center høytaller

kirek

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.04.2014
Innlegg
55
Antall liker
2
Sted
flekkefjord
Torget vurderinger
3
hei, jeg er på utkikk etter en (NY) center høytaller. anleget mitt er B&W høyttalere en 14 toms dali sub og en marantz sr5010.
reciver den driver bare et par kompakte 685 s2 og nad 275, som driver 683 fronthøyttalere. jeg kunne gått for en b&w til for 6-8 tusen.
men hadde vert fett om noen visste om noe bra som ikke var så sabla dyrt jeg kan hatt i mellomtiden.
beklager mange dumme spørsmål, for dere som har super peiling. men verd et forsøk. helst en på tilbud (serie som skal ut). og rundt 4 tusen føler jeg den må koste av erfaring. tusen takk for svar.!
 

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Innlegg
2.181
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Sjekk finn.no - der finner du flere senterhøyttalere fra 6-serien til B&W.

Den du bør ha heter HTM61. Den finner jeg flere av brukt til 1500-2000 kroner.

Om du vil ha en bedre senterhøyttaler fra B&W så blir det CMC2, men den er voicet litt annerledes enn resten av høyttalerne dine, så HTM61 vil passe best til det du har nå.
 

Sven_Palvig

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
3.803
Antall liker
1.646
Sted
Sjælland. Danmark.
hei, jeg er på utkikk etter en (NY) center høytaller. anleget mitt er B&W høyttalere en 14 toms dali sub og en marantz sr5010.
reciver den driver bare et par kompakte 685 s2 og nad 275, som driver 683 fronthøyttalere. jeg kunne gått for en b&w til for 6-8 tusen.
men hadde vert fett om noen visste om noe bra som ikke var så sabla dyrt jeg kan hatt i mellomtiden.
beklager mange dumme spørsmål, for dere som har super peiling. men verd et forsøk. helst en på tilbud (serie som skal ut). og rundt 4 tusen føler jeg den må koste av erfaring. tusen takk for svar.!
Jeg forstår dit spørgsmål som, at du efterspørger en billig centerhøjttaler for en kortere tid? Hvorfor dropper du ikke bare centerhøjttaleren, så længe det varer, og så bruger Marantz til at dele centerlyden til venstre og højre side.
Måske du bedre kan lide lyden uden en centerhøjttaler.
 
Topp Bunn