Jeg tror ikke en 90 åring bryr seg så mye om ting. Et besøk eller to ekstra er bedre. Eller en kjøretur til gamle trakter.Fush skrev:Har en morfar som fyller 90 til helgen. Hva i alle dager kjøper man til en mann som har hatt et helt liv på å skaffe seg alle småting han måtte ønske?
Ja da blir i hvert fall ikke 91-årsdagen noe problem.oddgeir skrev:Kanskje en liten flytur?
;D ;D ;D
Og du later til å være nærmest utelukkende furten. Ha en fin dag, hvis du kan.Boffen skrev:veeeeeeeldig morsom du sluppert.
Da må du vel få en urne med i samme slengen da?rolfozzy skrev:Når jeg blir 90 vil jeg ønske at noen spanderer en ung dame på meg. Sånn ca. 19 - 22 år.
Men det er nå meg da.
Tja. Slett ikke umulig. Men da vil jeg bli plassert i urnen med et smil om mine askegrå læber.Parelius skrev:Da må du vel få en urne med i samme slengen da?rolfozzy skrev:Når jeg blir 90 vil jeg ønske at noen spanderer en ung dame på meg. Sånn ca. 19 - 22 år.
Men det er nå meg da.
Neida, dette er en fliketbladet prydtomat 'Aminosuch hoaxianum'. Den er spesielt utviklet for å klare de harde vintermånedene i belgiske kullkjellerere. Helt harmløs.Spiralis skrev:Er ikke ekspert på botanikk, men siden forslaget kommer fra deg Slubbert må jeg bare spørre: Finnes den der planten på noen forbudsliste fordi den gir rus eller brukes i framstilling av narkotika? ;D
Jeg gikk ut fra at den ville bli gjenkjent.Spiralis skrev:Er ikke ekspert på botanikk, men siden forslaget kommer fra deg Slubbert må jeg bare spørre: Finnes den der planten på noen forbudsliste fordi den gir rus eller brukes i framstilling av narkotika? ;D