Crouching dipole, hidden squeezebox (Lyttekveld, ja)

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.236
Antall liker
4.861
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2



EDIT
Hjertesukk: Jeg tror at mye dårlig stemning kunne vært unngått dersom flere addressater, så vel som avsendere, hadde forstått forskjellen mellom "jeg er uenig" og "du tar feil". :(
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.489
Antall liker
35.336
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Handler ikke dette for det meste om lyd-smak?

Jeg kan jo så klart ta feil.
 

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.236
Antall liker
4.861
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Enig med deg, HoJ.

Desverre er det noen som har fått det for seg at egne subjektive inntrykk er universelt gjeldende sannheter og dermed trumfer andres subjektive inntrykk.
 

mana

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2009
Innlegg
655
Antall liker
190
Torget vurderinger
24
coolbiz skrev:
Enig med deg, HoJ.

Desverre er det noen som har fått det for seg at egne subjektive inntrykk er universelt gjeldende sannheter og dermed trumfer andres subjektive inntrykk.
Det du egentlig sier her er at det er synd at andre enn deg uttaler seg og at det du maler på nå er å få satt oss andre i et dårlig lys og for å få bekreftelse på at dine meninger er rett.
 

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.236
Antall liker
4.861
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
mana skrev:
coolbiz skrev:
Enig med deg, HoJ.

Desverre er det noen som har fått det for seg at egne subjektive inntrykk er universelt gjeldende sannheter og dermed trumfer andres subjektive inntrykk.
Det du egentlig sier her er at det er synd at andre enn deg uttaler seg og at det du maler på nå er å få satt oss andre i et dårlig lys og for å få bekreftelse på at dine meninger er rett.
Nei, jeg sier det stikk motsatte.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.489
Antall liker
35.336
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
coolbiz skrev:
mana skrev:
coolbiz skrev:
Enig med deg, HoJ.

Desverre er det noen som har fått det for seg at egne subjektive inntrykk er universelt gjeldende sannheter og dermed trumfer andres subjektive inntrykk.
Det du egentlig sier her er at det er synd at andre enn deg uttaler seg og at det du maler på nå er å få satt oss andre i et dårlig lys og for å få bekreftelse på at dine meninger er rett.
Nei, jeg sier det stikk motsatte.
Jeg føler det en litt dum lokal tråd jeg..
 

Geir_O

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
716
Antall liker
19
Skal vi ta kvelden? På tide å sette strek!
 
Topp Bunn