Hei,
Mye jeg kjenner meg igjen i her kaajola. Orginalrørene er ikke såå gale heller, i alle fall til prisen, godkjent bass har de også, det er vel kanskje der EH rørene imponerer mest, men det finnes bedre ja. Vi skulle kanskje tatt en ny runde med erfaringer etterhvert nå som det har blitt såpass mange eierer og flere som har prøvd litt forskjellig, men her kommer jo smak og resten av kjeden også godt inn.
Når det gjelder støy så har jeg skrevet litt før på det i Cary tråden, generelt på cary produkter, men også på 05en. Min støyet de første ukene, men det gikk over brått. Ikke vet jeg hva som skjedde.
Det jeg vil frem til er at får du det ikke helt tyst med perfekte rør så er det noe galt, jeg kjører også balansert. Jeg har eid 5-6? cary produkter og av de 3 slutt trinn som støyet for mye. Jeg mener Cary har ett lite kvalitetskontroll problem (Cd skuffer, pærer i display (for høy volt), støy, ubalanse i kanalene på Sterophile sin test enhet etc., men det har for meg alltids løst seg via Tor, men ta det så fort som mulig (hvis kjøpt der da). Umidlertid synes jeg at Cary har bra pris/ytelse faktor når man får ett perfekt eksemplar. Spesielt når dollaren var som lavest selvfølgelig..
Ellers så er min erfaring også at etter å ha kjørt noen skikkelige max outer, så begynte jeg å få sus tilbake, men har etter å jobbet systematisk gjennom hele kjeden, byttet/flyttet ett og ett rør etc. så har det begge ganger kommet til at det var ett rør i 05en som ikke var 100. Jeg har 104db følsomhet og ikke ett sus i diskanten engang når alt er i orden nå. Det lille problemet jeg har i bassen, men kommer fra sluttsteget. Har også testet balansert rett ut i bassene på AG fra 05en og det er 'helt tyst' der også, så det skal være mulig å få den helt støyfri, ellers hadde jeg klaget/sendt den på service, men det er nå meg da.
Tenkte kanskje dette på støy kunne være til hjelp.
bob