Conradi - hva gjør man ikke

B

BjornE

Gjest
Traff "tilfeldig" et dusin bilder eller så av Conradi og hans trolovede på nettet i kveld.

JaJa gøy med kameramobil, K750 tror jeg det var.

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
Hvordan ville du ha likt at dine private bilder ble spredd på nettet? ???

P

Parelius

Gjest
Traff "tilfeldig" et dusin bilder eller så av Conradi og hans trolovede på nettet i kveld.

Spyfluer!

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Jeg vil anta at Kåre har spredd disse bildene med hensikt. Folk gjør så mye rart for litt publisitet.

T

theStig

Gjest
Bildene av dama hans var mer interessante synes jeg...

B

Back_Door

Gjest

Nei, dette vil jeg slettes ikke se!! :mad::-[ :-X :-/

(Hvor var det forresten du fant de?..)

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Conradi har en penis og dama hans er en kvinne - bildene bringer intet nytt for solen.

...og bottom line: hvem i svarteste granskauen bryr seg?

B

Back_Door

Gjest
...og bottom line: hvem i svarteste granskauen bryr seg?
Er du klar over hvor stor del av folket som er potensielle kikkere?
Hvordan forklarer du f.eks. opplagstallene for Se og Hør? ::)

T

Thomas1

Gjest
Conradi har en penis og dama hans er en kvinne
Er ikke helt sikker på om jeg helt enig der altså.

Om jeg hadde sett bilder av Kåre Kålrabi i het elskov med en kvinne, hadde jeg fremdeles vært 110 % overbevist om at han foretrekker hårete brystkasser og mørke stemmer.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Er du klar over hvor stor del av folket som er potensielle kikkere?
Hvordan forklarer du f.eks. opplagstallene for Se og Hør? ::)
Med at vi har altfor mange frisørsalonger her i landet.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Bildene av dama er mye bedre ja. Utrolig hvor mye kjendis bilder du finner på nettet hehe.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
quad_lars: å legge slike bilder på mobilen er gjort for spenningens skyld. At de spres for offentligheten må man nesten bare regne med gitt.

Da foto var papir, tror dere ikke fremkallerne så mye rart, holy crap jeg vil tro de så mye rart.
God yrkesetikk kan vel flere si takk for. :)

Jeg vil si at conradi tok en Hilton, no more, no less.

P

Parelius

Gjest
quad_lars: å legge slike bilder på mobilen er gjort for spenningens skyld. At de spres for offentligheten må man nesten bare regne med gitt.

Da foto var papir, tror dere ikke fremkallerne så mye rart, holy crap jeg vil tro de så mye rart.
God yrkesetikk kan vel flere si takk for. :)

Jeg vil si at conradi tok en Hilton, no more, no less.
Tok opp denne saken i etikkundervisningen i dag. Noen argumenterte som deg, ivar. Andre lyse hoder lurte på om det da ikke var like greit å godta litt voldtekt fordi en hadde på klesdrakt, som virket opphissende på visse. De spør jo om det, som det sies.

En ting er hva som er klokt å gjøre i en verden full av idioter, noe annet om den manglende klokskap gjør det mer riktig å utnytte en. Liksom to forskjellige aspekter, som ikke bør blandes sammen. Tyveri blir ikke riktigere selv om du ikke låste døra. Eller er det helt legitimt å stjele fra hus hvor døren er åpen?

Ut i fra et rent handlingsutilitaristisk synspunkt (nytteetikk) ble det derimot hevdet, at handlingen med å vise turtelduenes private selvmeddelelse, faktisk er riktig; Den totale lykke (i en verden av kikkere) økes jo kanskje...

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Og den andre var slik: "En fremmed er en fiende du ennå ikke har møtt."

P

Parelius

Gjest
Fritt etter Kipling: "Min venns venn er min fiende".
Når vi nå er inne på klokhetsregler for høvisk framferd; Din frykteligste fiende er din tidligere venn. Han kjenner ditt innerste du gav fra deg i de gode dager, da venn var venn, og ikke din fiende.

Verden er en jammerdal. Som det står skrevet i skriften: «Ha ikke verden kjær, i verden har dere angst, jeg har overvunnet verden.»

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Fremfor den ultimate kynisme-paranoia de ovenstående Kipling-omskrivinger fører til, foretrekker jeg naivisme. Man får seg noen på trynet, greit nok, men man opprettholder i det minste troen på noe ålreit.
Spredere av personlige bilder er intet annet en reinspikka møkkamenn. Går ut fra at de er glade i sitt indre over sitt bidrag til menneskehetens fremgang. De, og Knut Haavik med efterfølgere.

Honkey

P

Parelius

Gjest
Fremfor den ultimate kynisme-paranoia de ovenstående Kipling-omskrivinger fører til...
Så, så, Honkey, ingen er jo kynikere her på Sentralen.

