Creek

janhaha

Medlem
Ble medlem
31.12.2018
Innlegg
5
Antall liker
0
Hei, Jeg har aldri vært her på CREEK tråden før, men prøver meg nå. Jeg har spilt i noen år med en Creek Evo 2 på KEF Q100 + sub. Jeg har også det innebygde RIAA-trinnet som etter det jeg kunne leses meg til, fikk veldig god omtale. (Platespilleren er en Thorens td-150/m rega 250 arm). Creek Evo 2 og KEF Q100 låt utrolig åpent og detaljrikt, men oppgraderingsdjevelen fikk meg til å investere i et par DYNAUDIO EXITE X18. Jeg syntes egentlig at Q100 ble litt slitsomme i toppen i noen situasjoner, og Exite X18 fikk svært rosende omtale som musikalske og komplette stativhøyttalere.
Mulig det, men nå savner jeg KEF-enes "klarhet" ... (Dynaudioene kostet jo nør 3 x prisen av KEF Q100, så jeg trodde det var et klar oppgradering ... eller?)
 

offroad

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.03.2016
Innlegg
165
Antall liker
176
Sted
Øvre Romerike
Torget vurderinger
22
Har nettopp recapped en A50i da en av kondensatorene hadde tatt kvelden, men klarer ikke å finne noen servicemanual eller skjema på det store internettet. Er det noen som har eller vet hvor jeg kan finne? Skulle gjerne ha satt bias korrekt før jeg avslutter.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Kjøpte en cd-53 som på finn.no av en meget hyggelig selger.
Denne fulgte det dessverre ikke med fjernkontroll til, det var opplyst om mangelen i annonsen, er det mulig å få tak i?
Er noen andre kontroller kompatible?

Sendte forspørsel via hjemmesiden til Creek, men har ikke fått svar. Skal sies det var like før jul så ikke sikkert de har vært på jobb.
 

FJELL

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2010
Innlegg
181
Antall liker
186
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Du søker på Creek cd 53 remote og får opp forskjellige uorginale alternativer. Det funket for meg, tror min kom fra Polen ferdig programmert. Evnt er du heldig å finne en orginal på ebay e.l. Det er det beste. Mvh Erik.
 
Topp Bunn