BYOB! åpen baffel

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.794
    Antall liker
    5.351
    Sted
    oslo
    har bestilt en minidsp 4X10HD, så da er det snart på tide med litt fremgang igjen!
    orker ikke styre med passivt delefilter lenger.

    eneste spørsmålet er om jeg burde ha en beskyttelseskondensator på RAAL'ene når jeg deler aktivt?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.537
    Antall liker
    102.884
    Torget vurderinger
    23
    Det bør du, kjøp en Jantzen 30 uF på Dynabel. Viktig ved aktiv deling. Har fler RAAL selv.
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.794
    Antall liker
    5.351
    Sted
    oslo
    Minidsp 4x10HD ankommet!
    skikkelig bra kvalitetsfølelse på denne boksen kontra den puslete 2x4, og så HD da gitt!
    kanskje jeg får rivd ut delefilteret og drillet hull til flere terminaler i løpet av helgen? :rolleyes:
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.794
    Antall liker
    5.351
    Sted
    oslo
    å koble opp 4x10 er som å finne vann i ørkenen på første forsøk i forhold til ønskekvistmetoden med passive komponenter!
    har så vidt fått koblet opp og justert volumet sånn cirka på de forskjellige kanalene, men allerede spiller det mye klarere og åpnere enn før.
    bare muligheten til å skifte mellom 4 forskjellige presets med front-knotten er verdt prisen i seg selv!

    får nok dessverre ikke tid til å sette ting opp skikkelig med det første, siden jeg for tiden er veldig sysselsatt, men tror virkelig dette var veien å gå! ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn