CJ`s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.868
    Antall liker
    2.847
    Torget vurderinger
    1
    Hei folkens, fin tråd dere har her!

    Sitter og blar i gamle fidelity og ser at c-j får strålende omtale for kontrollforsterkeren Act-2 og det svære transistortrinnet Premier 350. Og sammen spiller det da visstnok bedre enn det aller meste.

    Er det virkelig referanseutstyr av ypperste klasse vi har her eller hva sier dere? Disse to modellene er jo gått ut av sortimentet. Men er kanskje verdt å sette på den interne listen over bruktutstyr som må sjekkes opp på veien mot det ultimate anlegget? Hva skiller c-js rørpre'er fra alle andre påkostede rørpre'er der ute, bortsett fra champagnefargen (som jeg forøvrig liker veldig godt akkurat nå, men det går kanskje an å bli lei av den å...)?

    Hva slags lydsignatur vil en få fra dette settet og hvilket utstyr vil matche? Tungdrevne høyttalere vil vel ikke være noe hindring iallefall, vil jeg tro.
     

    tdbil

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.06.2006
    Innlegg
    320
    Antall liker
    15
    Sted
    Båtstø
    Odd J skrev:
    Hei folkens, fin tråd dere har her!

    Sitter og blar i gamle fidelity og ser at c-j får strålende omtale for kontrollforsterkeren Act-2 og det svære transistortrinnet Premier 350. Og sammen spiller det da visstnok bedre enn det aller meste.

    Er det virkelig referanseutstyr av ypperste klasse vi har her eller hva sier dere? Disse to modellene er jo gått ut av sortimentet. Men er kanskje verdt å sette på den interne listen over bruktutstyr som må sjekkes opp på veien mot det ultimate anlegget? Hva skiller c-js rørpre'er fra alle andre påkostede rørpre'er der ute, bortsett fra champagnefargen (som jeg forøvrig liker veldig godt akkurat nå, men det går kanskje an å bli lei av den å...)?

    Hva slags lydsignatur vil en få fra dette settet og hvilket utstyr vil matche? Tungdrevne høyttalere vil vel ikke være noe hindring iallefall, vil jeg tro.
    Jeg fikk CJ act2 og et250 på onsdag har ikke spilt så mye ennå men det virker som det kan være blinkskudd for meg.
    Jeg fikk mere detaljer og luft + betydlig mere kropp/pondus i bass/mellomtone.
    Gleder meg til å spille mere i helgen ;D
     

    samlanes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Innlegg
    2.463
    Antall liker
    550
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med flott forsterkersett!

    Burde gå greit å slå ihjel noen timer foran anlegget på det oppsettet!

    Hva byttet du fra,forresten?

    Mvh.
     

    tdbil

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.06.2006
    Innlegg
    320
    Antall liker
    15
    Sted
    Båtstø
    samlanes skrev:
    Gratulerer med flott forsterkersett!

    Burde gå greit å slå ihjel noen timer foran anlegget på det oppsettet!

    Hva byttet du fra,forresten?

    Mvh.

    Hei :)
    Ja jeg skal nok få brukt noen timer med dette ja.
    Jeg byttet fra Jeff Rowland Continum500 integrert.
     

    awe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Innlegg
    2.059
    Antall liker
    1.827
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Ser at man tidligere på HFS har reflektert over hva slags strømkabel Premier 16 kan trives og blomstre med, så jeg drister meg til å foreslå en kandidat: Wireworld Electra 5.2. Ved siden av Oblivion er dette noe av det bedre i de mer overkommelige prisklasser. Støyen senkes, tempoet er på topp og klangen stemmer (i mitt oppsett, rom, osv. Jeg bruker NOS Amperex 6922-rør av et eller annet slag). Electra 5.2 gjør mye bra ellers i systemet også, men har en særlig synergi-effekt med cj.

