Burmesters venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Hei.

    Har en 991 på hånd. Vil den vere stor nok til meg? (hadde krell kav300iL)
    Men dei skal ha mye for den, så får jeg ikke den mye ned så ser det mørkt ut.

    Har og en Kora Explorer 150 CSC reference på hånd, kan det vere noe til 992 og tempo 6 ??

    Mvh
    Frank
     

    oyvind

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.10.2003
    Innlegg
    161
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    stereo skrev:
    Finnes det noen info om bluetooth på cd-spillere fra Burmester. Nye kommer vel med denne muligheten og eldre modeller kan oppgraderes med dette?
    Blir det cd kvalitet på overføringen?

    mvh stereo
    Ting tar tid visstnok. OHC skulle gi meg beskjed når den er tilgjengelig, men de visste ikke helt konkret enda. Etter sigende skulle den fungere meget bra og gi god lyd :)
    Er vel bare å smøre seg med tålmodighet
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Kanskje det blir en 991 nå.. ;)
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Espen L skrev:
    lovemusikk skrev:
    Kanskje det blir en 991 nå.. ;)
    Spennende, da må du komme med bilder og lytte intrykk
    Espen L
    Ja, det skal jeg seff gjøre. :)

    Men nå er det fredag i morgen, så får den vel ikke før mot neste helg sikkert. :-\
    Men men..den som venter på noe godt osv..
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Dette blir en kortversjon, og kun musikk fra Spotify uten DAC på lakris rca kabel og simpel acer pc.

    Spotify fordi, skal legge meg snart og måtte gå gjennom alt mulig av musikk.

    Dere som har følgt meg, vil vite at, fortener en forsterker slakt, så får den det også fra meg.

    Var som sakt livredd for at jeg fikk en forsterker med knapt mer enn effekten av rørforsterkeren jeg hadde, da den er oppgitt til
    2x85watt i 8 ohm og 2x120watt i 4 ohm, og Krell jeg hadde før hadde oppgitt effekt på 200 og 400 watt, men det var ubegrunnet heldigvis.



    Bassen:

    Den spiller dypere enn Krell.
    Det oppleves også som kraftigere bass. Minner om EC sin bass på blokkene til 180 og det må bli skryt, selv
    om det kanskje er litt drøyt å samenligne med dei, men håper dere skjønner bassen da.

    Mellomtonen og diskant:

    Luftig.
    Mye mer åpen enn Krell, som i direkte samenligning har et teppe over seg, men er vel gjerne typisk amerikansk mot europeisk?
    Musikalsk, må vere et godt ord. Her låter alt bra uansett hva slags musikk du gir den.
    Du får nemlig lyst å høre på alt og det er liksom ikke noen typer musikk som er bedre og dårligere.

    Den spiller mye bedre dynamikk på lite volum, der Krell måtte litt opp på volumet før det kom litt guff.
    Her har du dynamikken fra bunn. Omtrent som en dieselbil kontra bensin.
    Dreiemoment kalles det vel.

    Jeg sitter å digger R&B nå på lavt volum, mens jeg skriver. (hodet går opp og ned i takt med musikken)

    Med krell på lavt volum, vart det brukt som bakgrunnsmusikk, mens jeg nå kan lytte.

    Sitter nå og tramper takten med begge føttene på Vassendgutane. Mens jeg skriver her, bare glir jeg over til å høre musikk og så kommer jeg på at jeg skulle jo skrive noen ord, men tror jeg må komme tilbake til en mer seriøs lytteinntrykk til helgen eller noe.
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.637
    Antall liker
    1.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Burmester`s venner

    Få på XLR kabler på de produktene!
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Skink_123 skrev:
    Få på XLR kabler på de produktene!
    Jeg har fra CD spiller. Den skal vi sjekke ut snart.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    liten beskrivelse av lyden..

    Kontra MA og Krell ja..

    MAen låt ganske likt med Krell egentlig bortsett fra at krell hadde enda bedre kontroll på bassen, men det burde den jo og med 400w i 4 ohm som høyttalerne er på.

    Burmester:

    Minner om MAen på Triangle høyttalere. Ganske så bra, med andre ord.
    Ellers i bassen spiller den dypere en Krell og skiller alikevel tonene i lavbassen godt.
    Den kan minne om Electrocompaniet sine blokker i bassen..men seff ikke like rått da, men minner om det.
    Bassen virker mye kraftigere. Det er som at denne har kreftene fra en diesel, mens krell var en bensin, vis du skjønner?
    Den setter rommet i bevegelse her på f.eks Kari Bremnes sin "svarte bjørn".

    Den er musikalsk og den spiller med nærve.

    Med musikalsk mener jeg at alt låter bra uansett hvilke musikk du setter den til å gjøre.
    Og seff åpnet det seg opp, hele lydbildet kontra krell, som hadde et teppe over seg. Den var litt mer forsiktig.

    Burmester er ikke forsiktig, men alikevel er det mindre skrikendes på Burmester. Faktisk ikke hørt noe skrikendes enda, selv om jeg ville tippet det utfra at den er mer åpen i lyden.

    Eg er så dårlig å skrive om sånt, men Burmester er mye bedre.
    Jeg har tatt meg selv i å savne MAen med Triangelhøyttalerne flere ganger. Men nå har jeg liksom fått dei to igjen med dei ekstra råe kreftene, som jeg savnet den gang.
    Høyttalerne her vokste i kvalitet med bytte av forsterkeren også.

    Burmester har og "bare" 120w i 4 ohm, og der var jeg livredd, men oppleves minst like kraftig som krell + dei ekstra kreftene som kun en dieselbil kan gjøre.

    Sømløs fra bunn til topp, må jeg også skrive.

    Skulle sikkert skrevet mye mer og ikkje minst hvordan den er på den og den tonen, men det er bare generelt bedre hele veien.

    Så dritfornøyd!

    Og dette er "billigmodellen" til Burmester

    Hehe.. hvordan låter det så med dei andre komponentene og ikkje minst Burmester høyttalere?
     

    Jakob61

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    23
    Antall liker
    1
    Sted
    Bergenhus
    Burmester`s venner

    Har forøvrig ett greit Burmester system men hvordan melde seg på her ? so får detaljene komme senere.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Jakob61 skrev:
    Har forøvrig ett greit Burmester system men hvordan melde seg på her ? so får detaljene komme senere.
    Melde seg inn her?

    Du er vel igang nå. ;)

    Grattis med drømmeanlegg.

    Bilder venter vi på.. ;)
     

    Jakob61

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    23
    Antall liker
    1
    Sted
    Bergenhus
    Burmester`s venner

    Vet ikkje hvordan å laste ned bilder til gjeldende side me finner nok dette ut med tiden. Ellers, regner eg med sammenkomst hos meg innen 2-3 uker (noe opptatt for tiden).
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Jakob61 skrev:
    Vet ikkje hvordan å laste ned bilder til gjeldende side me finner nok dette ut med tiden. Ellers, regner eg med sammenkomst hos meg innen 2-3 uker (noe opptatt for tiden).
    Angående å legge inn bilder her, så se under der du skriver, der ligger det en "bla gjennom" knapp..der!

    Her er et fint program som du slipper laste ned, så lenge du tar et og et bilde, er det gratis også. Tilpass bildene til siden her, før du laster dei opp. 600-800 pixels, f.eks 800 burde bli fint.

    http://www.shrinkpictures.com/


    Samenkomst hos deg ja.. hadde vert helt konge å få hørt anlegget ditt. Jeg har ikke hørt noe annet enn det jeg har og aldrig høyttalerne. :) Bergen du bor? Jeg bor nordom brua. I nærheten av Knarvik, Alversund
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    Burmester`s venner

    Jakob61 skrev:
    Har forøvrig ett greit Burmester system men hvordan melde seg på her ? so får detaljene komme senere.
    Dette virker som et spennende system Jakob61 :)
    Kjører du med 2X911?
    Hvordan opplever du 089 kontra Avid spilleren?
    Mvh: Espen L
     

    Jakob61

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    23
    Antall liker
    1
    Sted
    Bergenhus
    Burmester`s venner

    Espen L skrev:
    Jakob61 skrev:
    Har forøvrig ett greit Burmester system men hvordan melde seg på her ? so får detaljene komme senere.
    Dette virker som et spennende system Jakob61 :)
    Kjører du med 2X911?
    Hvordan opplever du 089 kontra Avid spilleren?
    Mvh: Espen L
    Hei Espen. Ja eg kjører 2 stk 911 MK 3 og angrer ikkje på den ekstrakostnaden.

