|
[glb]IT JUST SOUNDS RIGHT[/glb]Hvor mange CJ venner er vi egentlig her inne?
Håper dette kan bli en fellestråd for CJ fans, hvor vi kan spre det glade budskapet; it just sounds right.
Lf
Stakkars mannHar gått gradene fra en tilårskommen MV 125 over Evolution 2000 til min(e) nåværende. Har ikke angret et mikrosekund på at jeg oppgraderte til Prem 8. Han som solgte dem, derimot.... ;D
mvh
Har hatt Prem 10. En god pre, men ikke sensasjonell. Solgte den i fjor vår for 9000 til en kompis. Prem 16 kjenner jeg ikke. Prem 17, derimot, har jeg huset en stund. Veldig god, fin og oppløst lyd, meget bra dynamikk, bra mikrodynamikk. Dårligere på alle punkter enn min nåværende, men la gå ;DPrøver å skaffe en CJ premier 10 eller 14. Hva må jeg regne med å gi for disse?
Hva synes du om premier 16, Le? Pris for en godt brukt?
Lf
At de kan varme opp en 100 kvm leiliger til badstunivå i løpet av et par timer ;DStakkars mann
vis du skulle beskrive disse monoblokkene med noen ord, hva er det som først dukker opp i tankene?
Lf
Skulle vært interessant å høre hvorfor du solgte den!Jeg melder meg inn i "menigheten" også. Jeg eier ingen CJ produkter for tiden, men har vært en stolt eier av CJ ART Serie 2.
Roysen
En svært så rimelig forklaring, ja. Jeg gjorde samme erfaring da jeg hadde cd- spiller med volumregulering.Rett og slett fordi jeg kun hadde en signalkilde. Det var en Wadia 861 og den spilt bedre rett inn i effektforsterkeren.
Roysen
Det vare bare en kveld, så jeg tror ikke det var så farlig. Ville nok sørget for mer luft hvis jeg skulle hatt den permanent. Tror vi sjekket tempen med jevne mellomrom også - dvs. før vi lot oss rive fullstendig med av synergien av utstyret. 11A låt bra med en gang, men etter litt oppvarming, så ble det helt fantastisk.blir det ikke jævlig varmt i racket med den plasseringen, rojoh?
du reduserer levetiden på rør og forsterker betraktlig med såpass begrenset lufting.
ok, da så.Det vare bare en kveld, så jeg tror ikke det var så farlig. Ville nok sørget for mer luft hvis jeg skulle hatt den permanent. Tror vi sjekket tempen med jevne mellomrom også - dvs. før vi lot oss rive fullstendig med av synergien av utstyret. 11A låt bra med en gang, men etter litt oppvarming, så ble det helt fantastisk.
Mvh. Johan
brukbar rekke, det der.Melder meg inn,
har CJ ART 2 :-*, Premier 140 :-* og 350SA :-*.
Takk ;Dbrukbar rekke, det der.
du slipper inn under tvil.
Har gått gradene fra en tilårskommen MV 125 over Evolution 2000 til min(e) nåværende. Har ikke angret et mikrosekund på at jeg oppgraderte til Prem 8. Han som solgte dem, derimot.... ;D
mvh
Og jeg som håpet at du ikke fulgte denne tråden så nøye....Audio Research er fullt på høgden(tidligere eiger av Pr 8)
Dette må være løgn ;DAudio Research er fullt på høgden(tidligere eiger av Pr 8)
Jeg trenger en invitasjon snarestMelder meg inn,
har CJ ART 2 :-*, Premier 140 :-* og 350SA :-*.
Hehe, det er bare å komme......Jeg trenger en invitasjon snarest
Lf
Yes, alt lar seg ordneDu får en PM om ikke alt for lenge
Kanskje jeg kunne fått testet kablene dine også. Er kabelskeptiker, men er klar for å komme over på den andre siden. Når sant skal sies, så har jeg ikke brukt så mye tid på testing av ledninger
Lf
Lovte å komme tilbake til lyden:Hvis du skulle beskrive disse monoblokkene med noen ord, hva er det som først dukker opp i tankene?
Lf
Og jeg som håpet at du ikke fulgte denne tråden så nøye....
Må ta meg en tur og høre oppsettet ditt!
mvh
Det er i hvert fall nok av C-J eiere som ønsker å spre budskapet - akkurat nå er følgende utstyr til salgs på bruktbørsen:...hvor vi kan spre det glade budskapet; it just sounds right.
Lf