    Mottar gjerne tips, erfaringer og alternative synspunkter.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.830
    Antall liker
    9.505
    Sted
    Trondheim
    Hei - dere vet sikkert alt om C-J.
    Min CAV-50 har "blåst" utgangssikringen i venstre kanal. Det er en rimelig "sært utseende" sikring Bus Fuse BBS-3/4 fra Cooper Bussman. På sikringen står det 600 V AC, IR 10 kA.
    Aner dere hvor jeg kan få tak i slike?

    Edit: Fant dem på farnell.com. 4 ukers ventetid, da det ikke er lagervare.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.830
    Antall liker
    9.505
    Sted
    Trondheim
    Der kom motstandene (kjøpte flere for sikkerhets skyld). Og det kan konstateres at det ene utgangsrøret nok har vandret til de evige jaktmarker. (har heldigvis reserve liggende slik at jeg ikke blir musikkløs fram til erstatningsrør kan skaffes)
     

    samlanes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Innlegg
    2.463
    Antall liker
    550
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Etter litt lesing på nett,fant jeg tilfeldigvis ut hvorfor pr16(muligens fleire mod også) snur fasen internt.

    Da trengs det kortere kabelstrekk internt!

    Moralen er:det er alltid ein grunn til ting er som de er.

    Mvh.
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    Odd J skrev:
    Hei folkens, fin tråd dere har her!

    Sitter og blar i gamle fidelity og ser at c-j får strålende omtale for kontrollforsterkeren Act-2 og det svære transistortrinnet Premier 350. Og sammen spiller det da visstnok bedre enn det aller meste.

    Er det virkelig referanseutstyr av ypperste klasse vi har her eller hva sier dere? Disse to modellene er jo gått ut av sortimentet. Men er kanskje verdt å sette på den interne listen over bruktutstyr som må sjekkes opp på veien mot det ultimate anlegget?
    Topp Preamp det ja, men jeg ville vurdert CJ sine rør effektforsterkere også. 350 er god, men det er dog transistorer i den, og generelt mener jeg at datamaskinkomponenter ikke hører hjemme i et godt lydanlegg ;)

    Jeg har hatt CJ Premier 12 monoblokker nå i 5 år, og det er den komponenten som har overlevd min bytteuro lengst, fordi det er en fantastisk musikalsk forsterker som kombinerer juice/kraft med varme og også oppløsning. Den må ha de rette NOS rør, som det meste annet, men da synger den virkelig også.

    Men her om dagen så utsettes jeg altså for monoblokkene CJ LP140M og da begynner jammen bytte-skjelven igjen. Saken er bare at kr. 150.000.- (ny rett nok) ikke akkurat innbyr til uoverlagt lommebokdrenasje.

    Men jeg er i tenkeboksen, og tenkte det var lov å bruke CJ's venner til å si dette slik at mine trofaste Premier 12 (som selvsagt må finne et nytt hjem om jeg gjør alvor av mine LP140M planer) på den måten kanskje kunne skape en interesse hos noen som på samme måte som meg mener at rør er best også i effekttrinnet.

    Mvh Ole
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.868
    Antall liker
    2.847
    Torget vurderinger
    1
    Jan Myrvold i fidelity byttet vel ut sine 140 monoblokker for en tid tilbake? Hvor ble det av dem?
     

    awe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Innlegg
    2.059
    Antall liker
    1.827
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Myrvold hadde vel Premier 140, et stereotrinn i produksjon før LP-serien. Den avløste egentlig Premier 11, 12 og 8-serien, men slet nok med å få tilsvarendee anerkjennelse og posisjon i markedet. Noen hevder at MV60SE avløste Premier 11, og at monoblokk-versjonen av Premier 140 erstattet Premier 8. LP-serien er mer ambisiøs, men ble tatt av programmet ganske raskt.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    God kveld, mine herrer. Jeg ser det er minst like hyggelig her inne som det var før jeg solgte min Premier 10 og ble en frafallen.
    Måtte bare stikke innom en tur! ;)
     

    samlanes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Innlegg
    2.463
    Antall liker
    550
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Myrvold sin premier 140 havnet i min stue,solgte den til ein kar fra stavanger, etter ca 1,5år.

    Men er venn av cj fortsatt,heldigvis!

    Når eg har spist veps til frokost,og byttetrangen melder seg,kommer impulse på banen og setter skapet på plass.
    Så det så.

    Mvh.
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    awe skrev:
    Myrvold hadde vel Premier 140, et stereotrinn i produksjon før LP-serien. Den avløste egentlig Premier 11, 12 og 8-serien, men slet nok med å få tilsvarendee anerkjennelse og posisjon i markedet. Noen hevder at MV60SE avløste Premier 11, og at monoblokk-versjonen av Premier 140 erstattet Premier 8. LP-serien er mer ambisiøs, men ble tatt av programmet ganske raskt.
    Det er rett at LP versjonen (70S/140M/275M)er den mest ambisiøse av CJ sine effektforsterkere, bl.a. med de dyre Teflon kondensatorene som også benyttes i topp serien av Pre-amper. Men det er feil at den er tatt av programmet, den selges fortsatt som LP 275M som er storebror med 8 stk 6550 pr. kanal. Det er rett at "lillebror" LP 140M (til kun kr. 150.000.- ;D) er tatt av programmet.

    Her er den nye "billig-versjonen" LP125M kommet inn som arvtager, men det er en annen forsterker enn LP140M - den siste er en kun effektredusert utgave av LP275M som altså produseres fortsatt.

    LP125M er monoutgaven av LP66S (kr. 36.000.-) og har ikke de samme ambisjoner som 140/275 serien, der altså nå kun LP275M (kr. 250.000 for et sett) er i produksjon.

    Kan nok hende dette kommer av at markedet for slik ultra High End er så smalt at det selges mer av den billigere 66/125 teknologien, dermed beholdt CJ bare 275 av sin top range teknologi. Så dermed forsvant muligheten for ultra high end med "bare" 140 watt/kanal, nå må man enten nedgradere til LP125M eller oppgradere til 275 watt/kanal.

    Jeg trenger bare 140 W/kanal, men vil ha det beste, så derfor lukter jeg nå meget ivrig på LP140M :), men så var det disse kronene da....

    Mvh Ole
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    Ole skrev:
    awe skrev:
    Myrvold hadde vel Premier 140, et stereotrinn i produksjon før LP-serien. Den avløste egentlig Premier 11, 12 og 8-serien, men slet nok med å få tilsvarendee anerkjennelse og posisjon i markedet. Noen hevder at MV60SE avløste Premier 11, og at monoblokk-versjonen av Premier 140 erstattet Premier 8. LP-serien er mer ambisiøs, men ble tatt av programmet ganske raskt.
    Det er rett at LP versjonen (70S/140M/275M)er den mest ambisiøse av CJ sine effektforsterkere, bl.a. med de dyre Teflon kondensatorene som også benyttes i topp serien av Pre-amper. Men det er feil at den er tatt av programmet, den selges fortsatt som LP 275M som er storebror med 8 stk 6550 pr. kanal. Det er rett at "lillebror" LP 140M (til kun kr. 150.000.- ;D) er tatt av programmet.

    Her er den nye "billig-versjonen" LP125M kommet inn som arvtager, men det er en annen forsterker enn LP140M - den siste er en kun effektredusert utgave av LP275M som altså produseres fortsatt.

    LP125M er monoutgaven av LP66S (kr. 36.000.-) og har ikke de samme ambisjoner som 140/275 serien, der altså nå kun LP275M (kr. 250.000 for et sett) er i produksjon.

    Kan nok hende dette kommer av at markedet for slik ultra High End er så smalt at det selges mer av den billigere 66/125 teknologien, dermed beholdt CJ bare 275 av sin top range teknologi. Så dermed forsvant muligheten for ultra high end med "bare" 140 watt/kanal, nå må man enten nedgradere til LP125M eller oppgradere til 275 watt/kanal.

    Jeg trenger bare 140 W/kanal, men vil ha det beste, så derfor lukter jeg nå meget ivrig på LP140M :), men så var det disse kronene da....

