Noe slikt, med litt velvilje (fra babelfish autooversetterBT skrev:El propio Iversen volvía a consagrarse como protagonista del partido al mandar un balón al palo aprovechando un rechace de Hildebrand, muy inseguro bajo los palos. El portero alemán lograba sin embargo despejar la última ocasión para el Rosenborg en el disparo de Koné en el minuto 92 de partido. Al final, derrota totalmente justa del Valencia que no demostró en ningún momento las ganas por llevarse un partido en el que el Rosenborg fue el mejor sobre el césped. Los noruegos consiguen con esta victoria convertirse en el primer equipo noruego en conseguir una victoria en territorio español y en competición europea. Por su parte, los hombres de Ronald Koeman siguen últimos en el grupo B y se complica mucho su clasificación para la siguiente ronda a la que podría llegar sacando con nota los dos exámenes finales.
hva nå det måtte bety....
Filmtriks... Du må ikke tro alt du ser på TV.Waffen skrev:
Gjenstående kamper:Fush skrev:Filmtriks... Du må ikke tro alt du ser på TV.Waffen skrev:
Slikt er detaljer for engelsmenn. Det er heller uvanlig at ungdommer som skal ut på byen for å drikke øl tar på seg jakke. Miniskjørt for jentene og bare skjorter for guttene selv om det er 2 grader og lett regn og en halv times kø for å komme inn. Alt for å spare et pund i garderoben. Etter 8 Diamond Whites merker de ikke så mye til det uansett.BT skrev:Det virker for øvrig som Chelsea-supporterne er lite opplyst. De er mer kledd for bortekamp mot Valencia enn for trøndersk senhøst. Får håpe Chelsea-skjerfet berger dem fra å bli alvorlig syke. Det hjelper lite at de tilsynelatende er glade i øl, for her er jo også ølet kaldt og ikke britisk-lunkent...
Neida, det er når sjansene er små Rosenborg spiller sine beste kamper. Jeg tror de taper 4-1,.... så da vinner de sikkert 2-1 :BT skrev:Skulle ønske jeg var mer optimistisk enn jeg faktisk er.
Det kunne ha vært 100.000.001. Hvis jeg hadde hatt tilgang til den aktuelle kanalen. Men nå blir det alene hjemme med Miles Davis i stedet.BT skrev:oi - kampen blir vist i 37 land og sett av 100.000.000 mennesker...
På Viasat4 blir den vist i HD-format.
Godt fornøyd med begge de to kampene jeg. 2,3 i odds på William Hill. Dekker et par julepresanger.johna skrev:Om RBK spiller ett mål nå, så er de ikke dårligere enn Porto i hvert fall....... :
Men, dette måtte vel komme, når nesten halve laget kun tenker seg selv og ikke evner å fokusere på laget.
Så enig så enig! Det flotteste jeg ser på en fotballbane er de som spiller for laget sitt med hjerte innenpå og utenpå drakta,og på Rosenborg var det kun Per Ciljian som gjorde det idag.De bør prøve å skrive 15 årskontrakt med den store fotballspilleren der og 10 år til med Roar Strand,resten kan de bare selge ;Djohna skrev:Men, dette måtte vel komme, når nesten halve laget kun tenker seg selv og ikke evner å fokusere på laget.
Nope, dette høres ikke rasistisk ut. Vi må ikke komme dit at vi ikke kan kritisere folk som har annen hudfarge. Traoré sitt kråke-stunt på frisparket som ga 0-3 var ganske betegnende for holdningen til kampen.AlexanderK skrev:Mye av problemet i dag var at Koné og Traoré (og Konan da han kom innpå) på Rosenborg spilte "for seg selv" i dag. Absolutt ikke for laget. De prøvde på dustete ting og skulle briefe for speiderne på tribunen sånn at de kunne bli kjøpt og bli enda rikere.
Dessuten var Sapara verdens dårligste.
(Dette høres sikkert rasistisk ut for de som liker å peke på folk og si at de er rasister.)
Ja, hva pokker var det for noe ???BT skrev:Traoré sitt kråke-stunt på frisparket som ga 0-3 var ganske betegnende for holdningen til kampen.
Kjeft ser det ut som 70% av RBK spillerene trenger for å gidde å spille fotball uke inn og uke ut gjennom en lang sesong,men hadde Traore stoppet det frisparket med sin kung-jitsu så hadde han sannsynligvis blitt hyllet etter kampen for uortodokse metoderjohna skrev:Ja, hva pokker var det for noe ???BT skrev:Traoré sitt kråke-stunt på frisparket som ga 0-3 var ganske betegnende for holdningen til kampen.![]()
:-[
Håper Rambo Henriksen skjelte ham så ut etter kampen, at han ikke er i stand til å høre på musikk i ukesvis!!!
Mulig at media hadde hyllet ham, men IKKE jeg.Rune S skrev:Kjeft ser det ut som 70% av RBK spillerene trenger for å gidde å spille fotball uke inn og uke ut gjennom en lang sesong,men hadde Traore stoppet det frisparket med sin kung-jitsu så hadde han sannsynligvis blitt hyllet etter kampen for uortodokse metoderjohna skrev:Ja, hva pokker var det for noe ???BT skrev:Traoré sitt kråke-stunt på frisparket som ga 0-3 var ganske betegnende for holdningen til kampen.![]()
:-[
Håper Rambo Henriksen skjelte ham så ut etter kampen, at han ikke er i stand til å høre på musikk i ukesvis!!!![]()
Han kastet opp. Tror han var "glad" døren ikke sto lengre unna, for han hadde nok ikke klart å holde det inne mange meter til. Og det er jo ofte sånn når man kaster opp at man føler seg veldig bra rett etterpå. Jeg har ihvertfall sjelden sett han så til de grader innbitt som i de to første minuttene etter at han tømte magen.BT skrev:Jeg lurer på hva som skjedde da Ciljan plutselig forsvant inn i garderoben midt under kampen. Har de en druide som har funnet opp en hemmelig styrkedrikk? Han var jo helt Asterix da han kom utpå igjen.
F.R.A.N.K skrev:Han kastet opp. Tror han var "glad" døren ikke sto lengre unna, for han hadde nok ikke klart å holde det inne mange meter til. Og det er jo ofte sånn når man kaster opp at man føler seg veldig bra rett etterpå. Jeg har ihvertfall sjelden sett han så til de grader innbitt som i de to første minuttene etter at han tømte magen.BT skrev:Jeg lurer på hva som skjedde da Ciljan plutselig forsvant inn i garderoben midt under kampen. Har de en druide som har funnet opp en hemmelig styrkedrikk? Han var jo helt Asterix da han kom utpå igjen.