- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 33.248
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Kan ikke dy meg, må bare svare deg på denne!Lyngen skrev:Innlegget ditt er forresten stygt, uten at jeg bryr meg så mye om det.
La meg se:
Det er vel ikke vanskelig å skjønne at dette er et PR stunt fra klubben. Flageborg har vært i gråsonen lenge med andre aktører og for enn stund siden inngikk tydeligvis Kringlyd samarbeid med HiFi klubben (alle tydeligvis). Gjelder demoer på messer og nå alså "kabeltester". På Avforum har han lagt ut store flotte bilder av produktene deres med innbydelse til kabeltester, så det er vel opplagt at klubben ikke bare åpner dører for hvem som helst bare for å teste kabler. På AVforum er det umulig å komme med kritikk fordi "eliten" er venner, men på et redelig forum som HFS så stiller jeg igjen spørsmålet om ikke Flageborg burde få seg et bransjeaktørstempel.
Hadde du sagt ja hvis en vanlig mann i gata hadde spurt om han kan ta med noen venner for å teste kabler? Eller du vet kanskje at Flageborg har høy kred på et forum som trekker et stort antall potensielle kjøpere? Kanskje er det mer butikk i det enn å miste en lørdag? Hvorfor er Flageborg så interessert i å presentere utstyret forøvrig når det er kabler som skal testes? Han kan jo invitere folk til seg selv, venner eller på deres egne treff for å teste kabler. Å velge en butikk er litt snodig spør du meg. Flageborg har jo drevet å demonstrert produkter for andre lenge. Det kaller jeg å ha en fot i bransjen. Å dekke det over som entusiasme holder ikke vann.
Mine uthevingerSå Flageborg er ikke en bekjent av deg eller andre i Hifiklubben Grimstad, Sønderland?
Fargen "forfulgt uskyld" kler deg dårlig. Anbefaler deg igjen å stikke fingeren i jorda. "Herr takt-og-tone" er du definitivt ikke.
mvh