    Mvh Ole
    Har hatt MV60SE. En klasseforsterker etter min smak. Men av en eller annen grunn låter MV52 bedre på min Quad'er. Motsatt på vanlige høytalere.
    Men poenget var at jeg har hatt våte drømmer om Premier 12. Var noen til salgs på på børsen for en tid tilbake. Men så ble jeg litt urolig når jeg såg frekvensbegrensningene fra 30 hz til 15 khz? Høres det?
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    james skrev:
    Ole skrev:
    awe skrev:
    Myrvold hadde vel Premier 140, et stereotrinn i produksjon før LP-serien. Den avløste egentlig Premier 11, 12 og 8-serien, men slet nok med å få tilsvarendee anerkjennelse og posisjon i markedet. Noen hevder at MV60SE avløste Premier 11, og at monoblokk-versjonen av Premier 140 erstattet Premier 8. LP-serien er mer ambisiøs, men ble tatt av programmet ganske raskt.
    Det er rett at LP versjonen (70S/140M/275M)er den mest ambisiøse av CJ sine effektforsterkere, bl.a. med de dyre Teflon kondensatorene som også benyttes i topp serien av Pre-amper. Men det er feil at den er tatt av programmet, den selges fortsatt som LP 275M som er storebror med 8 stk 6550 pr. kanal. Det er rett at "lillebror" LP 140M (til kun kr. 150.000.- ;D) er tatt av programmet.

    Her er den nye "billig-versjonen" LP125M kommet inn som arvtager, men det er en annen forsterker enn LP140M - den siste er en kun effektredusert utgave av LP275M som altså produseres fortsatt.

    LP125M er monoutgaven av LP66S (kr. 36.000.-) og har ikke de samme ambisjoner som 140/275 serien, der altså nå kun LP275M (kr. 250.000 for et sett) er i produksjon.

    Kan nok hende dette kommer av at markedet for slik ultra High End er så smalt at det selges mer av den billigere 66/125 teknologien, dermed beholdt CJ bare 275 av sin top range teknologi. Så dermed forsvant muligheten for ultra high end med "bare" 140 watt/kanal, nå må man enten nedgradere til LP125M eller oppgradere til 275 watt/kanal.

    Jeg trenger bare 140 W/kanal, men vil ha det beste, så derfor lukter jeg nå meget ivrig på LP140M :), men så var det disse kronene da....

    Mvh Ole
    Har hatt MV60SE. En klasseforsterker etter min smak. Men av en eller annen grunn låter MV52 bedre på min Quad'er. Motsatt på vanlige høytalere.
    Men poenget var at jeg har hatt våte drømmer om Premier 12. Var noen til salgs på på børsen for en tid tilbake. Men så ble jeg litt urolig når jeg såg frekvensbegrensningene fra 30 hz til 15 khz? Høres det?
    Er du redd for det så bør du lytte til dem, eller lese Michael Fremer i Stereophile (http://www.stereophile.com/tubepoweramps/653/)

    Han sier tvert imot: The Twelves always sounded confident and in control—tonally, spatially, and temporally—particularly at the frequency extremes. On the bottom, both acoustic and electric bass sounded tight yet supple, and totally "in character" tonally. On top, the Twelve's transient performance was faultless, portraying cymbal crashes with the crisp, splashy shimmer you hear live. On good recordings, strings bristled with energy, yet never sounded hard or unnaturally edgy.

    Dette er også min erfaring. Jeg har parret Premier 12 både med ulike ML elektrostater og med dynamiske høyttalere (nå sist Respons Grand D). Sammenlignet f.eks. med MF KW500 (SS) som jeg hadde i hus en periode er Premier 12 mye naturlig krispere i toppen, de synger og klinger ut på en helt annen måte.

    Jeg er likevel fristet til å skaffe meg et sett med LP140M, om banken og andre involverte lar seg overtale, om det skjer så vil du se mine Premier 12 på bruktbørsen om ikke så lenge :)

    Mvh Ole
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    OK. Får følge med. CJ er i allefall magi. Etter å ha hørt noen transistorforsterkere, ser det nok ut til at det blir rør videre for min del. Selv om det ymse der også.