    Når det gjelder 089 vs Acutus, er eg nok mere inne for Acutus, på grunn av den mere naturtro lydgjenngivelse som er på vinyl og spessielt når eg lytter til klassisk musikk som Mahler og Thaikovsky, er det vinyl som gjelder. Acutus er nok ikkje helt innspilt enda. Det forekommer svingninger i strømmen, so vurderer Burmester 948. 089 Er eg storfornøyd med, som er en unik spiller og overgår de fleste konkurenter i prisklassen her. Har ikkje forsket med innstillinger enda. Hver for seg, er nok begge spillerne unike men prisen er nok en barriere for de fleste men vi må vel betale for kvalitet.

    Med hilsen Jakob
     

    G-nøkkel

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2011
    Innlegg
    430
    Antall liker
    199
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    3
    Burmester`s venner

    Hei!

    Hvordan vil du beskrive dine B50? (Lurer nemlig på de bør bli mine neste høyttalere...)

    Hilsen Gunnar
     

    Jakob61

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    23
    Antall liker
    1
    Sted
    Bergenhus
    Burmester`s venner

    G-nøkkel skrev:
    Hei!

    Hvordan vil du beskrive dine B50? (Lurer nemlig på de bør bli mine neste høyttalere...)

    Hilsen Gunnar

    Eg har dei i hvit utførelse som uten tvil var en tier for meg. B 50 er en meget fleksibel høytaler som er meget lett å plasere inntil vegg (luftinntak på siden), som er en stor fordel i små stuer samt en nøytral størrelse. Lyttepossisjon / plasering er svært enkel. Lydbildet er bare utrolig stålkontrol med phunch selv i stuen min (22 kvadrat). Selv med tyngre klassiske verker, er det ingen tegn på svikt i lydbildet ( men so kjører eg med monoblokk). Har hatt flere venner som vurderer B 50 etter besøk hos meg. Anbefaler sterkt att du lytter på desse, før du bestemmer deg og har du 200 lappen tilgjengelig kjøp i hvit utførelse det vil du ikkje angre på (det skal jo og fungere som møblemang og) ? Mye penger ja men vi må vel prioritere her i livet. Eg har no ikkje angret i det hele tatt på systemet eg har. Om ca 1 år er eg på flyttefot til større bolig og vurderer B 100 men tid og penger får bero til dess.
    Lykke til.
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Fra CES 2012..


    By Larry Greenhill • Posted: Jan 16, 2012


    I visited Burmester's President, Dieter Burmester, in the German company's Venetian Hotel Suite. As well as high-end audio products Burmester also manufactures high-perfomance music systems for the Bugatti Veyron and Porsche sports cars. I mentioned that I saw Dieter's likeness in a sketch for an interview with him and Richard Chailly that appears in the latest Christophorus, the Porsche's owner's magazine. That led to chat about our favorite automobiles, and from there to high-end audio. Dieter hopes putting high-end audio in the Porsche Panamera and 911 automobiles will introduce high-end audio to a younger but affluent generation now focused on limited-fidelity MP3 on their iPods
     

    Vedlegg

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Også hentet fra CES 2012, Stereophile (hmm ser spennende ut ift min Mac Mini med Amarra..);


    Burmester 113 DAC
    By Jon Iverson • Posted: Jan 16, 2012

    Also in the Burmester room is the new 113 DAC which retails for $6k and is available now. The DAC is rather modest-sized next to the rest of the Burmester line and includes Toslink, 24/96 USB (24/192 on Mac only) and Bluetooth (wireless!) inputs and both balanced and unbalanced outputs. The Bluetooth input means you can stream from any Bluetooth audio device like a Blackberry or iPhone in the vicinity
     

    Vedlegg

    oes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2008
    Innlegg
    635
    Antall liker
    534
    Torget vurderinger
    7
    Burmester`s venner

    Jacob61! Først og fremst gratulerer med et flott og vellydende oppsett! Kan du skrive litt om hvordan du opplever det å bruke 2 kontra 1 effektforsterker på B50? Jeg har selv B50 og bruker 1stk 956mk2. Synes det fungerer meget bra, men er interessert i å høre andres erfaringer. Et spm til: kan du skrive litt om forskjellen mellom å benytte 088 preamp kontra å hoppe over det leddet og kun bruke volumkontrollen på 089 eller 100? Jeg støtter ditt syn i at avid acutus sp er en formidabel musikkformidler. Jeg har også den med sme-v og lyra kleos. Benytter også 948 og nordostkabling. Forskjellen i forhold til ditt oppsett er at jeg bruker 061, 035 og 956mk2 fra den "rimeligere" classic serien, samt avid pulsare phonotrinn. Jeg synes musikken låter levende, nærværende og dynamisk. Tipper ditt har mer av alt
     

    vetting

    Medlem
    Ble medlem
    30.01.2009
    Innlegg
    24
    Antall liker
    0
    Burmester`s venner

    Noen som vet om burmester har noen in wall høyttalere? Hva heter de isåfall? Pris? Tilgjengelighet?

