Vedlegg
-
82.4 KB Visninger: 152
-
94.4 KB Visninger: 192
johnnygrandis skrev:;D ;D
Jævla fin.....
Alt i ett spiller?pris?
MVH Johnny
zemtex skrev:
Hei Lydmekk,LydMekk skrev:Endelig har DCS funnet en industridesigner som ikke er halvblind...ser bra ut. Det eldre utstyret ser ikke bra ut.
Det jeg har hørt av DCS tidligere tilsier en signatur mellom nøytralt og litt over til den lyse siden.
CD-skuffa skuffer igjen? Jeg regner da med at du ikke er gjent med Teac Estoeric VRDS mekanismene som kanskje er de mest anerkjente som finnes? Dette er en slik! Det ser ut som en av Neo utgavene.BT skrev:Hadde den hatt analog inngang kunne den vært spennende.
Men den fronten er jo til å bli sjøsyk av, og cd-skuffa skuffer igjen...
![]()
Jeg opplevde dCS P8i på en demo, og skuffa på den ga sikkelig plastikkfølelse og var slarkete, noe jeg synes er litt unødvendlig på et ellers glimrende produkt. Det er mulig den i Paganini er bedre, den så bare like spinkel ut på bildene.Roysen skrev:CD-skuffa skuffer igjen? Jeg regner da med at du ikke er gjent med Teac Estoeric VRDS mekanismene som kanskje er de mest anerkjente som finnes? Dette er en slik! Det ser ut som en av Neo utgavene.BT skrev:Hadde den hatt analog inngang kunne den vært spennende.
Mvh
Roysen
"Alle" som ikke har Teac/Esoteric er slarkete og skranglete, som nevnt over her er dette det beste du får. Tidligere brukte vel DCS Philips driv.BT skrev:Jeg opplevde dCS P8i på en demo, og skuffa på den ga sikkelig plastikkfølelse og var slarkete, noe jeg synes er litt unødvendlig på et ellers glimrende produkt. Det er mulig den i Paganini er bedre, den så bare like spinkel ut på bildene.Roysen skrev:CD-skuffa skuffer igjen? Jeg regner da med at du ikke er gjent med Teac Estoeric VRDS mekanismene som kanskje er de mest anerkjente som finnes? Dette er en slik! Det ser ut som en av Neo utgavene.BT skrev:Hadde den hatt analog inngang kunne den vært spennende.
Mvh
Roysen
P8i har Philips-drivverk, Paganini har VRDS Neo. Det burde være en vesentlig forskjell.BT skrev:Jeg opplevde dCS P8i på en demo, og skuffa på den ga sikkelig plastikkfølelse og var slarkete, noe jeg synes er litt unødvendlig på et ellers glimrende produkt. Det er mulig den i Paganini er bedre, den så bare like spinkel ut på bildene.Roysen skrev:CD-skuffa skuffer igjen? Jeg regner da med at du ikke er gjent med Teac Estoeric VRDS mekanismene som kanskje er de mest anerkjente som finnes? Dette er en slik! Det ser ut som en av Neo utgavene.BT skrev:Hadde den hatt analog inngang kunne den vært spennende.
Mvh
Roysen
Den er i smidd alu, holder vel det?BT skrev:Det var ikke drivverket jeg kommenterte, bare selve skuffa som holder cden.
Jepp, dette er IKKE noe skranglesaker. Alt annet blir skrammel i forholdSAL skrev:Den er i smidd alu, holder vel det?BT skrev:Det var ikke drivverket jeg kommenterte, bare selve skuffa som holder cden.
Esoteric drivverkene er vel frest ut?SAL skrev:Den er i smidd alu, holder vel det?BT skrev:Det var ikke drivverket jeg kommenterte, bare selve skuffa som holder cden.
Ja, frest(og eventuelt dreid) ut av smidd alu på de dyreste modeller! Støpt alu på de noe rimligere.Wergeland skrev:Esoteric drivverkene er vel frest ut?SAL skrev:Den er i smidd alu, holder vel det?BT skrev:Det var ikke drivverket jeg kommenterte, bare selve skuffa som holder cden.
dCS Pucchini vil ha samme pris i Norge som i England, nemlig £9.500 ink. mva. Med dagens kurs er det cirka kr. 107.500.johnnygrandis skrev:;D ;D
Jævla fin.....
Alt i ett spiller?pris?
MVH Johnny