    Men jeg hørte MF2500 for noen uker siden. En kompis som kjøpte den. Den imponerte. Og jeg som trodde mosfet var slappe greier nedover i registeret. Skal si den ristet liv i de tungdrevne Responsene hans. En sanseløs dynamikk kombinert en en røraktig og flott mellomtone. Alt var ikke med oppover i frekvensskalaen. Men det som var med, ble gjengitt på en utrolig musikalsk, behagelig og ørevennlig måte.
    Verdt en lytt!
     

    Oystein1960

    Medlem
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    46
    Antall liker
    5
    Hei....
    Noen som har lyttet til den nye Classic preampen til cj ?
    Hvordan er denne i forhold til tidligere gode cj pre'er i dette prisleiet ?

    mvh
    :)
     

    awe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Innlegg
    2.059
    Antall liker
    1.827
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Classic-modellen virker som en oppdatert versjon av PV10, både med og uten RIAA. Skulle gjerne ha hørt den.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Det er faktisk enda bedre, awe. Det er en oppgradert versjon av PV12. ;) Ellers er det jo en tankestrek at cj nærmest relanserer en preamp fra sin klassiske lineup, altså fra før det allestedsnærværende 6H30-røret skulle brukes overalt. ;)
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    2.294
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Impulse; i helgen leste jeg med stor interesse din omtale av CT6 fra en tid tilbake. Har du vært borti CT5, som jeg ser oppnår lovord internasjonalt? Ser den blir sammenliknet med ACT2, før denne ble oppgradert.

    Jeg må innrømme at jeg ikke helt finner roen før jeg har sjekket ut en topp rørpre fra CJ.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Om du mener omtale i Fidelity, er det nok Jan Myrvold som er opphavsmannen, er jeg redd. Jeg har liten erfaring med de nye cj-tingene, egentlig. Den siste preampen fra cj jeg omtalte offentlig (som i "på trykk"), var faktisk den første generasjonen av cj ART. En gloriøs preamp, selvfølgelig.
    Forstår forøvrig godt at du ikke får ro før du har prøvd en preamp fra Fairfax, de har en egen måte å få musikken til virkelig å blomstre på.
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    2.294
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Riktig...litt flaut av meg å blande deg med Myrvold men det tåler du nok ;)
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    2.294
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Er det noen her inne som vil våge seg på å si noe om hvorvidt CJ har klart å beholde noe av den gamle lydsignaturen til klassikerne i de nye preampene som ET2, CT5 og GAT?
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    larkrla skrev:
    Er det noen her inne som vil våge seg på å si noe om hvorvidt CJ har klart å beholde noe av den gamle lydsignaturen til klassikerne i de nye preampene som ET2, CT5 og GAT?
    Hei,

    Jeg har nå CT5 og det er med god margin den beste preamp. jeg har hatt i hus. Oppgraderte fra den klassiske Premier 14 og CT5 har alle kvaliteter fra Premier 14, spesielt den ekte og hamoniske mellomtonen. I tillegg er den vesentlig bedre mht. oppløsning, og er helt kvitt det noen mener er avrulling i toppen på Premier 14 (selv mener jeg Premier 14 er bra her) og CT5 er også bedre på 3 dimensjonalitet. Jeg var før jeg kjøpte den redd for at den "gamle magien" jeg har opplevd med CJ utstyr gjennom en årrekke skulle være borte - men det var den altså ikke.
    Spesielt var jeg bekymret for at 6H30 røret skulle "sterilisere" lyden, basert på hypoteser om dette rørets egenart - heldigvis viste det seg at det var en fordom. Det er ikke mye å velge i av rør, men 6H30DR røret er så bra at det får stå i fred.

    For å si det kort: CT5 er mer av det beste ved Premier 14, i tillegg til endel andre egenskaper som Premier 14 ikke har.

