For de som er på jakt etter "den" annonsen kan det jo være ok for noen dager å se at "det"/"den"/"de" er solgt,musicus skrev:Kan heller ikke skjønne meningen å skrive *solgt* når man har kvittet seg med produktet, burde jo nesten være obligatorisk å slette annonsen fremfor å la den stå videre...
mvh
Er det denne du bruker. Det står katalogen annonsen ligger i... Ligger enten i SELGES / FORSTEKER e.l. eller så ligger den under KJØPES...tommen skrev:Jeg skjønner det, men hvis du går på de siste 100, som jeg ofte gjør, så fremkommer det ikke der hvor annonsen ligger.
Hvis hele ordet : -Ønskes kjøpt- kommer først opp i overskriften,så vil dette oppta en del plass i "siste fra vår bruktbørs" (liten ramme i venstre side på forsiden) altså før texten med produktet.tommen skrev:Jeg skjønner det, men hvis du går på de siste 100, som jeg ofte gjør, så fremkommer det ikke der hvor annonsen ligger.
Dette er jeg uenig i.musicus skrev:Kan heller ikke skjønne meningen å skrive *solgt* når man har kvittet seg med produktet, burde jo nesten være obligatorisk å slette annonsen fremfor å la den stå videre...
mvh