Brundtland - et null

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
.......er det bare meg som mener at det heter "ordekvilibrister"?

mvh
Enkelte skriveleifer må vi tåle når pulsen passerer 140...!

K.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.678
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Enkelte skriveleifer må vi tåle når pulsen passerer 140...!

K.
Stakkar, vil du ha litt høyt blodtrykk også? Du kan få ca. 50 mm Hg ut av meg, jeg skal ikke ha noe for det, engang!! ;D
mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tredje far i huset... det er sikkert et kjempekompliment, men det er så lenge siden jeg så filmen at jeg har glemt hva han gjorde

Samtidig, så ville jeg nok aller helst være en dagdriver som ruslet jorden rundt og bare hygget meg   :)
Vel Askeladden er allerede opptatt..

Aner ikke hva 3. far drev med jeg, mulig BT har oversikten.
Du kan jo eventuelt være en av disse som var ombord i skipet som gikk til vanns og til lands om du synes det høres mer avslappende ut. Men da må du muligens springe helt til verdens ende, og det blir kanskje litt i overkant anstrengende??

W

wurst

Gjest
Jeg synes dere respektive kombattanter skal være litt forsiktige med karakteristikker av personer dere ikke kjenner annet enn på papiret. Forumet kan før en vet ordet av det bli et kjedelig oppgulp av gjentagelser og uniformerte meninger uten brodd og originale innfallsvinkler. Uttalelser som f.eks. "Stipendiaten har hele veien hatt en tendens til å overvurdere seg selv inntil det latterlige" (Zomby) er ikke egnet til å inkludere noen i det dere tydeligvis oppfatter som "det gode selskap på HFS" og sier mer om avsenderen enn adressaten. Jeg setter pris på spissformuleringer, men ikke når de blir så vrøvlete som dette. Off-topic har dessverre blitt dratt ned på et nivå tilsvarende nylig utkommet memoarlitteratur, og det synes jeg er synd. Jeg har alltid ansett det som en dyd å være høflig mot sine medmennesker. Takk for følget.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.678
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Ikke noe "stakkars" din kødd. Forskjell på blodtrykk og puls. Høy puls her var ment å gi et bilde på engasjement og/eller irritasjon.

K.
For det første, jeg er ingen kødd.

For det andre, det du skriver forstår jeg utmerket godt. Jeg mente det ikke engang som noe harsellas over deg. Foreslår at du roer deg ned.

Hvis du ønsker å bli sensurert, be my guest.
mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Er ikke du en av disse som liker oppgulpet til Affa også da? Da får du finne deg i litt av samme slaget fra andre også!

K.
Det er forskjell på direkte personsjikane og tull, tøys og å henge ut grupper eller mennesker som ikke deltar her. En del av det som er sagt om Ivar Løkken er ren personsjikane, det er jeg helt enig i.

W

wurst

Gjest
Jeg har også sans for en som tør å framstå med fullt navn og ikke gjemmer seg bak et nick. Dem er det ikke mange av på HFS, undertegnede inklusive, men jeg har da også svært sjelden og høyst bevisst flagget særlig kontroversielle meninger.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Ivar Løkken?
Den smedslampen!
;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg håper heller ikke at Ivar er borte for godt, selv om jeg brukte harde ord. Om de var for harde? Der får hver mene sitt. Jeg har ikke påfallende dårlig samvittighet. Han brukte i aller høyeste grad stipendiatstatusen til å underbygge sin autoritet. Derfor må han tåle at jeg holder ham opp mot den standarden.

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Vel Askeladden er allerede opptatt..

Aner ikke hva 3. far drev med jeg, mulig BT har oversikten.
Du kan jo eventuelt være en av disse som var ombord i skipet som gikk til vanns og til lands om du synes det høres mer avslappende ut. Men da må du muligens springe helt til verdens ende, og det blir kanskje litt i overkant anstrengende??
Yess der har vi det :D
Han som støtt var så sulten at han spiste gråstein, han var min "helt" i barndommen

så kan jeg gå og spise meg jorden rundt ;D

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Jeg håper heller ikke at Ivar er borte for godt, selv om jeg brukte harde ord. Om de var for harde? Der får hver mene sitt. Jeg ikke påfallende dårlig samvittighet. Han brukte i aller høyeste grad stipendiatstatusen til å underbygge sin autoritet. Derfor må han tåle at jeg holder ham opp mot den standarden.
Savner Løkken allerede :-[

han var nok noe på kanten i dag, men alle kan vel ha en dårlig dag

Kanskje HFS partiet kan starte en underskriftskampanje?
Selv Høvdingen må da gi etter, for vi lever jo i et demokrati ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hmmm... Ny tanke.

Jeg var overbevist om at han slettet seg som bruker for egen maskin. Jeg håper da virkelig at ikke admin har stengt ham ute. Det ville vært for drøyt!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hmmm... Ny tanke.

Jeg var overbevist om at han slettet seg som bruker for egen maskin. Jeg håper da virkelig at ikke admin har stengt ham ute. Det ville vært for drøyt!

Tviler jeg veldig sterkt på, tror han ble fed up. Man stenger da ikke ut en av de med mest peiling fordi de sier et litt stygt ord. Om noen burde bli stengt ute står vel jeg før på listen.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det er nok riktig, Kompo.

Han har 'stormet ut i sinne' før, hvis jeg ikke husker feil. Han kom tilbake da, fint om han gjør det igjen.

God natt. Det er grenser for hvor lenge jeg gidder å sitt oppe når jeg ikke kan drikke.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det er nok riktig, Kompo.

Han har 'stormet ut i sinne' før, hvis jeg ikke husker feil. Han kom tilbake da, fint om han gjør det igjen.

God natt. Det er grenser for hvor lenge jeg gidder å sitt oppe når jeg ikke kan drikke.
Kan du ikke drikke, har du og fått forbud??

Ingenting slår baileys... ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Daghavende i dag. Jeg finner forbudet mot å drikke på jobben ganske rimelig.

Litt irriterende å sitte på kontoret en fredag kveld, med gevinsten fra 'fruktlotteriet' på skrivebordet...

Natta! ;D

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Antall liker
0
Hmmm... Ny tanke.

Har vel noe med hvilke briller du har på når du leser..

Om ikke de ****** innleggene kvalifiserer til utestenging................hvor går da grensen?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Daghavende i dag. Jeg finner forbudet mot å drikke på jobben ganske rimelig.

Litt irriterende å sitte på kontoret en fredag kveld, med gevinsten fra 'fruktlotteriet' på skrivebordet...

Natta! ;D
Daghavende du din tøysegutt, det er jo natt nå.

God natt ja... ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Med en palestiner i familien, skifter man fort ståsted.

Kjære Oddgeir,

Kan du være så vennlig å gi oss navnet på denne palestineren som ettersigende skal være Willochs svigersønn. Med det samme kan du kanskje opplyse folket om hvilken datter av Kåre som er gift/sambo med denne mannen ?

:D

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
For det første, jeg er ingen kødd.

For det andre, det du skriver forstår jeg utmerket godt. Jeg mente det ikke engang som noe harsellas over deg. Foreslår at du roer deg ned.

Hvis du ønsker å bli sensurert, be my guest.
                                      mvh
Sorry, min feil! Jeg misforstod.

K.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.678
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Sorry, min feil! Jeg misforstod.

K.
Har ingen problemer med misforståelsen. Har derimot store problemer med oppførselen din. Får Konan Barbaren til å se ut som et lysende eksempel i takt og tone.
tkr

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Kjære Oddgeir,

Kan du være så vennlig å gi oss navnet på denne palestineren som ettersigende skal være Willochs svigersønn. Med det samme kan du kanskje opplyse folket om hvilken datter av Kåre som er gift/sambo med denne mannen ?

:D
Jeg har ikke detaljkunnskap om Willochs døtre, men dette er vel alment kjent at en av døtrene med fortid på ytterste venstre er gift eller samboer med en palestiner.
Jeg tror jeg leste det i en kronikk i en eller annen avis.

Jeg kan sjekke det opp for deg. ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.408
Det er helt klart at en slik familietragedie svekker dømmekraften.
Gro H. Bruntland er forøvrig gift med en Høyremann. Det sier sitt.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
904
Hun bor på Bygdø. Miljøpåvikingen er ikke til å kimse av heller...

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
904
Ja, hun kunne fått det til! Synd at det gikk som det gikk...Arbeiderbevegelsen blir aldri helt den samme.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Fru Brundtland, hvor er hun nå? Flyktet fra paradiset GNORE?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.838
Torget vurderinger
1
BB King Kong: si meg, siden du er så muslim fiendtlig, anti-brundtland osv. -hvor høyrevridd er du sånn ca. ?

Mvh.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
BB King Kong: si meg, siden du er så muslim fiendtlig, anti-brundtland osv. -hvor høyrevridd er du sånn ca. ?

Mvh.
Politisk ligger jeg litt til høyre for Ivan den grusomme.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.838
Torget vurderinger
1
Ærede Forsamling. Vi har altså kommet frem til et resultat i våre forhandlinger: Intet. Vi har altså Intet Resultat.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.838
Torget vurderinger
1
Ja til innvandring! Og kulørte barn i barnehagen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Så, la oss få høre...
Stygt å sladre.. de får si det selv de som vil, er vel en grunn til at de skifter navn kanskje...
men "gjest" er jo et eksempel, og han har jo også selv "innrømmet" det.

Topp Bunn