Men uansett bør en altså unngå venner, da de er dine potensielt fryktligste fiender. Slikt er sunn fornuft, Honkey, og ikke kynisme. Klok skal en være; så legger vi om til vinterdekk når snøen kommer... Naivisme her, er farlig; for en selv og andre.

T

Thomas1

Gjest
Er det ikke en som har en link til bildene slik at vi kan sette en strek over denne tråden..hehe ;D

Høvding...bare tuller litt.

I

ijustpop

Gjest
Aner ikke om de ligger ute på nett, men jeg fikk disse flere ganger i innboksen min i løpet av helgen.

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Antall liker
2
Aner ikke om de ligger ute på nett, men jeg fikk disse flere ganger i innboksen min i løpet av helgen.
Jeg også, må nok revurdere en del av vennskapene mine etter det. Både fordi de sender meg sånt møl, og fordi det etter denne tråden å dømme er best å ikke ha venner. ::)

For øvrig skjønner jeg ikke hvorfor hovedpersonene ikke bare lar det blåse over. Å gå til media med sånt skaper jo bare mer blest om det hele. "Alle" vet jo om det nå, selv de som ikke har sånn e-post-ting.

Mvh

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Når vi nå er inne på klokhetsregler for høvisk framferd; Din frykteligste fiende er din tidligere venn. Han kjenner ditt innerste du gav fra deg i de gode dager, da venn var venn, og ikke din fiende.
Venner er potensielt farlige. For å skåne folk fra å bli utsatt for denne faren, synes jeg at politikerne bør forby knytting av vennskapsbånd. Man kan lett finne empirisk dokumentasjon på at vennskap fører til hjertesorg, sinnssykdom, selvmord, drap osv, dette er farlige greier som ansvarlige politikere må sette ned foten for.

Man får seg noen på trynet, greit nok, men man opprettholder i det minste troen på noe ålreit.
Tenk om den holdningen har fått noe mer gehør i forumets mer politisk rettede debatter...

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Tenk om den holdningen har fått noe mer gehør i forumets mer politisk rettede debatter...
:) Jeg vet jo hvordan du ser på det, Løkken, men jeg har da vært riemlig konsekvent i mine holdninger til dette; jeg argumenterer aldri med gruppetenking.

Honkey

P

Parelius

Gjest
:) Jeg vet jo hvordan du ser på det, Løkken, men jeg har da vært riemlig konsekvent i mine holdninger til dette; jeg argumenterer aldri med gruppetenking.

Honkey
Det er fordi Mr. Løkken er en gruppe på én. Ren tilfeldighet, Honkey. Så enkelt er det ikke å unngå språkest iboende generaliseringer... :)

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Det er fordi Mr. Løkken er en gruppe på én. Ren tilfeldighet, Honkey. Så enkelt er det ikke...
Av og til Parelius, lurer jeg faen meg på om du er like schprø som meg selv!

;)

Honkey

P

Parelius

Gjest
Av og til Parelius, lurer jeg faen meg på om du er like schprø som meg selv!

;)

Honkey
;D ;D
Da er det kanskje to i gruppa. Fortsetter dette blir det jo en bevegelse.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Jeg også, må nok revurdere en del av vennskapene mine etter det. Både fordi de sender meg sånt møl, og fordi det etter denne tråden å dømme er best å ikke ha venner.  ::)
Mvh
Mine venner må være fulle av moral, eller kanskje jeg bare skal konkludere med at jeg faktisk er venneløs, da det ikke har dukket opp noen snuskete bilder i min innboks. Men, som den oppsøkende og ikke minst nysgjerrige unge frøken jeg er fant jeg bildene selv ;)

Ja, jeg inrømmer det gjerne; Jeg er en kikker. Disse bildene gjør meg kanskje ikke til et lykkeligere menneske, men jeg fikk meg virkelig en god latter, og som alle vet; "en god latter forlenger livet" ;D ;D

Lin

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Vi mennesker har et underlig forhold til nakenhet.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Jeg har også snille og greie venner som ikke sprer slikt. Ikke har jeg sett noe til disse bildene på web heller.

Man kan spørre seg: Hva skal man med slike venner? ;) 8)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Det første kommer veldig an på objektet. De fleste gjør seg best innpakket.
Sant nok, men det er sikkert praktisk å la snoppen henge/stå ut av smekken, f.eks når man skal på toalettbesøk, men det er neppe veldig behagelig nå som vinteren har inntatt oss.

Tross alt; han tok jo bare en Nerdrum. Dog er fotomediet kanskje mer presist i dimensjoneringen enn malerkosten.

kk1703

Fersking
Ble medlem
21.10.2006
Antall liker
0
Hehe!
Er vel noe man må regne med at kunne skje da man tar bildene på en telefon!!!

Topp Bunn