bruktbørsen igjen

tommen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
0
Unnskyld meg, men kan det være så utrolig vanskelig å skrive: "KJØPES eller ØNSKES KJØPT" i headingen når man legger ut en annonse?

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
skulle vel være unødvendig viss annonsen er lagt ut i mappen for ønskes kjøpt annonser.

tommen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
0
Jeg skjønner det, men hvis du går på de siste 100, som jeg ofte gjør, så fremkommer det ikke der hvor annonsen ligger.

M

musicus

Gjest
Kan heller ikke skjønne meningen å skrive *solgt* når man har kvittet seg med produktet, burde jo nesten være obligatorisk å slette annonsen fremfor å la den stå videre...

mvh

aloz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Antall liker
127
Torget vurderinger
2
musicus skrev:
Kan heller ikke skjønne meningen å skrive *solgt* når man har kvittet seg med produktet, burde jo nesten være obligatorisk å slette annonsen fremfor å la den stå videre...

mvh
For de som er på jakt etter "den" annonsen kan det jo være ok for noen dager å se at "det"/"den"/"de" er solgt,
vil jeg mene.

aloz

Musikkmannen

Helårsstemmer
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
27.083
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Hvis produktet ikke finnes på "selges" så er den jo ikke til salgs lenger...

Jeg synes vi bør forholde oss til rett mappe, og ferdig med det... Så får folk rydde opp og få sin annnonse slettet så fort den blir solgt.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
tommen skrev:
Jeg skjønner det, men hvis du går på de siste 100, som jeg ofte gjør, så fremkommer det ikke der hvor annonsen ligger.
Hvis hele ordet : -Ønskes kjøpt- kommer først opp i overskriften,så vil dette oppta en del plass i "siste fra vår bruktbørs" (liten ramme i venstre side på forsiden) altså før texten med produktet.
Derfor synes jeg det er veldig flott hvis det f.eks bare står : Ø.K. foran setningen med produktet som skal kjøpes.
Dette kunne jo vært lagt inn fra styret i hifisentralen slik at Ø.K. kom opp automatisk ? ? eller?
Kun et forslag fra min side.
Mvh Jan I

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
musicus skrev:

mvh
Dette er jeg uenig i.
For kjøper så kan det være praktisk å se annonsen ETTER at det en har kjøpt er i hus
( slik at produkt og salgstext stemmer)
For min del (som bor helt oppe i nord) så går det gjennomsnitt 1 uke for frakt av et produkt (nord til sør eller omvendt) Altså bør annonsen ligge minst 1 uke ute (med solgt på) slik at kjøper kan se denne. (gjerne 14 dager)
OG så slette annonsen
Mvh Jan I

Topp Bunn