i sommer kommer det til å skje, selv om alle fibrene i kroppen min stritter imot og alle hjernecellene har slått alarm.
gæmlisferie.
cruise.
middelhavet eller karibia.
ca. to uker.
budsjett på +/- 50k ekslusivt shopping for to voksne og et barn.
frøkna mener dette blir en avslappende, trygg og opplevelsesrik (sic!) ferie for jentungen vår på snaue tre år. hun har et poeng. jeg har dog andre og bedre forslag, men de er blitt avfeid.
dette er prisen jeg betaler for å ha slept et par avantgarde uno pluss en helvetes masse annet dillldall i hus det siste året.
har gugglet litt på nettet. masse retusjerte bilder og lovnader om et rikt utvalg av aktiviteter ombord i båten, samt eksotiske stoppsteder. jadda. minner egentlig mest om et føkkings pers resort på vann, spør du meg.
men:
if you can't beat them - join them.
kanskje det blir litt ålreit, tross alt.
noen som har vært på cruise før og kan komme med tips og anbefalinger?
gæmlisferie.
cruise.
middelhavet eller karibia.
ca. to uker.
budsjett på +/- 50k ekslusivt shopping for to voksne og et barn.
frøkna mener dette blir en avslappende, trygg og opplevelsesrik (sic!) ferie for jentungen vår på snaue tre år. hun har et poeng. jeg har dog andre og bedre forslag, men de er blitt avfeid.
dette er prisen jeg betaler for å ha slept et par avantgarde uno pluss en helvetes masse annet dillldall i hus det siste året.
har gugglet litt på nettet. masse retusjerte bilder og lovnader om et rikt utvalg av aktiviteter ombord i båten, samt eksotiske stoppsteder. jadda. minner egentlig mest om et føkkings pers resort på vann, spør du meg.
men:
if you can't beat them - join them.
kanskje det blir litt ålreit, tross alt.
noen som har vært på cruise før og kan komme med tips og anbefalinger?