Dab veddemål

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Motorhome

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Antall liker
    2.476
    Sted
    Sunndalsøra
    Jeg ingen DAB fan, men liker FM best. Dessverre så er det ikke FM sending lokalt lenger. Da må Jeg til Oppdal eller Kristiansund. Har et kraftig signal men ikke program på den gamle Marantz receiveren med bare en lednings ende som antenne. FM delen er ennå ikke oppgradert, men da skal den lyde bedre enn de DAB enheter tilbyr i dag. Men DAB har forsatt noen dårlige kanaler, da i bilen som faller ut her i distriktet. Gamle innspillinger på musikk eller direkteprogram er greit.

Classic46

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2017
    Antall liker
    331
    Jeg ingen DAB fan, men liker FM best. Dessverre så er det ikke FM sending lokalt lenger. Da må Jeg til Oppdal eller Kristiansund. Har et kraftig signal men ikke program på den gamle Marantz receiveren med bare en lednings ende som antenne. FM delen er ennå ikke oppgradert, men da skal den lyde bedre enn de DAB enheter tilbyr i dag. Men DAB har forsatt noen dårlige kanaler, da i bilen som faller ut her i distriktet. Gamle innspillinger på musikk eller direkteprogram er greit.
    Var i Kristiansund noen dager sommeren 2020. Ingen problemer med DAB fra Dovre ned til Oppdal. Var selvsagt ute på Atlanterhavsveien og kjørte hjem via Molde og Romsdalen. Fine DAB kanaler i Molde, som også dukket opp på toppen av Trollstigen. NRK alltid på DAB, de kommersielle med 99 % dekning på E6 fra Fredrikstad. Og alltid en opplevelse å kjøre inn, gjennom og ut av tunneler uten at man merker noe på mottaket .

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn