Hva har du gjort med dem som vi handre ikke har?motoren skrev:litt rart at noen av dere synes cdon er trege,bruker dem konsekvent.
meget godt fornøyd,tar som regel 2-3 dager i fra jeg bestiller til jeg har dem på døra.
mulig det har noe med vilken musikksjanger en kjøper,hva dem har på lager til enhver tid.
mvh
CDON var kjappe tidligere, men nå tar det vanligvis et par uker minst! Sist jeg bestilte ble jeg sur på dem...motoren skrev:litt rart at noen av dere synes cdon er trege,bruker dem konsekvent.
meget godt fornøyd,tar som regel 2-3 dager i fra jeg bestiller til jeg har dem på døra.
mulig det har noe med vilken musikksjanger en kjøper,hva dem har på lager til enhver tid.
mvh
De tre siste bestillingene mine har alle tatt over 3 uker.JEJ skrev:Må bare tilslutte meg til gruppen som mener det tar for lang tid med cdon.no
Siste forsendelse tok ikke mindre enn 14 dager! Sendte den mail om de kjøpte inn
cd`ene etter at kunden hadde bestillt varene. Venter enda på svar fra dem, sendte
mailen for ca 3 uker siden!
Aldri skal jeg bruke dem igjen!
Play.com har overaskende rask behandlingstid!
mvh
Johan
Du verdenmotoren skrev:må bare komme med et innlegg til,dette er så rart at vi opplever cdon så forskjellig,meg og noen kompiser har en felles konto og kjøper MYE
musikk hos cdon.
alt som er lager vare blir sendt med en gang og mail blir hele tiden send til meg hvis dem ikke har varen på lager.
har i flere anledninger fått platene gratis hvis det har vært ventetid,men det har da vært rimelige plater i utgangspunktet.
merkelig hvor stor forskjell det kan være iallefall.
mvh
Det er kanskje en imperativ:JEJ skrev:hvar det hit musikk?
Waffen skrev:Bestilte to fra amazon.co.uk på tirsdag ettermiddag, lå i postkassa da jeg kom hjem idag. (torsdag).
Phil Manzanera - diamond head
The tubes - the tubes og young and rich (twofer)
Ja det er ikke lett å forstå seg på dette nett greiene ;Dprnesse skrev:Og cdon liker sikkert ikke meg! (heller)
Bestilte en del cd'r 10.10.07. leveringstid: ca 4-7 arbeidsdager.
I går fikk jeg en ny mail der de fortalte meg at nå var cd'ene sendt og at forventet leveringstid var 4-7 arbeidsdager
Og da var det plutselig en av cd'ene ikke på lager. Hadde det ikke vært for at de var så billige, hadde jeg handlet hos play.com som jeg pleier å gjøre. Men har jo opplevd problemer 2 ganger der også. Begge gangene fikk jeg den ene cd'n etter 2 dager, mens den andre dukket opp ca. en mnd. etterpå. Og begge var sendt samme dagen??