Jeg har hatt (og har fortsatt) masse trøbbel med min.. tre ganger har alle opptak forsvunnet, annenhver dag må jeg resette den pga at den fryser, og et par ganger i uka klikker den når jeg tar opp to programmer samtidig (henger, og det går ikke an å resette den eller få den til å respondere i det hele tatt, må bare vente til opptakene er ferdige og SÅ resette den) .. Det dukker opp nøkler i hytt og pine på opptakene i opptakslista og epg`en har ikke altid mer info enn det programmet som går der og da (det har faktisk bedret seg for meg de siste ukene, nå går det som regel an å bla fremover i epg`en og ta opp et program som går senere i uka)... Det er også jævlig irri at hvis et opptak starter mens man ser på et gammelt opptak så switcher`n til det nye opptaket midt i avspillingen av det gamle opptaket

(
WHY??)
(Dette dreier seg om Sat versjonen av PVR`en)
Jeg er meget fornøyd med bildekvaliteten, og jeg
har fått sånn halveis tilbud om å bytte min, så kan hende det kunne bedret situasjonen litt. Jeg sitter litt på gjerdet og vurderer litt hva jeg skal gjøre. (har også hd dekodern uten pvr, og bildemessig er den like god (ser iaff ingen spesiell forskjell sjøl) men innrømmer glatt at PVR funksjonen er
veldig vanedannende!