Jeg har hørt at endel rimeligere multispillere og SACD-spillere ofte prioriterer lyden fra de høyoppløste kildene, og legger mindre ressurser i de med lavere oppløsning, som CD og DVD.
Det stemmer, man må ha Denon, Marantz eller Oppo om man skal få mye i alle pakker....
Jeg har derimot blitt avhengig av Netflix med surrerundtlyd og Spotify premium i det komprimerte extreme qual og der er Sonyen rå med oppsampling såkalt DSEE HX og LDac som passer med Android Oreo 8.0.0 som jeg håper jeg får snart. Det er Hi-rez blutooth...
Det har ingen av de nye Oppo spillerne ennå, og Denon (altså den nyeste/ikke min) har iallefall netflix, men ikke 4K...
Sony har mange barnesykdommer særlig om man ikke er Data IP kyndig, men diverse oppdateringer har løst det. Anbefaler at man ikke kjøper på nett som meg, men fysisk av Hifiklubben om man vil ha god garanti og oppfølging.
Jeg skal ha den neste Sony spilleren, og heller en NAD cd spiller stacket oppå som over, det er billigere enn Oppo....
Men klart Oppo DVD, CD, BD, 4K og om det kommer en ny med nett og netflix så er det kanskje greiest med en sånn sak som kan gjøre alt..
Men det har ikke kommet enda.
Letet gjennom uteskjul og kott ihele går etter kabler, fant jumperne til høytalfilteret, og to hvite hansker. Jeg skønte ikke hva jumperne var før idag.. Glad jeg ikke kastet de..
Etter å ha letet igjennom diverse skjul og kott, og masse esker, fant jeg diverse HDMI, signalkabler og Coax, og Component kabler bak anlegget og i sofaboksen..... [emoji14]
Hadde helt nevroser og holdt på å bestille nye kabler på nett... puh.