Bryllupet

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Zomby_Woof skrev:
    Får begynne med kilt du og, baluba. Jeg hadde noen byturer med en militærkollega utvandret fra Skottland. Det så ut til å generere en viss interesse fra den etterspurte aldersgruppen. Standardspørsmålet er vel alle kjent med. Standardsvarene hans var: "That's for me to know, and you to find out." og "Of course, and it works."
    Hmmm, broder'n har faktisk ymtet frempå om slike fordeler. Kanskje det kan ende med en lykkelig alderdom i tosomhet likevel? :)

Pink_Panther skrev:
    baluba skrev:
    Derfor gror jeg bilring og grå hår i håp om å bli tatt på alvor som en voksen mann til slutt. ;)
    Jeg trodde det var noe som kom automatisk når man passerte 50, mener du man må jobbe for å få bilringer og grått hår? :eek:
    Det er der jeg har begått en bommert. ;D
    Er litt utålmodig av meg, så jeg orker ikke vente til jeg er femti. Så god tid har jeg ikke, tross alt.
    Du tror vel ikke på fullt alvor at jeg er over femti?

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.476
    baluba skrev:
    Du tror vel ikke på fullt alvor at jeg er over femti?
    Neida, du prøver bare å ligne på en over 50. Tro meg, de følelsene det vekker hos pikebarn er kun omsorgsfølelse. Omtrent samme følelse de har ovenfor en kattunge.

audionut

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2005
    Antall liker
    0
    Baluba skriver som en femtiåring, har humor som en femtiåring, og er snusfornuftig som en femtiåring. Og nå skryter han jaggu som en femtiåring også. Midtlivskrise er selsomme greier.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    33.093
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    baluba skrev:
    Derfor gror jeg bilring og grå hår i håp om å bli tatt på alvor som en voksen mann til slutt. ;)
    Hvis du ikke greier å avle det frem selv , har jeg rikelig med både grått hår og bilringer å avse mot en rimelig godtgjørelse. Send meg en PM. :D

mvh

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.476
    audionut skrev:
    Baluba skriver som en femtiåring, har humor som en femtiåring, og er snusfornuftig som en femtiåring. Og nå skryter han jaggu som en femtiåring også. Midtlivskrise er selsomme greier.
    Helt enig, Baluba har god humor, fornuftig er han også.

Poirot

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Antall liker
    2.129
    Pink_Panther skrev:
    audionut skrev:
    Helt enig, Baluba har god humor, fornuftig er han også.
    Snusfornuftig er vel strengt tatt ikke det samme som fornuftig, spør du meg. Men snusfornuftig passer kanskje som karakteristikk av Baluba, hvis man skal dømme etter innleggene hans på HFS. ;D

Tillater meg å stjele følgende beskrivelse fra et annet forum:

Snusfornuft er det som alt for mange norske gutter i 20-25-års-alderen lider av. Her er noen kjennetegn:

-Snus i overleppa

-Sykelig opptatt av at alle skal dele likt og at ingen skal ha noen avvikende oppførsel

-Total mangel på integritet (de er veldig opptatt av at alle andre skal gå i takt men dem selv er det ikke så farlig med)

-Ser stygt på alle som ikke bare driver hjerte/lunge-redning på fritiden (men bare hvis du er en av de som de tør å se stygt på)

-Konfronterer bare folk de tør å konfrontere

-Nokså opptatt av å gjøre ting så kjipt og vanskelig som mulig for seg selv og alle andre (i hvert fall alle andre)

I det hele tatt, hvis du vil vite hva snusfornuft er så foreslår jeg at du tar deg en tur i militæret. Der finner du plenty av det.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.584
    Torget vurderinger
    0
    Og nå nærmer vi oss en grense for hva som er morsomt og det som er utidig personsjikane.

Trå forsiktig, det er faktisk ikke nødevendig å overgå forrige innlegg !

Baluba tåler sikker mye, men for å opprettholde en smule trivelig atmosfære bør det være morsomt og ikke slemt!

;)

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.476
    Åh, Spirre, vi må tåle ungdommens overmot. Når Super er forbi bleiestadiet så vil han faktisk oppdage at hans definisjon på snusfornuft er feil.

Poirot

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Antall liker
    2.129
    Spiralis skrev:
    Og nå nærmer vi oss en grense for hva som er morsomt og det som er utidig personsjikane.

Baluba tåler sikker mye, men for å opprettholde en smule trivelig atmosfære bør det være morsomt og ikke slemt!

;)
    Mitt innlegg var overhodet ikke ment som sjikane, men som et (tydeligvis mislykket) forsøk på å være morsom. Hvis det ble oppfattet som mobbing har jeg selvsagt ingen problemer med å si unnskyld. :-[

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.584
    Torget vurderinger
    0
    Super skrev:
    Spiralis skrev:

;)
    Mitt innlegg var overhodet ikke ment som sjikane, men som et (tydeligvis mislykket) forsøk på å være morsom. Hvis det ble oppfattet som mobbing har jeg selvsagt ingen problemer med å si unnskyld. :-[
    Neida, ikke noe problem så langt, dt var bare et forsøk på litt "preemtive action" FØR grensen ble overskredet. :D

Er bare en gammel manns erfaring at når det først "tar av" har det en tendens til at det ikke stopper før MOD kommer og klubber oss ned! ;D

Poirot

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Antall liker
    2.129
    En unnskyldning for meg får være at han stilte seg selv så lagelig til for hugg i denne tråden. ;D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    tkr skrev:
    baluba skrev:
    Hvis du ikke greier å avle det frem selv , har jeg rikelig med både grått hår og bilringer å avse mot en rimelig godtgjørelse. Send meg en PM. :D

mvh
    Jeg lykkes faktisk rimelig godt med prosjektet. Noen vil sikkert hevde jeg har vært for flink i mitt engasjement for saken. ;D

Ellers lar jeg være å kommentere ungdommens dårskap med annet enn oppgitthet. ::)

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.476
    baluba skrev:
    tkr skrev:
    baluba skrev:

mvh
    Jeg lykkes faktisk rimelig godt med prosjektet. Noen vil sikkert hevde jeg har vært for flink i mitt engasjement for saken. ;D
    Husk å gråne øyebrynene også. Det ser så tåpelig ut med sølvpels og mørke øyebryn.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Pink_Panther skrev:
    baluba skrev:
    tkr skrev:
    baluba skrev:

mvh
    Husk å gråne øyebrynene også. Det ser så tåpelig ut med sølvpels og mørke øyebryn.
    Hmmm, det var ikke så bra. Sjekket speilbildet mitt for å se etter utvikling der også, men såvidt jeg kunne se så er de fortsatt litt for ungdommelige i sin farge og spenst. Her er jeg redd det blir en litt stor utfordring. Kanskje jeg skal legge inn øvelser som mer bekymret rynking av pannen? Hvis jeg leser Superungdommens post lenger oppe tilstrekkelig mange ganger kan det hende at det skjer noe til slutt. Burde kanskje bokmerke den slik at jeg kan sjekke innom hver dag. Øvelse gjør mester, vet du. ;)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    33.093
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    baluba skrev:
    Pink_Panther skrev:
    baluba skrev:
    tkr skrev:
    baluba skrev:

mvh
    Hmmm, det var ikke så bra. Sjekket speilbildet mitt for å se etter utvikling der også, men såvidt jeg kunne se så er de fortsatt litt for ungdommelige i sin farge og spenst. Her er jeg redd det blir en litt stor utfordring. Kanskje jeg skal legge inn øvelser som mer bekymret rynking av pannen? Hvis jeg leser Superungdommens post lenger oppe tilstrekkelig mange ganger kan det hende at det skjer noe til slutt. Burde kanskje bokmerke den slik at jeg kan sjekke innom hver dag. Øvelse gjør mester, vet du. ;)
    Bare bløff.
    Jeg er rikelig utrustet med sølvpels, men har ungdommelige, mørke øyebryn. Riktignok så buskete etter hvert at min kurdiske frisør kaster seg over dem med et langt skjær hver gang jeg setter meg i stolen hos ham.
    Draget på unge damer har jeg pussig nok ikke likevel.
    Bør jeg kanskje prøve å farge dem grå?
    mvh

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    5.114
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Dette må jeg si var uventet! ;D

On Friday 29 April 2011, Richard Cheese & Lounge Against The Machine performed at the royal wedding reception for Prince William & Kate Middleton, the Duke and Duchess of Cambridge, at Buckingham Palace in England!

The "Richard Cheese: Live At The Royal Wedding" album will contain live recordings from this historic performance, and will be released mere days after the event, on Wednesday 4 May 2011!

RICHARD CHEESE
    "LIVE AT THE ROYAL WEDDING"
    TRACK LIST:
    1) TOO DRUNK TO FUCK (ORIGINALLY BY DEAD KENNEDYS)
    2) ANARCHY IN THE U.K. (SEX PISTOLS)
    3) GIN AND JUICE (SNOOP DOGG)
    4) LOW (FLO-RIDA)
    5) REHAB (AMY WINEHOUSE)
    6) SMACK MY BITCH UP (PRODIGY)
    7) CLOSER (NINE INCH NAILS)
    8] HELTER SKELTER (THE BEATLES)
    9) MY NECK, MY BACK (KHIA
    10) BABY GOT BACK (SIR MIX-A-LOT)
    11) UNDER PRESSURE (QUEEN)
    12) DOWN WITH THE SICKNESS (DISTURBED)
    13) PUSSY CONTROL (PRINCE)
    14) RAPE ME (NIRVANA)
    15) CREEP (RADIOHEAD)

http://royal.richardcheese.com/

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Spiralis skrev:
    La meg til glede for både de unge, de unge av sinn og de gamle få anbefale en hyggelig Facebookside man bare MÅ like !

https://www.facebook.com/pages/Pippa-Middleton-Ass-Appreciation-Society/183120471735513?sk=info

Må absolutt si at dette er et initiativ jeg støtter! ;D ;D
    Ja, det støtter vi! Det akterspeilet har virkelig gjort helgen litt lysteligere. De som ikke finner den delen av bryllupet en berikelse av skjermbildet bør absolutt sjekke pulsen. Eller, egentlig er det vel den personen som befinner seg i nærheten som bør gjøre sjekke pulsen din.

tkr skrev:
    baluba skrev:
    Pink_Panther skrev:
    baluba skrev:
    tkr skrev:
    baluba skrev:

mvh
    Bare bløff.
    Jeg er rikelig utrustet med sølvpels, men har ungdommelige, mørke øyebryn. Riktignok så buskete etter hvert at min kurdiske frisør kaster seg over dem med et langt skjær hver gang jeg setter meg i stolen hos ham.
    Draget på unge damer har jeg pussig nok ikke likevel.
    Bør jeg kanskje prøve å farge dem grå?
    mvh
    Kan jeg tolke det slik at mørke øyenbryn og sølvpelse på resten av skallen fungerer fint når skikkelig kvinnfolk skal tiltrekkes? Er det en ønsket egenskap? Isåfall tror jeg at barnets banaliteter ikke trenger leses en gang til.

Alt funker på de yngre, så hvis du begjærer slikt er jeg sikker på at du får det til. Men hvorfor skulle du egentlig ønske å skifte ut et skikkelig kvinnfolk med ungdom? Det er nok best som tankeeksperiment i praksis. Tro meg, det er mye verre å ikke ha kjangs på de som er verdt å ha kjangs på, selvbevisste, smarte og vakre kvinner i sin beste alder. Det er bedre å si been there, done that enn never got any further. :-[

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Vidar P skrev:
    Her Royal Hotness
    Siden hun ikke får noen av de etablerte titlene synes jeg absolutt hun fortjener denne. Selv om hun egentlig fortsatt er av folket. Våger jeg å skrive nam nam uten at ungdommene på forumet går bananas over at gamle griser får fritt leide på sentralen?

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Litt større fordeler så hadde hun sett ut som vaskekona hjemme.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    Litt større fordeler så hadde hun sett ut som vaskekona hjemme.
    Enten er din kone ganske troskyldig eller så er du impotent hvis det var hun som foretok ansettelsen.
    Eller så er hun så griselekker at det ikke er noe å frykte fra konkurransen. For enhver vaskekone vil jo selvsagt begjære en ekte hifi-nerd som er hennes arbeidsgiver... eh, ja... kanskje ikke likevel.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Eller så vasker hun selv, og har en forferdelig skrytete hifi-nerd i hus. ;D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    Eller så vasker hun selv, og har en forferdelig skrytete hifi-nerd i hus. ;D
    Se der, ja. Det er absolutt lov å skryte over sin fagre livsledsager. If you got it, flaunt it! ;)

torem

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Antall liker
    861
    baluba skrev:
    Siden hun ikke får noen av de etablerte titlene synes jeg absolutt hun fortjener denne. Selv om hun egentlig fortsatt er av folket. Våger jeg å skrive nam nam uten at ungdommene på forumet går bananas over at gamle griser får fritt leide på sentralen?
    Ok, det får vel passere. Men ærlig talt, tror det er VELDIG mange norske brunetter som ville sett minst like bra ut i den kjolen, om ikke enda bedre! Tror kanskje britene er litt dårlig vant på området. De er gode på stilig hifi og klassiske biler, men når det gjelder damene tror jeg Scandinavia slår dem :D

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Det handler vel om kompensasjon.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    torem skrev:
    baluba skrev:
    Ok, det får vel passere. Men ærlig talt, tror det er VELDIG mange norske brunetter som ville sett minst like bra ut i den kjolen, om ikke enda bedre! Tror kanskje britene er litt dårlig vant på området. De er gode på stilig hifi og klassiske biler, men når det gjelder damene tror jeg Scandinavia slår dem :D
    Helt klart, men det gjør ingen forskjell. Personlig vil jeg hevde å ha vært sammen med minst like sveisne baber opp gjennom årene, men nå dreier det seg om frøken Pippa. Og Pippa fortjener hyllesten hun får nå, de andre får få sin senere hvis de gjør seg bemerket i media. :D

(Jeg ser jo daglig jenter som er minst like fine på gaten her i Bergen)

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.709
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    torem skrev:
    ....Men ærlig talt, tror det er VELDIG mange norske brunetter som ville sett minst like bra ut i den kjolen, om ikke enda bedre! .......
    Det tror IKKE jeg.
    Den profilen er sjelden vare.

Smak og behag, OK, og klær skaper folk, men den der er det klasse over. :)

Årets FB-gruppe er Pippa Middleton Ass Appreciation Society.
    Jeg har ikke meldt meg inn. Ennå.

torem

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Antall liker
    861
    ottone skrev:
    torem skrev:
    ....Men ærlig talt, tror det er VELDIG mange norske brunetter som ville sett minst like bra ut i den kjolen, om ikke enda bedre! .......
    Det tror IKKE jeg.
    Den profilen er sjelden vare.
    Ok, jeg skjønner dette er noe du har greie på :)

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.709
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Britiske aviser meldte at lystige Prince Harry flørtet med Pippa i bryllupet, bookmakerne gav 25-1 i odds på at de skulle bli et par, men Perfect Pippa synes godt forsynt med kvalitets-mannebein allerede.

With her fabulous figure displayed in her tight-fitting gown, Kate’s foxy younger sister had no shortage of male admirers – including best man Prince Harry, who was openly flirting with his gorgeous new relative.
    But there’s bad news for Harry if he fancies the time-honoured tradition of best man and chief bridesmaid getting together, as by Pippa’s side was her devoted boyfriend Alex Loudon.
    Pippa, 27, has been dating the handsome cricketer-turned-City banker for a year and the couple are seriously smitten. Both tall, dark and athletic, they make a striking couple.
    “Alex has no reason to fear Harry would turn Pippa’s head,” said a pal. “Harry may be royal, but Alex is upper-crust, rich and good looking. He’s exactly Pippa’s type and I don’t think even a Prince would be much competition.”
    Alexander Guy Rushworth Loudon, 30, is straight out of the top drawer. He went to the wedding not only as Pippa’s plus-one, but in his own right as an old Eton pal of William.
    And his credentials are impeccable. His father is James, the former High Sheriff of Kent. He attended Durham University before playing cricket for Warwickshire.
    og ikke bare det
    Pippa is smart, hard-working, and attractive. She undermines everything the royal family stands for.
    www.mirror.co.uk

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.709
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Hvor ble det av det heftige engasjementet?

"Pippa Middleton's arse is like a JK Rowling book.
    You know Harry's going to be in it."

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Er det ikke sånn det går med oss alle?

Day after day
    Love turns gray...

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.709
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    BT skrev:
    Er det ikke sånn det går med oss alle?

Day after day
    Love turns gray...

....cold as a razor blade,
    Tight as a tourniquet,
    Dry as a funeral drum.

Triste greier.

Men nei, heldigvis går det ikke helt sånn med oss alle.
    Gjelder å kjøre på og gjøre det beste ut av det ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn