Ingen svarProffen skrev:hva med audiocompaniet da?
Mvh Proffen
He he, det samme opplevde jeg da jeg sendte mail til dem. Aldri noe svar. Men de har kanskje viktigere ting å gjøre enn å svare på mail. Så da jeg fant frem mobilen svarte de.Necroth skrev:Ingen svarProffen skrev:hva med audiocompaniet da?
Mvh Proffen
Det er vel nesten bare og høre NOE Copland i rommet, er usedvanlig nysjerrig på hva deres lydsignatur kan gjøre på mine Tri'er. Copland er vel kjent for å være ytterst dynamiske. Som kunne vært gøy og høre selv.prnesse skrev:He he, det samme opplevde jeg da jeg sendte mail til dem. Aldri noe svar. Men de har kanskje viktigere ting å gjøre enn å svare på mail. Så da jeg fant frem mobilen svarte de.Necroth skrev:Ingen svarProffen skrev:hva med audiocompaniet da?
Mvh Proffen
Men hvis jeg forstod dem riktig hadde de ikke butikk, men et demo rom med mulighet for å komme innom en tur.
Hva er du interessert i fra Copland?
Jeg har 2 stk CTA520 Copland som jeg skal bruke som monoblokker/brokoblet/biampet??? (har ikke satt meg inn i hvordan det skal kobles enda)
Fikk brev fra Norsk HiFi Center i dag at Eklipsen skal være ferdig produsert den 15. juni, :-* så jeg må snart finne ut hvordan jeg skal koble disse trinnene. Og i nevnte butikk virker det som de har god service!
Siden dette ble bragt på bane; en liten oppklaring: Fryd Hi-Fi er tross alt et lite enmannsprosjekt som søker å serve alle etter beste evne. Med én enkelt Copland CTA 405 som demoforsterker, føles det usikkert og komplsiert dersom den må sendes over til Stavanger for utprøving, dessverre. Skulle ønske dette var mulig, og har vel ikke helt gitt opp ideen om at det kan la seg gjøre, heller. Normalt sett er det dog enklest at utlån foregår innen østlandsområdet, slik at det er en enkel sak med bringing og henting. Vi baserer oss i størst mulig grad på at de utlånte produkter er borte kun få dager i slengen. Sending til og fra Stavanger bruker dessverre en del tid, eventuelt har meget høy kostnad.Proffen skrev:Fra en seriøs fyr som godeste Rognlien bør det vel la seg gjøre med "hjemlån" mot depositum.......? (selv om frakt kanskje kommer utenom)
Mvh Proffen - godt nøgd Copland-eier ;D