Husker bare LPen fra riktig gammelt av, og at jeg syntes den var riktig godt skrudd. Kanskje Dog husker det samme som meg?SAL skrev:Låter meget bra hos meg! 1990 CBS 467369 2HCS skrev:Jon Eberson Group - Jive talking....UFF! :-[
Husker bare LPen fra riktig gammelt av, og at jeg syntes den var riktig godt skrudd. Kanskje Dog husker det samme som meg?SAL skrev:Låter meget bra hos meg! 1990 CBS 467369 2HCS skrev:Jon Eberson Group - Jive talking....UFF! :-[
Ikke umulig!Valentino skrev:Husker bare LPen fra riktig gammelt av, og at jeg syntes den var riktig godt skrudd. Kanskje Dog husker det samme som meg?SAL skrev:Låter meget bra hos meg! 1990 CBS 467369 2HCS skrev:Jon Eberson Group - Jive talking....UFF! :-[
Har den på vinyl (CBS 85280). Hvis den låter dårlig er det ikke platas feil.......SAL skrev:Ikke umulig!Valentino skrev:Husker bare LPen fra riktig gammelt av, og at jeg syntes den var riktig godt skrudd. Kanskje Dog husker det samme som meg?SAL skrev:Låter meget bra hos meg! 1990 CBS 467369 2HCS skrev:Jon Eberson Group - Jive talking....UFF! :-[![]()
Dark Side på SACD høres jo helt forferdelig ut i mine ører. Magien som finnes på alle de andre utgavene jeg har er helt borte. Dessuten er volumet alt for høyt, faktisk enda høyere enn Guthries red book remaster fra 1994. Black Triangle ftw sier jeg bare.SAL skrev:Kan bekrefte at det stemmer, gjør litt vondt i hodet....bambadoo skrev:Mener jeg leste i Stereophile om at Dark Side var mye dårligere på SACD enn vanlig.
PS. På veldig høyt volum.....![]()
Valentino skrev:Husker bare LPen fra riktig gammelt av, og at jeg syntes den var riktig godt skrudd. Kanskje Dog husker det samme som meg?SAL skrev:Låter meget bra hos meg! 1990 CBS 467369 2HCS skrev:Jon Eberson Group - Jive talking....UFF! :-[
erato skrev:Jive Talking var i sine hårde dager en av mine lydmessige referanser på LP
Undskyld jeg har overset dette spørgsmål, men her kommer et svarsamlanes skrev:spørsmål til lydkaj.
kan du nevne 3-5 innspelinger helst av kjente artiser som du synst låter bra,blir da lettere for oss andre og tolke synspunkter.
lyden av nypressa vinyl av pf dark side of the moon var heller dårleg,men flott cover da.
mvh.
Kjøpte den nå ganske nylig på salg men selv om det rent musikalsk ikke er deres værste album er lyden så dårlig at det er omtrent umulig å høre på albumet.Smibakkjen skrev:...Metallica - Death Magnetic er jo blitt ett erke eksempel på en god musikalsk plate, ødelagt av ELENDIG lyd![]()
Tar du den med over en dag? Har ikke hørt den...Anonym skrev:Kjøpte den nå ganske nylig på salg men selv om det rent musikalsk ikke er deres værste album er lyden så dårlig at det er omtrent umulig å høre på albumet.Smibakkjen skrev:...Metallica - Death Magnetic er jo blitt ett erke eksempel på en god musikalsk plate, ødelagt av ELENDIG lyd![]()
Tror det er det albumet med dårligst lyd i samlingen min og jeg har en del rart.
Det kan jeg gjøreVidar P skrev:Tar du den med over en dag? Har ikke hørt den...Anonym skrev:Kjøpte den nå ganske nylig på salg men selv om det rent musikalsk ikke er deres værste album er lyden så dårlig at det er omtrent umulig å høre på albumet.Smibakkjen skrev:...Metallica - Death Magnetic er jo blitt ett erke eksempel på en god musikalsk plate, ødelagt av ELENDIG lyd![]()
Tror det er det albumet med dårligst lyd i samlingen min og jeg har en del rart.
Ja lyden på den nye Metallica cd'en er ræva. Om ein samanlignar denne med Slayer sitt siste bidrag - World Painted Blood, kjenner ein igjen produksjonen, trur det er same mann bak spakane. Eg vil sei Slayer har vert meir heldig med lyden men det er heilt klart noko som skurrar her. Faen ta lyden på produksjonar no til dags.Anonym skrev:Kjøpte den nå ganske nylig på salg men selv om det rent musikalsk ikke er deres værste album er lyden så dårlig at det er omtrent umulig å høre på albumet.Smibakkjen skrev:...Metallica - Death Magnetic er jo blitt ett erke eksempel på en god musikalsk plate, ødelagt av ELENDIG lyd![]()
Samme her, dette var jo en av de skivene som var virkelig morsom å demonstrere hifi med for 20 år siden. Den låt jo så bra. Og jammen låter den supert på LP den dag i dag også.Valentino skrev:Husker bare LPen fra riktig gammelt av, og at jeg syntes den var riktig godt skrudd. Kanskje Dog husker det samme som meg?SAL skrev:Låter meget bra hos meg! 1990 CBS 467369 2HCS skrev:Jon Eberson Group - Jive talking....UFF! :-[