Dazed's mid-fi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Så….

    Nå har jeg hatt DV-20x2L en god stund. Fornøyd, og kan ikke høre at det er noe galt fatt… men man har jo sine nevroser, og oppgraderingssyken klør jo litt innimellom.

    Egentlig tror jeg forresten at DV-10x5 var morsommere. Litt mer «party», men nok om den. :) Nysgjerrig på 10x5 Mk2, men man «nedgraderer» jo ikke. ;)

    Forrige gang disse tankene meldte seg, var det Lyra Delos og DV-XX2 MK2 jeg tenkte på. Jeg har sluttet å tenke på Delos. Vet ikke hvorfor. :)

    XX2 er sikkert bankers. Jeg liker DV, og denne er nok ikke ulik den jeg har, men finere sliping og boron nålefane. Men kanskje den er enda lenger fra 10x5 sin rock ‘N Roll morofaktor?

    Dessuten burde man kanskje vurdere Hana? ML virker jo som et bra kjøp, men jeg vet ikke. Har ikke hørt den, men noe sier meg at den burde få en sjanse? Umami Red gir meg et helt annet begjær, men da måtte prisen halveres og vel så det. :)

    I det siste har jeg latt meg friste av Soundsmith, og deres skråsikkerhet om at MI er overlegent. Vet ikke. Superlav bevegelig masse høres jo fornuftig ut, og jeg har lest mye bra. Aldri hørt en, dog…

    Det var dagens navlebeskuing/betraktninger. Sorry. Hvis noen har noe å tilføye eller anbefale i sammenhengen er det naturligvis glimrende. :)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.953
    Antall liker
    27.988
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg hadde en Hana innom (ikkeno' dyrt) som jeg likte godt, men du er inne på noe interessant, hifi er kult, men det
    er morsomt når foten går også...

    Soundsmith har spilt veldig "musikalsk" her hjemme.

    Nagaoka har hatt den største partyfaktoren.

    Egne preferanser gjør det egentlig nesten umulig å gi råd Stein, enten må man "teste alt", eller så blir det "a leap of faith"... (les: magefølelse)

    /Morten
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Enig. :)

    Kikket på Zephyr Star MIMC, som høres lovende ut, men det høres ut som den må lastes med mye høyere impedans enn jeg får til gjennom SUT-en min.

    Det blir fort å basere seg på magefølelse. Heldigvis er jeg i alle fall god til å ikke gruble videre og angre etter at jeg har handlet. :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn