jeg har 3 stk pioneer pd1007 (tror jeg de heter) cd spillere, i hver av disse er det plass til 300 cd'er. der har jeg plassert de cd'er jeg hører sjelden på samt de med "dårlig" kvalitet. har en plateliste med oversikt slik at det går lett å finne frem. coverene er plassert i et skap slik at jeg kan hente frem de ved behov (noe det aldri har vært).frans skrev:Har vel selv ca 1.000 CDer. De aller fleste er stuet bort i skap. Skal man høre en bestemt CD, finner man det ikke (men man finner jo annet interessant). Det gjør at jeg nå planlegger harddiskbasert avspilling.
En liten oppklaring:Valentino skrev:Ang. sikkerhet: Jeg kjører Raid 0 på NASen, dvs to like disker.
Men så er jo den skiva nå også definert som dagligvare og ikke som musikk.Valentino skrev:Jeg hører jo mest på klassisk, og coverart der er stort sett like interessant som den siste skiva til DDE.
;Derato skrev:Men så er jo den skiva nå også definert som dagligvare og ikke som musikk.Valentino skrev:Jeg hører jo mest på klassisk, og coverart der er stort sett like interessant som den siste skiva til DDE.