Enkelte skriveleifer må vi tåle når pulsen passerer 140...!.......er det bare meg som mener at det heter "ordekvilibrister"?
mvh
K.
Enkelte skriveleifer må vi tåle når pulsen passerer 140...!.......er det bare meg som mener at det heter "ordekvilibrister"?
mvh
Ikke bland gud inn i dette er du snill! Han har ikke noe med dette å gjøre heller...Gud, hvor mye gørr du bærer på. Luft ut, mann!
Stakkar, vil du ha litt høyt blodtrykk også? Du kan få ca. 50 mm Hg ut av meg, jeg skal ikke ha noe for det, engang!! ;DEnkelte skriveleifer må vi tåle når pulsen passerer 140...!
K.
Vel Askeladden er allerede opptatt..Tredje far i huset... det er sikkert et kjempekompliment, men det er så lenge siden jeg så filmen at jeg har glemt hva han gjorde
Samtidig, så ville jeg nok aller helst være en dagdriver som ruslet jorden rundt og bare hygget meg![]()
For det første, jeg er ingen kødd.Ikke noe "stakkars" din kødd. Forskjell på blodtrykk og puls. Høy puls her var ment å gi et bilde på engasjement og/eller irritasjon.
K.
Det er forskjell på direkte personsjikane og tull, tøys og å henge ut grupper eller mennesker som ikke deltar her. En del av det som er sagt om Ivar Løkken er ren personsjikane, det er jeg helt enig i.Er ikke du en av disse som liker oppgulpet til Affa også da? Da får du finne deg i litt av samme slaget fra andre også!
K.
Yess der har vi detVel Askeladden er allerede opptatt..
Aner ikke hva 3. far drev med jeg, mulig BT har oversikten.
Du kan jo eventuelt være en av disse som var ombord i skipet som gikk til vanns og til lands om du synes det høres mer avslappende ut. Men da må du muligens springe helt til verdens ende, og det blir kanskje litt i overkant anstrengende??
Savner Løkken allerede :-[Jeg håper heller ikke at Ivar er borte for godt, selv om jeg brukte harde ord. Om de var for harde? Der får hver mene sitt. Jeg ikke påfallende dårlig samvittighet. Han brukte i aller høyeste grad stipendiatstatusen til å underbygge sin autoritet. Derfor må han tåle at jeg holder ham opp mot den standarden.
Hmmm... Ny tanke.
Jeg var overbevist om at han slettet seg som bruker for egen maskin. Jeg håper da virkelig at ikke admin har stengt ham ute. Det ville vært for drøyt!
Kan du ikke drikke, har du og fått forbud??Det er nok riktig, Kompo.
Han har 'stormet ut i sinne' før, hvis jeg ikke husker feil. Han kom tilbake da, fint om han gjør det igjen.
God natt. Det er grenser for hvor lenge jeg gidder å sitt oppe når jeg ikke kan drikke.
Har vel noe med hvilke briller du har på når du leser..Hmmm... Ny tanke.
Jeg var overbevist om at han slettet seg som bruker for egen maskin. Jeg håper da virkelig at ikke admin har stengt ham ute. Det ville vært for drøyt!
Daghavende du din tøysegutt, det er jo natt nå.Daghavende i dag. Jeg finner forbudet mot å drikke på jobben ganske rimelig.
Litt irriterende å sitte på kontoret en fredag kveld, med gevinsten fra 'fruktlotteriet' på skrivebordet...
Natta! ;D
Med en palestiner i familien, skifter man fort ståsted.
Sorry, min feil! Jeg misforstod.For det første, jeg er ingen kødd.
For det andre, det du skriver forstår jeg utmerket godt. Jeg mente det ikke engang som noe harsellas over deg. Foreslår at du roer deg ned.
Hvis du ønsker å bli sensurert, be my guest.
mvh
Har ingen problemer med misforståelsen. Har derimot store problemer med oppførselen din. Får Konan Barbaren til å se ut som et lysende eksempel i takt og tone.Sorry, min feil! Jeg misforstod.
K.
Jeg har ikke detaljkunnskap om Willochs døtre, men dette er vel alment kjent at en av døtrene med fortid på ytterste venstre er gift eller samboer med en palestiner.Kjære Oddgeir,
Kan du være så vennlig å gi oss navnet på denne palestineren som ettersigende skal være Willochs svigersønn. Med det samme kan du kanskje opplyse folket om hvilken datter av Kåre som er gift/sambo med denne mannen ?
![]()
Så sant, så sant. Tragisk, tenk på hva hun virkelig kunne ha vært.Hun bor på Bygdø. Miljøpåvikingen er ikke til å kimse av heller...
Politisk ligger jeg litt til høyre for Ivan den grusomme.BB King Kong: si meg, siden du er så muslim fiendtlig, anti-brundtland osv. -hvor høyrevridd er du sånn ca. ?
Mvh.
Altså ein slags form for handlingslamma/pasifist. Det ante meg....Politisk ligger jeg litt til høyre for Ivan den grusomme.
Så, la oss få høre...Ja de har en tendens til å dukke opp igjen.. Tar sånn cirka 5 innlegg å avsløre de... ;D
Stygt å sladre.. de får si det selv de som vil, er vel en grunn til at de skifter navn kanskje...Så, la oss få høre...