Burmesters venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    oyvind skrev:
    Nå har endelig mitt spesiallagde Burmester V6 rack ankommet - synes det ble meget bra :)
    Utrolig flott og den forsterkeren var ubeskrivelig lækker..vil og ha sånn.. ;D
    Er det effekt og hva heter den?
     

    oyvind

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.10.2003
    Innlegg
    161
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    lovemusikk skrev:
    oyvind skrev:
    Nå har endelig mitt spesiallagde Burmester V6 rack ankommet - synes det ble meget bra :)
    Utrolig flott og den forsterkeren var ubeskrivelig lækker..vil og ha sånn.. ;D
    Er det effekt og hva heter den?
    Det er en Burmester 082 - det er en integrert og den er meget god!
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    oyvind skrev:
    lovemusikk skrev:
    oyvind skrev:
    Nå har endelig mitt spesiallagde Burmester V6 rack ankommet - synes det ble meget bra :)
    Utrolig flott og den forsterkeren var ubeskrivelig lækker..vil og ha sånn.. ;D
    Er det effekt og hva heter den?
    Det er en Burmester 082 - det er en integrert og den er meget god!
    Åja, intregrert alså.. :) 082 ja.. programert i hjernen min. ;)
     

    oyvind

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.10.2003
    Innlegg
    161
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    eyefihifi skrev:
    oyvind skrev:
    Nå har endelig mitt spesiallagde Burmester V6 rack ankommet - synes det ble meget bra :)
    Utolig flott! Gratulerer:) Liker oppsettet ditt. 082 står på ønskelista mi... Kanskje jeg får legge til "custom made rack" på lista også...
    Takker! Da bør du kanskje legge inn bestilling - tar laaaaang tid! ;) Men det var vel verdt å vente på!
     

    eyefihifi

    Medlem
    Ble medlem
    29.07.2008
    Innlegg
    11
    Antall liker
    0
    Burmester`s venner

    oyvind skrev:
    eyefihifi skrev:
    oyvind skrev:
    Nå har endelig mitt spesiallagde Burmester V6 rack ankommet - synes det ble meget bra :)
    Utolig flott! Gratulerer:) Liker oppsettet ditt. 082 står på ønskelista mi... Kanskje jeg får legge til "custom made rack" på lista også...
    Takker! Da bør du kanskje legge inn bestilling - tar laaaaang tid! ;) Men det var vel verdt å vente på!
    Ja, det hadde vært noe, men lommeboka sier at jeg må vente litt til. Når kom 082 på markedet? Litt tidlig å kikke på bruktmarkedet kanskje...?
     

    Mute

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    481
    Antall liker
    9
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    0
    Burmester`s venner

    082 ble utviklet februar 08. Derfor 082.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Puste pese..kjapt innom her igjen eg..

    Burmester på facebook http://www.facebook.com/pages/Burmester/103024096672?sk=wall#!/pages/Burmester/103024096672?sk=wall


    ;D
     

    Vidar11

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    166
    Antall liker
    160
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    Da ligger det an til at jeg bytter ut mine B50. Og da sier det vel seg selv at det måtte bli B80. Kunne ikke være dårligere enn Espen og dessuten ville det bli vanskelig å bli fornøyd med noe annet når man har vendt seg til å lytte til musikk formidlet av Burmester.

    Går alt som det skal, er de på plass i slutten av neste uke. Om jeg gleder meg? Take a wild guess... ;D
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Vidar11 skrev:
    Da ligger det an til at jeg bytter ut mine B50. Og da sier det vel seg selv at det måtte bli B80. Kunne ikke være dårligere enn Espen og dessuten ville det bli vanskelig å bli fornøyd med noe annet når man har vendt seg til å lytte til musikk formidlet av Burmester.

    Går alt som det skal, er de på plass i slutten av neste uke. Om jeg gleder meg? Take a wild guess... ;D
    Åhhh... hadde vi bare hatt peng.. si i fra om noen år når du skal oppgradere B80, føler det er noe for meg. ;D
    =================

    Mye heftig utstyr på finn, ivertfall en cd-spiller og en pre.. pre'en vart fort solgt til 50.. angående nyprisen på den på 77, så hva lå prisen på 992 cd spilleren min, da den var ny? Lurer for det er/var innstegsmodellen :)
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    1.002
    Antall liker
    1.046
    Sted
    Porsgrunn
    Burmester`s venner

    Vidar11 skrev:
    Da ligger det an til at jeg bytter ut mine B50. Og da sier det vel seg selv at det måtte bli B80. Kunne ikke være dårligere enn Espen og dessuten ville det bli vanskelig å bli fornøyd med noe annet når man har vendt seg til å lytte til musikk formidlet av Burmester.

    Går alt som det skal, er de på plass i slutten av neste uke. Om jeg gleder meg? Take a wild guess... ;D
    Ja det hadde vært noe det med B50 i stua. Bytter du de inn hos OHC, eller skal du bruke de som bakhøyttalere ::) 8)

    Er selv i oppgraderingshumør om dagen. En ting som jeg har lyst på er 956. Den ble testet i kombinasjon med Bladelius Embla og fikk en masse skryt hos Hifi och Musik, så det er på ingen måte en uprøvd kombinasjon.

    Morten
     

    Dynamic

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    130
    Antall liker
    6
    Burmester`s venner

    da er jeg fullverdig medlem av Burmesters venner.. B25 er kommet i hus.

    trenger bare en Burmester 099 nå så...... og kanskje en 956? :D
     

    Vidar11

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    166
    Antall liker
    160
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    Jabba_Jabba skrev:
    Vidar11 skrev:
    Da ligger det an til at jeg bytter ut mine B50. Og da sier det vel seg selv at det måtte bli B80. Kunne ikke være dårligere enn Espen og dessuten ville det bli vanskelig å bli fornøyd med noe annet når man har vendt seg til å lytte til musikk formidlet av Burmester.

    Går alt som det skal, er de på plass i slutten av neste uke. Om jeg gleder meg? Take a wild guess... ;D
    Ja det hadde vært noe det med B50 i stua. Bytter du de inn hos OHC, eller skal du bruke de som bakhøyttalere ::) 8)

    Er selv i oppgraderingshumør om dagen. En ting som jeg har lyst på er 956. Den ble testet i kombinasjon med Bladelius Embla og fikk en masse skryt hos Hifi och Musik, så det er på ingen måte en uprøvd kombinasjon.

    Morten
    Nei, OHC tar mine B50 i innbytte. Er hard-core tokanals entusiast og må konsentrere surt opptjente midler. Det blir fort
    u-s-e-d-v-a-n-l-i-g dyrt skal man ha samme kvalitet i fem kanaler.

    Vdar
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    1.002
    Antall liker
    1.046
    Sted
    Porsgrunn
    Burmester`s venner

    Ja kunne vært noe det å investere i dine gamle B50, men siden både du og Espen siden har oppgradert til B80 så kan det bli i dyreste laget. ;D

    Nå har jo 956 mk II blitt produsert siden 1997, ifølge en link over her. Er det noen her på forumet som vet om det har vært noen oppdateringer av denne forsterkeren.

    Hvordan er den i forhold til den Bryston 4B SST som jeg selv eier? I følge Tømmervik så vil den være mere åpen og få frem detaljene i inspillingene. Burmesteren koster jo dobbelt så mye og er laget i et 230V/50 Hz land, så den bør jo være bedre, men hvor mye bedre.

    Morten
     

    Dynamic

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    130
    Antall liker
    6
    Burmester`s venner

    Jabba_Jabba skrev:
    Ja kunne vært noe det å investere i dine gamle B50, men siden både du og Espen siden har oppgradert til B80 så kan det bli i dyreste laget. ;D

    Nå har jo 956 mk II blitt produsert siden 1997, ifølge en link over her. Er det noen her på forumet som vet om det har vært noen oppdateringer av denne forsterkeren.

    Hvordan er den i forhold til den Bryston 4B SST som jeg selv eier? I følge Tømmervik så vil den være mere åpen og få frem detaljene i inspillingene. Burmesteren koster jo dobbelt så mye og er laget i et 230V/50 Hz land, så den bør jo være bedre, men hvor mye bedre.

    Morten
    hva kostet/koster en 956/956mk2?

    ser på en slik selv...
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.001
    Antall liker
    10.730
    Sted
    Skien
    Burmester`s venner

    Vidar11 skrev:
    Da ligger det an til at jeg bytter ut mine B50. Og da sier det vel seg selv at det måtte bli B80. Kunne ikke være dårligere enn Espen og dessuten ville det bli vanskelig å bli fornøyd med noe annet når man har vendt seg til å lytte til musikk formidlet av Burmester.

    Går alt som det skal, er de på plass i slutten av neste uke. Om jeg gleder meg? Take a wild guess... ;D
    Gratulerer Vidar med nye B80 snart i hus :eek:
    Dette kan du virkelig glede deg til, selv om B50 er veldig bra etter min mening så vil du få et løft med B80.
    B80 er en enda mer påkostet modell så det skulle bare mangle at det er hørbart.
    Du må legge ut bilder + legge ut noen ord om lytte inntrykk når de er i hus
    Mvh. Espen
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.001
    Antall liker
    10.730
    Sted
    Skien
    Burmester`s venner

    Jabba_Jabba skrev:
    Ja kunne vært noe det å investere i dine gamle B50, men siden både du og Espen siden har oppgradert til B80 så kan det bli i dyreste laget. ;D

    Nå har jo 956 mk II blitt produsert siden 1997, ifølge en link over her. Er det noen her på forumet som vet om det har vært noen oppdateringer av denne forsterkeren.

    Hvordan er den i forhold til den Bryston 4B SST som jeg selv eier? I følge Tømmervik så vil den være mere åpen og få frem detaljene i inspillingene. Burmesteren koster jo dobbelt så mye og er laget i et 230V/50 Hz land, så den bør jo være bedre, men hvor mye bedre.

    Morten
    Hei Morten
    Så vidt jeg vet så er det ikke kommet noen forandringer på 965 mk 2
    Kjenner godt til den forsterkeren da jeg har hatt 965 selv over lengre tid.
    Lydsignaturen på den etter mine ører er at den heller litt mot det "varme" den spiller veldig åpent og detaljert med god pondus nedover.
    Brukte den på B50 og der hadde den stålkontroll, dette er en forsterker jeg absolutt vil anbefalet
    Hadde vært kjempeartig og hørt den på de høytallerene du har ;)
    Men pass deg for viss du begynner med Burmester så har det lett for å bli mer Burmester og det kan bli dyrt ;D ;D ;D
    Mvh: Espen
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    [/quote]

    Men pass deg for viss du begynner med Burmester så har det lett for å bli mer Burmester og det kan bli dyrt ;D ;D ;D
    Mvh: Espen
    [/quote]

    Hmm..skal jo få en cd spiller til helgen igjen, så.. Skitt..la gå!!! ;D
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.001
    Antall liker
    10.730
    Sted
    Skien
    Burmester`s venner

    Hei Dynamic
    Litt usikker på hva en 965 koster nå ta en tlf til OHC så for du en pris,
    Er du heldig så kan det jo hende de har noen brukte inne, har sett det ved flere anledninger når jeg har vært der
    Mvh. Espen
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.001
    Antall liker
    10.730
    Sted
    Skien
    Burmester`s venner

    Men pass deg for viss du begynner med Burmester så har det lett for å bli mer Burmester og det kan bli dyrt ;D ;D ;D
    Mvh: Espen
    [/quote]

    Hmm..skal jo få en cd spiller til helgen igjen, så.. Skitt..la gå!!! ;D
    [/quote]
    Hei
    Det blir spennende, du for legge ut inntrykk når du har fått hørt litt på den
    Mvh:Espen
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    1.002
    Antall liker
    1.046
    Sted
    Porsgrunn
    Burmester`s venner

    Dynamic skrev:
    hva kostet/koster en 956/956mk2?

    ser på en slik selv...
    I følge Hi-Fi Consult sinhttp://hificonsult.se/burmester/ prisliste fra april 2010, så koster den 95 000 kr. Det blir vel ca 80 000 norske, som jeg mener Tømmervik også sa den dagen jeg var der.

    Nå er vel ikke alle disse prisene sammenlignbare, valutakursene forandrer på seg etc. men litt forteller de jo.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Espen L skrev:
    Men pass deg for viss du begynner med Burmester så har det lett for å bli mer Burmester og det kan bli dyrt ;D ;D ;D
    Mvh: Espen
    Hmm..skal jo få en cd spiller til helgen igjen, så.. Skitt..la gå!!! ;D
    [/quote]
    Hei
    Det blir spennende, du for legge ut inntrykk når du har fått hørt litt på den
    Mvh:Espen
    [/quote]

    Jepp det skal jeg gjøre, antar den og høyttalerne kommer til helgen,det bør dei.. ohc sender det på tirsdag.
    Gleder meg. :)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.001
    Antall liker
    10.730
    Sted
    Skien
    Burmester`s venner

    lovemusikk skrev:
    Espen L skrev:
    Men pass deg for viss du begynner med Burmester så har det lett for å bli mer Burmester og det kan bli dyrt ;D ;D ;D
    Mvh: Espen
    Hmm..skal jo få en cd spiller til helgen igjen, så.. Skitt..la gå!!! ;D
    Hei
    Det blir spennende, du for legge ut inntrykk når du har fått hørt litt på den
    Mvh:Espen
    [/quote]

    Jepp det skal jeg gjøre, antar den og høyttalerne kommer til helgen,det bør dei.. ohc sender det på tirsdag.
    Gleder meg. :)
    [/quote]
    Hva har du bestillt av høytallere?
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Bestilte Audio Physic Tempo 6, fikk dei til 15 nye ;D
    Nytt merke det og for meg,så det og blir spennende.
    Må vel begynne på det merket og gå veien oppover før Burmester kommer i hus. ;)
    Forsterker vart Krell kav300iL fra en som kjøpte den ny i 2002 var det vel. Også det blir nytt for meg, så
    også en Nordost Quattrofil XLR kabel. Faktisk alt blir nytt for meg.
    Høyttalerkabler får mine duge fårløpig. det er Chord odysse 2 hette dei vel.
    :)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.001
    Antall liker
    10.730
    Sted
    Skien
    Burmester`s venner

    lovemusikk skrev:
    Bestilte Audio Physic Tempo 6, fikk dei til 15 nye ;D
    Nytt merke det og for meg,så det og blir spennende.
    Må vel begynne på det merket og gå veien oppover før Burmester kommer i hus. ;)
    Forsterker vart Krell kav300iL fra en som kjøpte den ny i 2002 var det vel. Også det blir nytt for meg, så
    også en Nordost Quattrofil XLR kabel. Faktisk alt blir nytt for meg.
    Høyttalerkabler får mine duge fårløpig. det er Chord odysse 2 hette dei vel.
    :)
    Gratulerer dette blir sikkert veldig bra, gøy med noe nytt :)
    Espen
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Espen L skrev:
    lovemusikk skrev:
    Bestilte Audio Physic Tempo 6, fikk dei til 15 nye ;D
    Nytt merke det og for meg,så det og blir spennende.
    Må vel begynne på det merket og gå veien oppover før Burmester kommer i hus. ;)
    Forsterker vart Krell kav300iL fra en som kjøpte den ny i 2002 var det vel. Også det blir nytt for meg, så
    også en Nordost Quattrofil XLR kabel. Faktisk alt blir nytt for meg.
    Høyttalerkabler får mine duge fårløpig. det er Chord odysse 2 hette dei vel.
    :)
    Gratulerer dette blir sikkert veldig bra, gøy med noe nytt :)
    Espen
    Jo takk. :) Alltid gøy med noe nytt, og spes nå som det blir litt mer skikkelige ting. ;D
    Blir og den krell kav 300iL og kommer vel til helgen igjen den også.
    Nå skulle det jo vert Burmester over hele linja, men det må vi ta på sikt.


    Frank :)
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    lovemusikk skrev:
    Espen L skrev:
    lovemusikk skrev:
    Bestilte Audio Physic Tempo 6, fikk dei til 15 nye ;D
    Nytt merke det og for meg,så det og blir spennende.
    Må vel begynne på det merket og gå veien oppover før Burmester kommer i hus. ;)
    Forsterker vart Krell kav300iL fra en som kjøpte den ny i 2002 var det vel. Også det blir nytt for meg, så
    også en Nordost Quattrofil XLR kabel. Faktisk alt blir nytt for meg.
    Høyttalerkabler får mine duge fårløpig. det er Chord odysse 2 hette dei vel.
    :)
    Gratulerer dette blir sikkert veldig bra, gøy med noe nytt :)
    Espen
    Jo takk. :) Alltid gøy med noe nytt, og spes nå som det blir litt mer skikkelige ting. ;D
    Blir og den krell kav 300iL og kommer vel til helgen igjen den også.
    Nå skulle det jo vert Burmester over hele linja, men det må vi ta på sikt.


    Frank :)
    Om høyttalere og spiller kommer, så gjør ivertfall ikke forsterker det..stengt på Bergensbanen :'(
    Håper ingenting er brent opp.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Heisann. :)

    Da kom posten med 1 kolli i dag, kolli 3/3, og sjekket at jeg bare signerte for eit kolli.

    Ikke fått resten av anlegget enda, men måtte jo sjekke lyden alikevel.
    Så vart koblet til MAen og eit par gamle bokhøyttalere fra 80 tallet.

    Utgangsnivået en del høyere en på Hegel?

    Ivertfall, det spilte fortreffeligt. ;D Først nå har jeg skjønt hvor viktig en god signalkilde er.
    Denne er mye mye bedre en Hegel, så nå lover det godt.
    Får høre litt mer senere, må på skoleavsluttning med stdatteren nå,selv om musikk frister mer nå.
    ;)
     

    Vedlegg

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Burmester`s venner

    Trodde det ikke var noen forskjeller på CD spillere heller ???
     

    Supersound

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.04.2011
    Innlegg
    100
    Antall liker
    15
    Burmester`s venner

    Forskjell på CD spillere? Spøkefuglen. Det er egentlig enorm forskjell på en god CD spiller kontra en "billig". Tror vel at den store forskjellen på spillere ligger i drivverk og DAC. Vel egentlig ganske naturlig når en tenker seg om.
    Har selv akkurat byttet fra Burmester 001 til 089 og må si at forskjellen var større enn jeg på noen måte hadde trodd på forhånd.
    Alt er blitt bedre. Det vil si dynamikken har blitt flere hakk strammere. Diskanten mere naturlig. Og for et perspektiv. .....
    Hvis du har et bra anlegg i utgangspunktet så kan du ikke gå feil med en 089 CD spiller. Den anbefales på det høyeste. Jeg har hørt mange CD spillere men ingen som denne. Kansje med unntak av 069. Men det blir litt urettferdig å sammenlignet med den da den koster nærmere 400 laken.
    Så best value for pengene er 089 helt klart etter min mening. Løp og kjøp!!!! Eller i hvertfall ta en tur inn med favoritt CD'en din og hør hva den spilleren kan gjøre med den. :))
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    gismo skrev:
    En lekker sak, grattis :)

    gismo
    Takker ;D

    f skrev:
    Trodde det ikke var noen forskjeller på CD spillere heller ???
    Om det er? Trodde ikke det var sååå stor forskjell nei. Nå kom mellombassen også.
    ALT er mye bedre nå.
    Gleder meg til å få høyttalere og forsterker også nå. ;)
    Burmester kan lyd! stort glis på meg nå! ;D
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.754
    Antall liker
    33.115
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Burmester`s venner

    lovemusikk skrev:
    gismo skrev:
    En lekker sak, grattis :)

    gismo
    Takker ;D
    Artig da komponenter står til forventningene ;)
    Så som denne komboen ( / Audionet ART G2 / Audionet EPS / ) gjorde hjemme hos meg ;D
    Nå venter du vel spent på resten ;)

    gismo
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    gismo skrev:
    lovemusikk skrev:
    gismo skrev:
    En lekker sak, grattis :)

    gismo
    Takker ;D
    Artig da komponenter står til forventningene ;)
    Så som denne komboen ( / Audionet ART G2 / Audionet EPS / ) gjorde hjemme hos meg ;D
    Nå venter du vel spent på resten ;)

    gismo
    Jepp det er artig og så deiligt. :) ;)
    Kjempespent.. litt i tvil hva som skjer med høyttalerne..se link.

    http://sporing.bring.no/sporing.html?q=40170702129267560202&redirectMsg=true&lang=no

    Men dei kommer nok..

    Forsterkeren er endelig på vei.. se link:

    http://sporing.posten.no/sporing.html?q=SM196141141NO+

    Så ja, gleder meg vilt! ;D
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    Har Burmester DAC? Fikk helt smaken på musikken som trylles utav cd spilleren ;D
     

    eyefihifi

    Medlem
    Ble medlem
    29.07.2008
    Innlegg
    11
    Antall liker
    0
    Burmester`s venner

    lovemusikk skrev:
    Har Burmester DAC? Fikk helt smaken på musikken som trylles utav cd spilleren ;D
    Hehe... Burmester har det meste, inkludert DAC. Har du flere kilder du skal oppgradere lyden på? Gratulerer med ny spiller i hus! Leverer bra den. Bare å vente på matchende forsterker nå... ;-) Jeg står på at jeg skal gi deg en lyd om det skjer noe spennendes på den fronten, så får vi se. Ser frem til å høre hvordan oppsettet låter, når alt er på plass! Lykke til med resten av forsendelsen.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Burmester`s venner

    eyefihifi skrev:
    lovemusikk skrev:
    Har Burmester DAC? Fikk helt smaken på musikken som trylles utav cd spilleren ;D
    Hehe... Burmester har det meste, inkludert DAC. Har du flere kilder du skal oppgradere lyden på? Gratulerer med ny spiller i hus! Leverer bra den. Bare å vente på matchende forsterker nå... ;-) Jeg står på at jeg skal gi deg en lyd om det skjer noe spennendes på den fronten, så får vi se. Ser frem til å høre hvordan oppsettet låter, når alt er på plass! Lykke til med resten av forsendelsen.
    Takk for det. :)
    Hørtes lovende ut at dei har DAC også ;D Så da må det bare spares, på sikt. :)
    Ja, fra data,spotify og fra Rikstv, må jeg jo ha lyd, og nå bekymres eg av tanken på at det ikke kan gå gjennom noe Burmester elektronikk. :p ;D

    Var svinbra den spilleren. Helt knall! ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn