Brundtland - et null

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det gjelder å velge sine medspillere, vet du... ;)
Kanskje har hun en svakhet i det faktum at hun selv er så dyktig at hun tror verden er like enkel for alle?

Honkey
Ja der har jo derimot Willoch vært mer heldig med sine medspillere. Hamas er jo annerkjent som gode spillere, det er det jo full enighet om.. ;D

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Ja der har jo derimot Willoch vært mer heldig med sine medspillere. Hamas er jo annerkjent som gode spillere, det er det jo full enighet om..  ;D
Nå er'e viss hælja i huet ditt, frøken. Har ransaket hukommelsen men kan ikke huske akkurat når det var Willoch var en del av Hamas.
Han var medlem av et parti kalt Høire, samt en del norske regjeringer.
Hamas er krigsbarn, og spiller deretter. M.a.o. jævelig. Det har aldri Willoch gjort. Dette blir bare for dumt.

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nå er'e viss hælja i huet ditt, frøken. Har ransaket hukommelsen men kan ikke huske akkurat når det var Willoch var en del av Hamas.
Han var medlem av et parti kalt Høire, samt en del norske regjeringer.
Hamas er krigsbarn, og spiller deretter. M.a.o. jævelig. Det har aldri Willoch gjort. Dette blir bare for dumt.

Honkey
Hælja i huet hvordan fungerer det?

Du har rett, jeg tok litt godt i, han er jo bare med i fanklubben.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Hælja  i huet hvordan fungerer det?

Hælja i huet er sånn at hjernen har slått av og tatt pause. Det undrer meg stadig at det er problematisk for enkelte å se at et folk er kuet uten at man holder med politikken fra deres ledere. Men sånt skjer når det er hælj i huet, selvsagt.

Honkey

Z

Zomby_Woof

Gjest
Snille Kompa!

Det finnes ikke noe godt tidspunkt for å ta opp sånne ting, så jeg gjør det like godt nå.

Du må gjøre noe med drikkinga di! ::)

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Ja der har jo derimot Willoch vært mer heldig med sine medspillere. Hamas er jo annerkjent som gode spillere, det er det jo full enighet om..  ;D
Du må ikke bare lese bøker skrevet av Hege ;)

Synes dine inlegg preges av taggighet... etterhvert... i motsetning til tidligere

PS. det er ikke stygt ment, bare en observasjon (og den er kanskje endog uriktig)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hjernen min har tatt helg, men resten av meg holder standhaftig ut…
Jeg har fått råd om å drikke mer, hjelper det altså, man bli mindre kritisk da kanskje?

Hege skriver ingenting om Willoch eller palestinere men mye interessant om andre ting, tror heller flere her burde begynne å lese mer både av henne og andre.

Har forstått det sånn at om man misliker Willoch er man litt dum, om man ikke synes så veldig synd på palestinerne er man enda dummere, direkte slem faktisk. Jaja. Hva med kurderne, hvem synes synd på dem, har ikke de det like ille? Har ikke noen tatt deres land, hvorfor får ikke de støtte og sympati i sin kamp på lik linje med palestinerne, kan det være det at det ikke er jøder involvert her?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Har forstått det sånn at om man misliker Willoch er man litt dum...
;D
Det er korrekt.

Hva med kurderne, hvem synes synd på dem, har ikke de det like ille? Har ikke noen tatt deres land, hvorfor får ikke de støtte og sympati i sin kamp på lik linje med palestinerne, kan det være det at det ikke er jøder involvert her?
Aner ikke. Jeg sympatiserer ikke veldig med noen av dem.

At Willoch er kritisk til Israels framgangsmåte innimellom skyldes Israels fremgangsmåte og ikke sympati med palestinerne. Han kritiserer dem også for deres framgangsmåter.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Hjernen min har tatt helg, men resten av meg holder standhaftig ut…
Jeg har fått råd om å drikke mer, hjelper det altså, man bli mindre kritisk da kanskje?

Hege skriver ingenting om Willoch eller palestinere men mye interessant om andre ting, tror heller flere her burde begynne å lese mer både av henne og andre.

Har forstått det sånn at om man misliker Willoch er man litt dum, om man ikke synes så veldig synd på palestinerne er man enda dummere, direkte slem faktisk. Jaja. Hva med kurderne, hvem synes synd på dem, har ikke de det like ille? Har ikke noen tatt deres land, hvorfor får ikke de støtte og sympati i sin kamp på lik linje med palestinerne, kan det være det at det ikke er jøder involvert her?
Helt sikker på at det er hælj i huet nå, ja.
Kurdersaken har vært oppe i alle mulig fora i årevis, de har støtte fra flere hold, selv USA har hatt en beskyttelsesopreasjon for dem. En viktig utfordring.
Man kan gjerne være uenig med Willoch; men å påstå at holdningene hans stammer patetisk tankegang eller uforstand blir for fjernt.
Og synes man ikke synd på den generelle befolkning i Palestina kan jeg ikke annet enn å undre meg, men det får nå være så. Det finnes også andre befolkninger i verden som lider om lag like mye, i perioder også mer, faktisk. Men dette betyr selvsagt IKKE at man må være enig i noe som helst av det de "styrende" organer i Palestina foretar seg. Skill snø og barettaer! :)

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Helt sikker på at det er hælj i huet nå, ja.
Kurdersaken har vært oppe i alle mulig fora i årevis, de har støtte fra flere hold, selv USA har hatt en beskyttelsesopreasjon for dem. En viktig utfordring.
Man kan gjerne være uenig med Willoch; men å påstå at holdningene hans stammer patetisk tankegang eller uforstand blir for fjernt.
Og synes man ikke synd på den generelle befolkning i Palestina kan jeg ikke annet enn å undre meg, men det får nå være så. Det finnes også andre befolkninger i verden som lider om lag like mye, i perioder også mer, faktisk. Men dette betyr selvsagt IKKE at man må være enig i noe som helst av det de "styrende" organer i Palestina foretar seg. Skill snø og barettaer! :)

Honkey
Du må ikke snakke så vanskelig nå når hjernen er av.
Dessuten er jeg sur. Når folk sier jeg er dum blir jeg sur.

Vi ser jo stadig reportasjer fra hvordan de har det hos kurderne ja, det hadde jeg helt glemt. Deres frihetskamp er noe alle gode nordmenn engasjerer seg sterkt i, dette vet vi alt om.

Om jeg synes at Willoch er patetisk så HAR JEG FULL RETT TIL Å MENE OG SI DET, at du er uenig betyr ikke at du sitter med fasiten.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Om jeg synes at Willoch er patetisk så HAR JEG FULL RETT TIL Å MENE OG SI DET, at du er uenig betyr ikke at du sitter med fasiten.
Enig. Og jeg har full rett til å argumentere i mot det selv om jeg ikke sitter med fasit.

Honkey
(Du har Løkken på din side. For ikke alt for lenge siden sa han: "Det er alltid så mye tull med deg!" Det ser ut til at du deler hans oppfatning om dette ;) )

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Komp'is er ikke dum, hun bare mister proposjonene straks diskusjonen dreier innom midt-østen, eller innom noen som har sagt noe kritisk om Israel.

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Enig. Og jeg har full rett til å argumentere i mot det selv om jeg ikke sitter med fasit.

Honkey
(Du har Løkken på din side. For ikke alt for lenge siden sa han: "Det er alltid så mye tull med deg!" Det ser ut til at du deler hans oppfatning om dette ;) )
Ikke bland meg inn i Don Juan - prosjektet ditt. Hvis det tryner får du ta støyten selv.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Kompen har skjønt det meste.
Hun tar opp aktuelle saker som de fleste andre helst ikke vil snakke om. Hun røsker opp i vedtatte "sannheter", og får folk til å tenke etter, i alle fall noen av oss.
Hennes kritikere når henne ikke til anklene engang. ;D ;)

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Ikke bland meg inn i Don Juan - prosjektet ditt. Hvis det tryner får du ta støyten selv.
;D Nåh... Det var vel i så fall på trynet fra dag 1, slik jeg anser det... Men Oddgeir scorer nok noget mer, vil jeg anta...

Honk

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Takk og pris for at det finnes menn som deg Oddgeir; opplyste, fornuftige, høflige, vise… akk, hadde bare alle vært som deg… ;D :-*

Siden vi nå har fått definert 7. far i huset foreslår jeg av vi fortsetter:

6.far i huset: Honkey, 5. Zomby, 4. BT, 3. Lomt…. Så kan Ivar L. være kongen og Oddgeir er Askeladden.

Men hvor er det blitt av Ivar Løkken, har staten tatt han? Hjelp!!! :eek: :eek: :eek:

Nei, dette kan vi ikke ha noe av, Ivar Løkken da, kom tilbake, hvordan skal Oddgeir og jeg klare oss nå uten deg...?
:'(

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Er jeg 4. far i huset?
Han som støtt sitter og leser?
Det blir noe stort av han en dag skal du se....
;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Er jeg 4. far i huset?
Han som støtt sitter og leser?
Det blir noe stort av han en dag skal du se....
;D
Ja det tror jeg nok, på sikt, jeg har noen gode bøker jeg kan anbefale.. ;D ;D ;D

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Takk og pris for at det finnes menn som deg  Oddgeir; opplyste, fornuftige, høflige, vise… akk, hadde bare alle vært som deg…  ;D  :-*

Siden vi nå har fått definert 7. far i huset foreslår jeg av vi fortsetter:

6.far i huset: Honkey, 5. Zomby, 4. BT, 3. Lomt…. Så kan Ivar L. være kongen og Oddgeir er Askeladden.

Men hvor er det blitt av Ivar Løkken, har staten tatt han? Hjelp!!!  :eek:  :eek:  :eek:

Nei, dette kan vi ikke ha noe av, Ivar Løkken da, kom tilbake, hvordan skal Oddgeir og jeg klare oss nå uten deg...?
:'(
Både vi og verden ellers klarer oss utmerket uten Ivar Løkken! ;D ;D ;D

K.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Er dette en ny konspirasjonsteori du har utarbeidet?  ???
Tja... her trenger en ikke anstrenge seg så mye...
Oppblåste besservissere og fanatiske ordkvibrilister ordner konspirasjonene selv. I I. Løkkens tilfelle består konspirasjonen av bl.a. å egentlig være sosialdemokrat lett skjult bak en USA-vennlig holdning, ispedd lett teknokrat-prat tillært på NTNU.... hahahahaha

K.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Det måtte vel i så fall være snakk om konspirasjonspraksis.
Konspirasjonsteori: Forklart som en oppdiktet/uforklart sammensvergelse mot en spesiell hendelse
Konspirasjon: En forklart sammensvergelse.
Konspirasjonspraksis?

KK.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Oppblåste besservissere og fanatiske ordkvibrilister ordner konspirasjonene selv. I I. Løkkens tilfelle består konspirasjonen av bl.a. å egentlig være sosialdemokrat lett skjult bak en USA-vennlig holdning, ispedd lett teknokrat-prat tillært på NTNU.... hahahahaha

K.
Gi deg nå ditt bøllefrø.
Han har mer peiling på det meste enn folk flest. Det er selvsagt alltid irriterende å diskutere med folk som er såpass gode til å ordlegge seg og komme med gode argumenter, et slit å ha imot seg men veldig grei å være enig med. :)

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Gi deg nå ditt bøllefrø.
Han har mer peiling på det meste enn folk flest. Det er selvsagt alltid irriterende å diskutere med folk som er såpass gode til å ordlegge seg og komme med gode argumenter, et slit å ha imot seg men veldig grei å være enig med.  :)
En slags "go with the flow" holdning...!?
Ulikt deg, Komponenten!

K.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.686
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Bøyer meg i nesegrus beundring over Ivar Løkkens formuleringsevne. Misunner ham.
mvh

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Bøyer meg i nesegrus beundring over Ivar Løkkens formuleringsevne. Misunner ham.
                                      mvh
Joda, skal innrømme at han er dyktig. Og har meninger om mangt og mye. Men han er ikke erfaren og vidsynt, gutten! Det skal være sikkert. En høyt utdannet gutt på ett-par og tyve er proppfull av selvtillit og svar/løsninger på alt. Skal bli artig å se hva han mener og sier om - skal vi si 10-15 år...?

K.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Nei Kompo.

Det er ikke gøy å diskutere med noen som lesser ned en tråd med linker til en j**** drøss med artikler av 'rått og røte' som deler hans eget syn, og kaller det holdbare bevis for at han har rett. Ivar tok aldri feil, og han anerkjente aldri validiteten i et argument som talte i mot hans konklusjoner. Sånt stryker man på i laveregradsstudier innenfor samfunnsvitenskapene.

Kunnskapsrik, ja absolutt. Men:

Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth.

Stipendiaten har hele veien hatt en tendens til å overvurdere seg selv inntil det latterlige.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.848
Den politiske arena blir mer og mer teflonbelagt.

Jeg savner den tida da Kåre fikk Gro til å rødme.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Jeg for min del ble skremt av det antall timer(hadde vært morsomt å gjøre en analyse av det, ufattelig mye uproduktiv tid!!) doktoranden brukte på Off-Topic diskusjoner når han egentlig burde holde på med forskning. Flink til å bruke søktemotorer var han, det skal han ha! ;D

O.
Nei Kompo.

Det er ikke gøy å diskutere med noen som lesser ned en tråd med linker til en j**** drøss med artikler av 'rått og røte' som deler hans eget syn, og kaller det holdbare bevis for at han har rett. Ivar tok aldri feil, og han anerkjente aldri validiteten i et argument som talte i mot hans konklusjoner. Sånt stryker man på i laveregradsstudier i samfunnsvitenskapene.

Stipendiaten har hele veien hatt en tendens til å overvurdere seg selv inntil det latterlige.

P

Parelius

Gjest
Både vi og verden ellers klarer oss utmerket uten Ivar Løkken! ;D ;D ;D

K.

K.
Gud, hvor mye gørr du bærer på. Luft ut, mann!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nei Kompo.

Det er ikke gøy å diskutere med noen som lesser ned en tråd med linker til en j**** drøss med artikler av 'rått og røte' som deler hans eget syn, og kaller det holdbare bevis for at han har rett. Ivar tok aldri feil, og han anerkjente aldri validiteten i et argument som talte i mot hans konklusjoner. Sånt stryker man på i laveregradsstudier i samfunnsvitenskapene.

Det er vel ingen her jeg har vært mer uenig med og forbannet over enn han i enkelte debatter, enig i at han aldri tar eller innrømmer feil, men det gjør jammen santen ikke mange andre her inne heller.

Å dynge ned med linker er vel bare å prøve å dokumentere sine påstander,det spørres da ofte etter kilder, og mange av kildene man henviser til har ofte samme poeng som de man selv har, ofte sagt på en bedre og mer gjennomtenkt måte.
At han viser manglende livserfaring på enkelte området er jeg enig i, men det gjør også mange andre.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.686
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2

K.
.......er det bare meg som mener at det heter "ordekvilibrister"?

mvh

K

kbwh

Gjest
Jeg håper da inderlig at Løkken ikke er borte for godt, selv om et par av innleggene hans i denne tråden var gode søknader om utestengelse.
Hans bidrag på tech er meget gode. I det siste har han lagt ut linker til hifirelaterte saker han har gjort også. Har han kanskje rett og slett planlagt sin sorti (og hva hetern når han dukker opp igjen)?

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Tredje far i huset... det er sikkert et kjempekompliment, men det er så lenge siden jeg så filmen at jeg har glemt hva han gjorde

Samtidig, så ville jeg nok aller helst være en dagdriver som ruslet jorden rundt og bare hygget meg :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg håper da inderlig at Løkken ikke er borte for godt, selv om et par av innleggene hans i denne tråden var gode søknader om utestengelse.
Hans bidrag på tech er meget gode. I det siste har han lagt ut linker til hifirelaterte saker han har gjort også. Har han kanskje rett og slett planlagt sin sorti (og hva hetern når han dukker opp igjen)?
Ja de har en tendens til å dukke opp igjen.. Tar sånn cirka 5 innlegg å avsløre de... ;D

Topp Bunn