    Synes å ha sett noe om dette på nettet for en stund siden (bilder fra messer e.l.). Men finner ikke noe hos Oslo Hificenter eller på Burmesters hjemmeside...
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.637
    Antall liker
    1.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Burmester`s venner

    vetting skrev:
    Noen som vet om burmester har noen in wall høyttalere? Hva heter de isåfall? Pris? Tilgjengelighet?

    Synes å ha sett noe om dette på nettet for en stund siden (bilder fra messer e.l.). Men finner ikke noe hos Oslo Hificenter eller på Burmesters hjemmeside...
    Hei!

    De er under produksjon og testing! Vi vil ha de i demo den dagen de er klare.

    Litt som å ha en B25 i veggen ;D

    Mvh
    Øystein Hasnes
     

    vetting

    Medlem
    Ble medlem
    30.01.2009
    Innlegg
    24
    Antall liker
    0
    Burmester`s venner

    Ser det er B11 og B21 som kommer. Er det B21 du sikter til når du sammenlignet med B25?
     

    oes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2008
    Innlegg
    635
    Antall liker
    534
    Torget vurderinger
    7
    Burmester`s venner

    Legger inn et par bilder. Oppsettet ser dere nedenfor. Kanskje et par av Burmestervennene kjenner igjen sine gamle B50? - låter fremdeles konge

    oes skrev:
    Jacob61! Først og fremst gratulerer med et flott og vellydende oppsett! Kan du skrive litt om hvordan du opplever det å bruke 2 kontra 1 effektforsterker på B50? Jeg har selv B50 og bruker 1stk 956mk2. Synes det fungerer meget bra, men er interessert i å høre andres erfaringer. Et spm til: kan du skrive litt om forskjellen mellom å benytte 088 preamp kontra å hoppe over det leddet og kun bruke volumkontrollen på 089 eller 100? Jeg støtter ditt syn i at avid acutus sp er en formidabel musikkformidler. Jeg har også den med sme-v og lyra kleos. Benytter også 948 og nordostkabling. Forskjellen i forhold til ditt oppsett er at jeg bruker 061, 035 og 956mk2 fra den "rimeligere" classic serien, samt avid pulsare phonotrinn. Jeg synes musikken låter levende, nærværende og dynamisk. Tipper ditt har mer av alt
     

    Vedlegg

    Dynamic

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    130
    Antall liker
    6
    Burmester`s venner

    helt vanvittig pent oes!!! vi stakkars "krek" som sitter med B25 blir helt ødelagt i beina av sånne bilder.... :(
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Burmester`s venner

    oes skrev:
    Legger inn et par bilder.
    Utrolig lekkre disse B50ene. Håper å kunn høre på oppsettet ditt en gang det passer for begge.

    Gratulerer! :)


    Geir Arne
     

    oes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2008
    Innlegg
    635
    Antall liker
    534
    Torget vurderinger
    7
    Burmester`s venner

    Takk dynamic, geir arne og lovemusic. Nå er ikke b25 og adyton noen dårlig kombo heller. Ga, du er hjertelig velkommen om vi finner en anledning som passer for begge. Travelt med 3 under 4, så meld fra i god tid. Hadde vært artig å høre oppsettet ditt også, men er aldri på de kanter uten full familiebil så det får bli ved en senere anledning.
     

    Rajapruk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2012
    Innlegg
    110
    Antall liker
    29
    Sted
    Göteborg
    Burmester`s venner

    Hej Burmester vänner!

    Det är alltid roligt att föja denna tråd med era fina anläggningar. Nu har jag själv äntligen lyckats skapa ett konto här med.

    Några lite äldre foton av min anläggning:





    En till sub anlände i förra veckan. Den är numera vit. Precis som mina B25:



    För framtiden är jag intresserad av en 113-dac (om den är bra), eller en Burmester cd-spelare med digital ingång. Jag lyssnar bara på musik från min dator.
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.637
    Antall liker
    1.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Burmester`s venner

    Byttet farge på sub og B25?!
     

    Dynamic

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    130
    Antall liker
    6

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Så var vi jo den nye Burmester DAC 113 da, hvis man kan klare seg uten forforsterker ...
     

    Rajapruk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2012
    Innlegg
    110
    Antall liker
    29
    Sted
    Göteborg

    G-nøkkel

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2011
    Innlegg
    430
    Antall liker
    199
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    3
    Burmester`s venner

    Plastfolie utenpå Burmester? Vel-vel...

    Og se på bildene av den nye DAC-en lenger opp her. En jekselutfresing på frontpanelet. Som skal fylles med blått lys...

    Har Burmester sagt opp alle de som tildigere sørget for at Burmesters produkter pyntet opp stuer i landet her?

    Håper virkelig den kan leveres uten tannhull? :)
     

    Jakob61

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    23
    Antall liker
    1
    Sted
    Bergenhus
    Burmester`s venner

    Beklager noe forsinket tilbakemelding OES men har mye på tapetet for tiden. Sier det med det samme, eg er ingen annalytiker men nyter musikken sammen med gode kvaliteter.
    I utgangspunktet vart eg annbefalt til å ta en større innvistering enn planlagt. Etter en vurdering, tok eg monoblokkene som var fabrikk produsert for dette.
    For det første, har eg heller ikke forsøkt koblet om til 1 forsterker ei heller koblet ut pre ampen.
    Tilbake til poenget. Når eg spilte fra begynnelsen (bare med cd 089), merket eg hvilke enorm forskjell fra min abrahamsen oppsett. Hvilke krefter og kjapphet som lagde lydbildet med min vanlige musik (gammelrock,blues, jazz). Gjorde forsøket med diverse klassisk / opera sjanger og ble bare bergtatt av de komliserte fremføringene av slike som Tschaikovsky, Mahler, Brahm, Caballe., hvor konsekvent reaksjoner og total stillhet uten å høre anntydning til svikt i lydbildet (bass/diskant)og det selv på moderat høyt volum (med andre ord, helt uanstrengt og liksom utømmelig for krefter, liksom på en arrogant måte spør om , whats the case ?
    Alle saker har en nedside også hos meg. Forhandler fortalte att høytalerne godt kan stå til vegg men fra sidevegg med ressultat av noe grøtete bassgjenngivelse, flyttet ca 40 cm fra vegg og meteren fra sidevegg og dette kom seg betraktelig. Siden eg bare har stue på 22 kvadrat, er vel dette ett problem frem til flytting.

    Når det gjelder Acutusen Sp, oppdager eg noe variasjoner i lydbildet men noe usikker om dette kommer av kvaliteten på LP eller spenningen. Lyden varierer betraktelig, slik at ag vil annta dette kommer fra innspilling. Muligens eg oppgraderer til reff series men tror nok dette vil komme seg. Bortsett fra dette er Acutusen no innspilt og vanligvis en nytelse for meg og innviterte venner. Til slutt vil eg barre avslutte med att siden komplett kjøp av dette oppsettet, har eg ikke angret i det hele tatt og vurderer ett mindre Burmester system på hytten. Dersom det passer, er du hjertelig velkommen til meg privat for en lytte senanse.
    Mvh.
    Jakob Sæbø
     

    Rajapruk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2012
    Innlegg
    110
    Antall liker
    29
    Sted
    Göteborg
    Burmester`s venner

    G-nøkkel skrev:
    Plastfolie utenpå Burmester? Vel-vel...

    Og se på bildene av den nye DAC-en lenger opp her. En jekselutfresing på frontpanelet. Som skal fylles med blått lys...

    Har Burmester sagt opp alle de som tildigere sørget for at Burmesters produkter pyntet opp stuer i landet her?

    Håper virkelig den kan leveres uten tannhull? :)
    Plastfolien är grymt snygg faktiskt. Alla som varit hemma hos mig har varit väldigt förvånade över finishen. Sen går det ju att ta bort också utan någon som helst påverkan på högtalaren.

    Håller med om dacen, vilket hjärnsläpp! Men den kanske levereras med tandtråd?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn