Dei som reparerer og justerer.....

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.691
Antall liker
7.929
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Tenkte vi burde ha ein tråd der vi kunne skryte av reparatørar med kompetansje og ikkje minst vilje til å reparere våre kjære anlegg når vi ikkje sjølv maktar å få orden på tinga. Det er eit vidstrakt land dette her, og det verkar som det er langt mellom dei som kan justtere ein platespelar, eller reparere ein rørforsterkar.
No vil eg altså ha ein viss positivisme, så hald strengen fri for skrekkforteljingar. Berre reparatørar vi legg positivt merke til, og gjerne om eventuelle "spesialfelt". Ettersom dette er bransjeaktøravdelinga, er det også lov å komme med reklame/sjølvskryt for den som vågar seg frampå.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.691
Antall liker
7.929
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
No kjenner eg veldig mange bransjeaktørar, og eg er i stuss om eg skal nemne nokon, ettersom det er så lett å gløyme einkvan. Men Audioaktør-Terje i Horten må nemnast, for han er ein av dei få som fiksar spolebandopptakarar. Han kan også justere pickupar.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.128
Antall liker
10.590
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Audiomix er endel av Kongsberg rep.
Armand er den andre. Bra og flinke folk.
 

Jim I Hendriksen

Krisestab konsulent
Ble medlem
06.04.2019
Innlegg
6.240
Antall liker
9.052
For de som bor i Stavanger/Sandnes/Jæren området er det også mulig å kontakte On & Off Service, har mange år på baken. Mener at han har ganske mye deler til diverse også i skuffene.
 

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Innlegg
1.544
Antall liker
3.054
Torget vurderinger
2
No kjenner eg veldig mange bransjeaktørar, og eg er i stuss om eg skal nemne nokon, ettersom det er så lett å gløyme einkvan. Men Audioaktør-Terje i Horten må nemnast, for han er ein av dei få som fiksar spolebandopptakarar. Han kan også justere pickupar.
Kjenner du noen lokale som tar service/reparerer div hifi?
 
Topp Bunn