|
Bunaden henger klar, men jeg har glemt å stryke. Kanskje det holder med tweed og tversover.Ludo skrev:På tide å skifte til finstasen nå ja, dette blir fest... hva skal dere ha på dere? ;D ;D ;D
Glad anglofil, jo, men ingen fanatiker.pengesluk skrev:Glemte å se på utstyrs-lista di - selvsagt er det nytteløst å diskuteret dette med en så ihuga anglofil! ;D ;D ;D Sorry!
Husk hjelmValentino skrev:Pent sykkeltøy ligger klart her. Får vel kjøre noen tempodrag a la Chris Boardman i anledning dagen.
ottone skrev:Slike seremonier er en god motvekt mot tidens generelle forflating og forsøpling.
Innavl...???? Det er vel noe av det mer positive med det hele at han IKKE har funnet et søskenbarn. Søt jente og i følge de hunkjønn jeg hører uttaler seg er det en søt og kjekk gutt !Canales skrev:ottone skrev:Slike seremonier er en god motvekt mot tidens generelle forflating og forsøpling.
hvis en kvalmende overdådig innavlsfest på skattebetalernes regning ikke er søppel, så er det veldig lite annet som er søppel, selv i våre dager...
;Dpengesluk skrev:En god venn kjøpte sin første Aston i fjor, en Vantage V8. SANSELØST håndtverk og materialkvalitet over alt. Ren nytelse.
Men disse bryllupsgreiene suger. Håper brura gjør det samme..
Tenk for at jeg visste det, jo! Har hatt mye fete biler, og AM sto på lista i sin tid og da ble det en del lesing og dekksparking, særlig ved diverse London-besøk.Vidar P skrev:Skulle gjerne hatt en V8 Vantage. Antakelig AM's mest undervurderte bil idag, siden den er relativt ny ift de dyre DB-klassikerne (DB = David Brown vettu, traktorprodusenten som kjøpte AM på slutten av 40-tallet det visste du ikke)
Bruda suger nok, men suger'a bra? Jeg mener, det er ikke om eller hvis det blir, men hvordan. Som i hifi.
Nå tror jeg ( vet med sikkerhet ! ) at dronningmoren er død og begravet! Du tenkte nok på "Her Majesty The Queen", brudgommens bestemor ?Espen R skrev:Dessuten går det ville rykter om at det er hengt opp discokuler i taket på Buckingham Palace, dog ikke uten protest fra dronningmoren.
Den informerte vet at det har vært et bryllup i England. Man trenger ikke bry seg, men man vet.lars_erik skrev:Hvilket bryllup?
Noe man har gått glipp av?
Du har så rett, så rett.Spiralis skrev:Nå tror jeg ( vet med sikkerhet ! ) at dronningmoren er død og begravet! Du tenkte nok på "Her Majesty The Queen", brudgommens bestemor ?Espen R skrev:Dessuten går det ville rykter om at det er hengt opp discokuler i taket på Buckingham Palace, dog ikke uten protest fra dronningmoren.
Vondt å innrømme at man vet slikt, men nå er jeg blitt irettesatt på et annet forum og hadde behov for å "ta igjen" på noen ! Det er ikke noe personlig Espen, du sto bare så laglig til for hogg ! ;D
Hovedsaklig en blanding av klassisk eldre og helt ny engelsk musikk såvidt jeg forsto.Mr-T skrev:Kjerringa så på opptak`i kveld mens jeg hørte Deep Purple i furtebua. Var visst mye "pen" musikk ble det sagt. Så til saken: noen som vet HVA som ble framført under seremonien?
Sant nok, men jeg husker jo godt punken. Storebror kjøpte debuten til The Damned. Den gikk non-stop på hans Dual konfirmantanlegg med høyttalerne i lokket. Jeg var mer på progrock, MEN grov ganske dypt i New Wave sjangeren som fulgte etter punken.cash 63 skrev:Pedal: dette lytte vi på lenge før siden, og sikkert ikke du! tenker på pistols.
Ellers en flott dag![]()