig mye drittvær i det siste. Lite MC kjøring.
    Men har rundet 11000 km på sykkelen iår - til nå. Om værgudene står oss bi blir det endel mil igjen før vinterkonserveringen skal gjøres.
    Takk bamba!

    Dærsken, vært skikkelig aktiv med kjøringa du da :D
    Det er jo omtrent like mye som den nye sykker'n min har gått. Den har rundet 13 000 km. Og det er en 2007 mod.
    Håper at været holder en stund til her på østlandet også, så jeg kan få noen mil på den ;)

    mvh
    Lars
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.664
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Ja - blir endel transportstrekker t/r jobb. Har litt over 5 mil en vei så da ruller km....

    Min er også en 07 model og er kjørt nå 20000 km. Så det ble litt mindre kjøring ifjor og året før (når jeg kjøpte den). Var brukt , 1 år og kjørt 1003km da jeg overtok :)

    Skulle jaggu arrangert et HFS/MC treff med tilhørende "roadtrip" til landets heftigste anlegg... Det hadde vært noe ;D ;D
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    sclalars skrev:
    bambadoo skrev:
    Grattis så mye scalars.

    Her på vestlandet har det vært veldig mye drittvær i det siste. Lite MC kjøring.
    Men har rundet 11000 km på sykkelen iår - til nå. Om værgudene står oss bi blir det endel mil igjen før vinterkonserveringen skal gjøres.
    Takk bamba!

    Dærsken, vært skikkelig aktiv med kjøringa du da :D
    Det er jo omtrent like mye som den nye sykker'n min har gått. Den har rundet 13 000 km. Og det er en 2007 mod.
    Håper at været holder en stund til her på østlandet også, så jeg kan få noen mil på den ;)

    mvh
    Lars
    Grattis med ny sykkel scalars, men ingen skal sitte på ::)

    Jeg har ikke passert 24 000 på min 98 modell jeg, enkelte lurer på hva jeg skal med MC.
    Noen ganger lurer jeg sjøl også :-\

    Mvh.KW
     

    sclalars

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    2.397
    Antall liker
    1.718
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    1
    bambadoo skrev:
    Skulle jaggu arrangert et HFS/MC treff med tilhørende "roadtrip" til landets heftigste anlegg... Det hadde vært noe ;D ;D
    Ja, du er hjertelig velkommen til å ta med deg noen HFS/MC entusiaster å komme hit til meg ;D ;D ;D

    Hmm, ikke helt antageligvis :p ;D ;D

    mvh
    Lars
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    sclalars skrev:
    KW skrev:
    Grattis med ny sykkel scalars, men ingen skal sitte på ::)

    Mvh.KW
    Takk KW!

    Hæ, skal ingen sitte på? Hvor har du det fra?

    mvh
    Lars
    Ingen storvokste ihvert fall over lengre distanse, eller ser/tenker jeg feil.

    :-[ Så nok litt feil, fothvilern for baksete var ikke så høyt plassert som jeg først mente jeg så.

    Mvh.KW
     

    sclalars

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    2.397
    Antall liker
    1.718
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    1
    KW skrev:
    Ingen storvokste ihvert fall over lengre distanse, eller ser/tenker jeg feil.

    :-[ Så nok litt feil, fothvilern for baksete var ikke så høyt plassert som jeg først mente jeg så.

    Mvh.KW
    En evt passajer har det veldig bra bakpå der. Jeg har lånt en sånn sykkel en helg, og hatt med noen bak, og vedkommende stortrivdes i hvert fall ;)

    Er du hjemme i morgen, eller er du i Horten? Skal hente sykkelen ved Kolsås i ett tida, og da kunne jeg ta en liten svipp innom deg å hilst på. Lenge siden nå KW!

    mvh
    Lars
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    bambadoo skrev:
    Skulle jaggu arrangert et HFS/MC treff med tilhørende "roadtrip" til landets heftigste anlegg... Det hadde vært noe ;D ;D
    He he, jeg hadde glatt meldt meg på denne... ;D
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    sclalars skrev:
    KW skrev:
    Ingen storvokste ihvert fall over lengre distanse, eller ser/tenker jeg feil.

    :-[ Så nok litt feil, fothvilern for baksete var ikke så høyt plassert som jeg først mente jeg så.

    Mvh.KW
    En evt passajer har det veldig bra bakpå der. Jeg har lånt en sånn sykkel en helg, og hatt med noen bak, og vedkommende stortrivdes i hvert fall ;)

    Er du hjemme i morgen, eller er du i Horten? Skal hente sykkelen ved Kolsås i ett tida, og da kunne jeg ta en liten svipp innom deg å hilst på. Lenge siden nå KW!

    mvh
    Lars
    Skal vi se ::) Du skrev innlegget i dag kl.0718 og spør om jeg er hjemme i morgen (eller i Horten)?
    I morgen er det mandag og jeg er hjemme dersom du har tenkt deg innom en tur bare hyggelig det.
    Send meg en PM så kan jeg holde meg hjemme ved den tiden du tenker å komme innom.

    Mvh.KW
     

    sclalars

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    2.397
    Antall liker
    1.718
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    1
    KW skrev:
    Skal vi se ::) Du skrev innlegget i dag kl.0718 og spør om jeg er hjemme i morgen (eller i Horten)?
    I morgen er det mandag og jeg er hjemme dersom du har tenkt deg innom en tur bare hyggelig det.
    Send meg en PM så kan jeg holde meg hjemme ved den tiden du tenker å komme innom.

    Mvh.KW


    He he, ser at det ble helt feil. Som du ser ble det skrevet rimelig tidlig på morgenen ;D
    Jeg mente selvfølgelig i dag.Det ble jo for sent uansett, jeg hentet den kl 13 00.

    Her er noen bilder tatt ute i hagen i ettermiddag. Godt å ha den hjemme.


















    mvh
    Lars
     

    noruego

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Innlegg
    6.572
    Antall liker
    7.108
    sclalars skrev:
    KW skrev:
    Skal vi se ::) Du skrev innlegget i dag kl.0718 og spør om jeg er hjemme i morgen (eller i Horten)?
    I morgen er det mandag og jeg er hjemme dersom du har tenkt deg innom en tur bare hyggelig det.
    Send meg en PM så kan jeg holde meg hjemme ved den tiden du tenker å komme innom.

    Mvh.KW


    He he, ser at det ble helt feil. Som du ser ble det skrevet rimelig tidlig på morgenen ;D
    Jeg mente selvfølgelig i dag.Det ble jo for sent uansett, jeg hentet den kl 13 00.

    Her er noen bilder tatt ute i hagen i ettermiddag. Godt å ha den hjemme.


















    mvh
    Lars
    Gratulerer, Lars!

    Denne står relativt høyt på min prioriteringsliste også (sammen med en Triumph)!

    noruego
     

    sclalars

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    2.397
    Antall liker
    1.718
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    1
    Takker og bukker til dere begge! Ser virkelig frem til neste sesong nå, og noen langturer. Håper været holder litt til denne sesongen også da, så jeg får noen mil på den.

    Mvh
    Lars
     

    Karma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Innlegg
    2.036
    Antall liker
    160
    Da har gamlefar kjøpt seg sykkel også. Forsøker febrilsk å finne ungdomskilden igjen..
    Har ikke kjørt motorsykkel på 27 år.. Jeg overtar sykkelen på torsdag. Det er en 2003 mod Ducati ST4s med abs-bremser.
    Hvordan skal dette ende..? :eek:


     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Karma skrev:
    Da har gamlefar kjøpt seg sykkel også. Forsøker febrilsk å finne ungdomskilden igjen..
    Har ikke kjørt motorsykkel på 27 år.. Jeg overtar sykkelen på torsdag. Det er en 2003 mod Ducati ST4s med abs-bremser.
    Hvordan skal dette ende..? :eek:


    Superfet!!!
     

    Karma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Innlegg
    2.036
    Antall liker
    160
    JanR skrev:
    I Særp ?
    Bare pass deg for blålys ;)

    Gratulerer foresten :)

    /jan
    I Særp???? Hva skal jeg der å gjøre??

    Nå må du ikke bli for useriøs med disse blålysene igjen..

    Takk forresten! ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Karma skrev:
    JanR skrev:
    I Særp ?
    Bare pass deg for blålys ;)

    Gratulerer foresten :)

    /jan
    I Særp???? Hva skal jeg der å gjøre??

    Nå må du ikke bli for useriøs med disse blålysene igjen..

    Takk forresten! ;)
    Er aldri useriøs med blålys, ref: innlegget som ble borte ;D

    Særp ja, 2 ting. Det er raka vegen, ypperlig for en litt rusten mc kæll og så bor jo det jo endel hyggelig kællær her.

    Bare hyggelig :)

    /jan
     

    Karma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Innlegg
    2.036
    Antall liker
    160
    JanR skrev:
    Er aldri useriøs med blålys, ref: innlegget som ble borte ;D



    /jan
    Ble så nervøs for at jeg kanskje traff hodet på spikeren, at jeg fant det tryggest å slette.. 8) ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Karma skrev:
    JanR skrev:
    Er aldri useriøs med blålys, ref: innlegget som ble borte ;D



    /jan
    Ble så nervøs for at jeg kanskje traff hodet på spikeren, at jeg fant det tryggest å slette.. 8) ;D
    Hehehe man er da mann, tåler litt.

    Kjør pent med Ducati'n, mange galninger der ute i trafikken.

    /jan
     

    Karma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Innlegg
    2.036
    Antall liker
    160
    JanR skrev:
    Karma skrev:
    JanR skrev:
    Er aldri useriøs med blålys, ref: innlegget som ble borte ;D



    /jan
    Ble så nervøs for at jeg kanskje traff hodet på spikeren, at jeg fant det tryggest å slette.. 8) ;D
    Hehehe man er da mann, tåler litt.

    Kjør pent med Ducati'n, mange galninger der ute i trafikken.

    /jan
    Jada.
    Jeg rir heller galskapen av meg foran Gaia.. ::)
     

    Veggen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.04.2006
    Innlegg
    1.224
    Antall liker
    6
    Karma skrev:
    Da har gamlefar kjøpt seg sykkel også. Forsøker febrilsk å finne ungdomskilden igjen..
    Har ikke kjørt motorsykkel på 27 år.. Jeg overtar sykkelen på torsdag. Det er en 2003 mod Ducati ST4s med abs-bremser.
    Hvordan skal dette ende..? :eek:
    Gratulerer så meget.
    Ducati er fantastiske maskiner og gir en helt spesiell kjøreglede som de fleste andre merker ikke er i nærheten av. Har selv vært ducatist i 10 år, og har hatt noen fantastiske turer. Ikke har jeg hatt noe teknisk trøbbel med de heller, konas honda har vært mer på verksted enn mine ducatier.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn