Creek EVO

B

bamsemann

Gjest
Jeg har selv en Creek classic 5350 se, og falt pladask for lydkvaliteten..

Disse produktene spiller musikk med stor M!

Det er høy trampe takten faktor, samtidig er den silkemyk-glansfull og delikat...

Et kjempekjøp hvis du er ute etter å spille musikk....

bamsemann.. :)
 

Augustus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.09.2004
Innlegg
106
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Men er ikke EVO serien noe rimeligere? Kan man anta at de låter fantastisk til prisen? Da jeg hørte dem, i fem minutter, var de ikke innspilt engang. Desverre får jeg ikke anledning til å lytte til dem igjen på en god stund. Skal kjøpe anlegg for lillesøster, og da blir man jo ekstra nøye.. Men det lille jeg hørte virket meget lovende.. Blir bare skeptisk til egen dømmekraft.. :)

swr
 
B

bamsemann

Gjest
Men er ikke EVO serien noe rimeligere? Kan man anta at de låter fantastisk til prisen? Da jeg hørte dem, i fem minutter, var de ikke innspilt engang. Desverre får jeg ikke anledning til å lytte til dem igjen på en god stund. Skal kjøpe anlegg for lillesøster, og da blir man jo ekstra nøye.. Men det lille jeg hørte virket meget lovende.. Blir bare skeptisk til egen dømmekraft.. :)

swr
Kim spillte på tre forskjellige oppsett, evo- classic og destiny, og alle tre imponerte stort.

Det var bare å ta fram kaffekoppen og spille musikk, du slipper å henge deg opp i om det er for mye eller for lite av noe, det spillte med bra helhet og rytme,driv,kropp, glansfullt og deilig..

Du får lyst til å spille musikk!!!!

bamsemann.. :)
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.272
Antall liker
3.303
Torget vurderinger
49
Kim spillte på tre forskjellige oppsett, evo- classic og destiny, og alle tre imponerte stort.

Det var bare å ta fram kaffekoppen og spille musikk, du slipper å henge deg opp i om det er for mye eller for lite av noe, det spillte med bra helhet og rytme,driv,kropp, glansfullt og deilig..

Du får lyst til å spille musikk!!!!


bamsemann.. :)
Hvilke høytalere ble det spillt på Bamsemann ?
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Evo-settet (CD+forsterker sammen) fikk veldig hederlig omtale i siste HFC (august 2006), og fungerte iflg bladet best sammen med hverandre (som jo er temmelig vanlig).
EVO spiller iflg bladet litt annerledes enn Destiny; ".. Creek has sensibly avoided making EVO a pale imitation of Destiny, instead aimed at a more lively, energetic musical presentation.."

Mvh Vidar P
 

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Innlegg
1.860
Antall liker
146
Hvor kraftig er denne 5350? Og EVO og Destiny for den saks skyld.

Har selv bare hørt den lille A50 en gang og det virket lovende.

Har noen peiling på prisene også, så setter jeg pris på det :)
 

Vedlegg

B

bamsemann

Gjest
Hvilke høytalere ble det spillt på Bamsemann ?
Han spillte på epos med classic, evo, og et sett gulvstående cabasse.

Hadde nettopp vært på hi fi klubben og hørt b&w 803 med denon, nye naden og tact og satt og analyserte musikken og lytta på klanger og plinger og musikken kom i bakgrunn.

Men hos Kim spillte det musikk.

bamsemann.. :)
 

Augustus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.09.2004
Innlegg
106
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Er det virkelig ingen andre som har hørt og skaffet noen erfaaringer med de nye produktene til Creek, som EVO...? Kunne ønsket med en "second opinion" før jeg bruker søsters penger...

swr
 
Topp Bunn