Trengs ikke noen pm her

540/640 er jo i utgangspunktet samme riaa, 640 tar mc i tillegg. Vel, hva skal man si? Den er jo erkebritisk i positiv forstand: den fokuserer mer på rytme, melodi og musikkens fremdrift enn perspektiv, horisont og hva de måtte hete, alle disse hifi-begrepene. Den spilte også veldig godt med min gamle td160 super, så den skinner på en måte i gjennom i de oppsettene den brukes i. Som Impulse nevner, denne er god til prisen, jeg vil vel strekke meg til å si at den er veldig god til prisen. Men, som alltid: veldig god til prisen betyr som regel bare det, og ikke det at den er like god i alle sammenhenger samtidig som den tangerer gode riaa'er i høyere prisklasser. Mitt råd må være: sett den sammen med noe innenfor samme filosofi og forsåvidt litt over dens eget prissegment, men hopp et hakk videre hvis du er ute etter en skikkelig god riaa som skal matche et ellers transparent oppsett med en skikkelig god kilde som utgangspunkt. Selv blir det riaa'en jeg skal oppgradere neste gang, men det har jo også noe å gjøre med at den er litt "out of its league" rent prismessig, og således er en aldri så liten brems for en ellers nydelig kilde, sett i mine øyne, naturligvis