Selv om du får tak i både fjær og halve klyper er det ikke så lett for en amatør å oppnå samme resultat som de profesjonelle. Så den høye prisen for klypene er ikke urimelig med tanke på all tid som utviklerne trolig har brukt på å lytte seg frem til den beste audiofile løsningen. Se opp for billige kopier!MaHa skrev:Kan jeg gå diy med klesklypene hjemme, eller er dette en hemmelig, patentert type klyper jeg som forbruker aldri vil få tilgang til, og således ikke ha evnen til å nå lydnirvana på egen hånd? Håper jeg kan fikse dette selv, for da slipper jeg og vente til neste lønning ;D
Med fjær i titanlegering og tre av boliviansk furu, tror jeg det blir vanskelig. Furuen er tørket sakte i kontrollerte omgivelser i tre år før den er cnc-frest til sin endelig form. Den siste overflatebehandlingen med C3-lakk står Dr. Adan Meishitz for.MaHa skrev:Kan jeg gå diy med klesklypene hjemme, eller er dette en hemmelig, patentert type klyper jeg som forbruker aldri vil få tilgang til, og således ikke ha evnen til å nå lydnirvana på egen hånd?
Lurer på når hifiklubben tar inn disse?Room acoustic conditioning applications
The Health Ring forms a different approach to neutralize soundstaging problems.
When applied on critical spots the rings always produce a better soundstage.
The rings are to be positioned at specific places in the room and on the equipment and the results are almost immediately audible.
The working frequency of the Ultras is above 1 Gigahertz (GHz).
Det er ingen grunn til å tro at tulleremediene som er vist i denne tråden virker dårligere enn mye av det andre som er i handelen ;DHCS skrev:Nå måtte jeg le her... Men graden av hva en ønsker å tro på er sikkert variabel... Så det er sikkert noen som tror på disse vakre tingene også... 8)
http://www.goldensound.com/productlist/next-generation-audio-accessoriesThe Soundstage Enhancers from Golden Sound are a pair of ultra wideband frequency stimulators built into two violin-shaped structures. They can correct the acoustics problems inherent in the room and allow the speakers to reproduce the soundstage of the original recording. They also improve dynamics, pace, and realism of the source material and decrease background noise. They increase signal to noise ratio and allow recovery of lost details. They lower the Q value of the speakers and remove a veil created by speaker noise.
Price: $2400/Pair (includes cables for connecting to main speaker terminals) -- Luscious & Luxurious
Jeg føler at det er viktig å tilføye at det KUN oppstår hvis man har røde gardiner i premissene. Verre er det visstnok hvis naboens klovdyr lider av Podagra. Sistnevnte kan fikses hvis man bruker kabelbukker i Grønn plysj.Elektron skrev:Spennende produkter Morten!
Jeg tror det er viktig å ikke gå i plastfellen her. Skal det jobbes seriøst med romkorreksjon er det avgjørende at klesklypene er i tre. Hvis en velger gule plastklyper er jeg redd det blir en brutal dipp mellom 300 og 400 hz.
Elektron
Lurer på om denne fungerer like bra?mteinum skrev:http://www.vandenhul.com/p_IXXX.aspx
![]()
Lurer på når hifiklubben tar inn disse?Room acoustic conditioning applications
The Health Ring forms a different approach to neutralize soundstaging problems.
When applied on critical spots the rings always produce a better soundstage.
The rings are to be positioned at specific places in the room and on the equipment and the results are almost immediately audible.