    Mvh Ole
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    larkrla skrev:
    Ole; bruker du rør- eller transistor effektforsterker(e)?
    Har brukt begge deler, nå er det rør. Monoblokker med 4 stk. 6550 pr. blokk.

    Mvh Ole
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    Ole skrev:
    larkrla skrev:
    Ole; bruker du rør- eller transistor effektforsterker(e)?
    Har brukt begge deler, nå er det rør. Monoblokker med 4 stk. 6550 pr. blokk.

    Mvh Ole
    For å presisere; har benyttet både CJ Premier 12 og CJ LP140. Har nettopp, etter noen ukers usikkerhet, bestemt meg for å selge mine Premier 12 - og derfor lagt dem ut på Bruktbørsen i dag, men ettersom jeg regner med at de virkelige CJ vennene befinner seg i denne tråden så tenkte jeg gjøre oppmerksom på det her også, når det likevel var naturlig ifm. med denne diskusjonen av effektforsterkere.


    Mvh Ole
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    emotikon skrev:
    "KREMT"
    Lese forumregler kanskje.....
    Jeg ønsker ikke å bryte noen regler, og når jeg blir spurt om hvilke effektforsterker jeg bruker så syntes jeg det var naturlig å fortelle det som det var.
    Men om jeg har brutt noen regel så håper jeg at moderator retter dette, jeg er selv opptatt av at HFS skal være ryddig på alle måter og reagerer selv når folk står fram med uklare motiver - noe jeg mener at jeg selv ikke har gjort.

    Mvh Ole
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.511
    Antall liker
    2.958
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    :)
    Ikke meningen å innta en moderator-rolle her, men link på bruktannonser er vel et brudd på regelverket.
    Var bare det.
    Ellers så jeg annonsen din tidligere i dag. Og hadde det vært for et par år siden, hadde jeg kjøpt blokkene promte!
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    emotikon skrev:
    :)
    Ikke meningen å innta en moderator-rolle her, men link på bruktannonser er vel et brudd på regelverket.
    Var bare det.
    Ellers så jeg annonsen din tidligere i dag. Og hadde det vært for et par år siden, hadde jeg kjøpt blokkene promte!
    OK, den er grei og nå har jeg editert innlegget/fjernet linken så da håper jeg alt er som det skal være.

    Mvh Ole
     

    Vapor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.10.2002
    Innlegg
    873
    Antall liker
    127
    Sted
    Bergen
    Min kjære MV 52 døde i går...

    Hvem har service på CJ i Bergen ?
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.688
    Antall liker
    28.276
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Epicurus pleier vel å sende sine ting til Torkildsen. Ellers så er det Ones, da.
    mvh
     

    James

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.06.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    70
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    8
    Vapor skrev:
    Min kjære MV 52 døde i går...

    Hvem har service på CJ i Bergen ?
    Hør med Audiofreaks. De har en som fikser for dem. Hva skjedde?
     

    Nomilktoday

    Medlem
    Ble medlem
    29.03.2010
    Innlegg
    5
    Antall liker
    0
    Hei Folkens!

    Jeg trodde jag visste hva "rørgreier" var til nå nylig...( der tok jeg feil)

    Har hatt en Conrad Johnson MV-125 på hjemlån siden før helgen....... Den blir her :)

    Denna j.... store tunge boksen spiller så utrolig at beskrivelser med ord skal jeg holde meg langt unna

    Makken til hakaslepp har jeg aldri vært borte i før... gåsehud er old news, snør og tårer er nå bare litt oppvarming unna ;D

    har ikke hatt noe rørutstyr før, skal sef lese meg til det jeg trenger og vite for å holde den glad og fornøyd.

    Forsterkeren har vært hos malmin og fått byttet kondiser og terminaler for en liten stund siden, rørene er 150-200 timer gamle... veldig hel og fin ser det ut til... svetlana 6550c utgangsrør, inngangsrørene ser jeg ikke hva er.

    Noen som har annbefalninger for rørkjøp, rørvalg i osloområdet??



    Mvh
    Thomas.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn