Medisin og helse Chemtrails

W.Sand

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
5.111
Sted
moelv
Torget vurderinger
2
Vi diskuterer el. kontra diesel og mindre vellykkede månelandinger. Leste i et populærmagasin om " fantastiske" muligheter å manipulere været på ,nærmest som en god nyhet. I USA skjer nettopp dette, og diskusjoner går høylydt da bieffektene er uoversiktlige. Skjer dette her?
GeoengineeringWatch.org

DagT

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2013
Antall liker
3.605
Sted
Oslo
Forsøk på justering av lokalt vær skjer, for eksempel når de prøver å fjerne tåke i Holmenkollen. Man foretar selvsagt også forskning på om det er mulig å påvirke været, for eksemel som del av forskning på klimaendringer.

Men nettstedet du viser til er bare tull. Straks du ser noen linke til Haarp bør alle alarmklokkene ringe. Jeg har i en annen anledning vært gjennom flere av disse patentene før, og de snakker stort sett om noe annet enn det påstås, Bildene av kondensstriper er pene, men viser normale kondensskyer. Dette er konspirasjonstull. Glem det, eller sett på tinnfoliehatten :cool:

Z

Zomby_Woof

Gjest
Mitt beste triks for å forandre en regns til oppholdsvær er å gå inn. Funker som faen, men av og til er det bedre å ta på seg regntøy, være ute, og la været være som været vil.

Sist redigert av en moderator:

DagT

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2013
Antall liker
3.605
Sted
Oslo
Det er opptil enhver å overvære uværet eller la være, men væren kan sikkert være var for vær.

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Antall liker
1.840
Sted
Horten
Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Og Illuminati.

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.129
Svensk politiker fra Miljøpartiet prater i tåka.

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Antall liker
1.840
Sted
Horten
Jeg kan faktisk være med på at Monsanto er rimelig suspekte. De har jo beviselig en del "business practices" som ikke er helt hundre.

Men det stopper der.

W.Sand

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
5.111
Sted
moelv
Torget vurderinger
2
Har ikke gravd sypt i dette og vil ikke gjøre det heller ;-)
Intens spraying er ikke noe nytt, se bare på på Woodstock når regn skapt fra tørr-is skapte sagnomsust søle-party.
Men Illuminati ?????? Høres skummelt ut.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.696
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Sist redigert:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Litt ufint å minne folk på dette, når butikkene er stengt og man har gått tom for aluminiumsfolie?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Blir vel nødt til å gå med kasserolle på knollen i mellomtiden...

DagT

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2013
Antall liker
3.605
Sted
Oslo
Du kan konvertere til å bli Pastafarianer og bruke det tradisjonelle hodeplagget, dørslag i metall. Det virker mot enhver form for bullshit.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Han er allerede rettroende.

Z

Zomby_Woof

Gjest
For lengst. Men jeg har ikke tatt meg råd til de virkelig klassiske variantene. Mine dørslag er vanlige, men stilige hverdagsvarianter fra IKEA.

flackig-d-rslag-hvit__0095734_PE234570_S4.JPG

Jeg har hatt et par av disse fra Hammarplast (Clasern, Jernia og andre), men liker dem ikke så godt. Det utstående håndtaket signaliserer formelt og stilfullt, uten å følge det opp i materialvalget. Samtidig er de ikke så godt egnet til sportslig hverdagsbruk.

8873046147102.jpg

Egentlig ønsker jeg meg et skikkelig klassisk plagg av denne typen. Noe som passer til de pene antrekkene og høytidelige anledningene.

85577.jpg

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.573
Torget vurderinger
0
Jeg har en av de der klassiske med metallnett. Og hvis du lover dyrt og hellig at du vil bruke det neste gang antrekket skal være dress eller finere skal du få det! Men fotobevis lagt ut på denne siden er et must! Og du må være tilstede hele seansen, og ha det på hodet hele tiden! Hvis du bryter vilkårene vil Det Hellige Spagettimonsteret sørge for at du blir kvalt neste gang du spiser pasta!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.016
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Den omtalen av meg på sosiale medier jeg er mest stolt over er den gangen det på Nyhetsspeilets Facebook-side ble skrevet at jeg sannsynligvis var Illuminati i Norge. Journalist, "forhold" til den katolske kirke og "plutselig stor makt" i den norske NGO-verdenen ble brukt som indikasjoner på det. ;)

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Antall liker
4.363
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
[...] på Nyhetsspeilets Facebook-side ble skrevet at jeg sannsynligvis var Illuminati i Norge.
Bare du? Hørtes ensomt ut. Blir ikke så mange stilige hemmelige fester og sånt av en slik organisasjon.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.016
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
[...] på Nyhetsspeilets Facebook-side ble skrevet at jeg sannsynligvis var Illuminati i Norge.
Bare du? Hørtes ensomt ut. Blir ikke så mange stilige hemmelige fester og sånt av en slik organisasjon.
Jeg var den eneste skribenten hadde gode nok indisier mot, antar jeg. Men jeg er jo en sosial person så alle dere vet jo at jeg ikke har vært alene om denne konspirasjonen. Teorien om meg oppstod omtrent samtidig med humorsiden Illuminati Norge på Facebook, der jeg var medlem fra et tidlig tidspunkt. ;)

H

Hardingfele

Gjest
Måtte le da det kom en facebook-oppdatering en tid tilbake der en hadde fotografert kondensstriper over Bergen og var i panikk over hva han nå ble utsatt for. Han ba fortvilet om råd når det gjaldt hvordan han skulle verge seg og sine. Han hadde sett fly over Bergen før, men da uten "chemtrails" og var uvillig til å akseptere forklaringer fra andre om hvorfor det noen ganger ikke var synlige kondensstriper bak jetfly.

S

Slubbert

Gjest
HFS var jo i sin tid herjet av én som het Xiando. Postet haugevis av innlegg om Illuminati, Chemtrails, Death-ray-satelitter, hvordan han ble torturert av PST osv. Han skulle også lage en dokumentar som hadde "Miss Chemtrail-babe 2006" eller noe sånt på coveret, Neocontrails The Movie tror jeg den het.

S

Slubbert

Gjest
Tilbake til Ny Tid, Emma Tollersrud er ikke så glad for å bli oppført som forfatter for en artikkel hun ikke har skrevet. Den handler forøvrig om at terrorangrepet i Barcelona var en "inside job".

Er SV kosher med dette?

nytid.png

S

Slubbert

Gjest
Nei, i rettferdighetens navn er de vel ikke det. Men de tror fortsatt det er av betydning at "jet fuel can't melt steal beams". Dette er en av de beste videoene på internett:

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.164
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Nei, i rettferdighetens navn er de vel ikke det. Men de tror fortsatt det er av betydning at "jet fuel can't melt steal beams". Dette er en av de beste videoene på internett:

Tja..
Han kunne forsøkt å gjort det samme med 1" H-bjelke uten hjelp av en smie.

S

Slubbert

Gjest
^ Det kunne han, men da trenger han en god del jet fuel.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.164
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
^ Det kunne han, men da trenger han en god del jet fuel.
Skulle jeg plutselig fått et behov for smidde dørhengsler, håndtak eller hestesko så hadde jeg sikkert lyttet til en smed.

Hvis jeg skulle festet min litt til noen som kan litt om hvordan en slik bygning faller så lytter jeg heller til sprengningseksperter.

Topp Bunn