Det er faktisk litt tricky å få til dette hvis det også skal synes under "100 siste annonser", men sikkert fullt mulig, men jeg er ikke sikker på om jeg vil gjøre det. Denne debatten har forøvrig vært oppe flere ganger tidligere.
Jeg synes at en selger bør ha retten til å skrive hva han ønsker i en annonse, og det vil jo være fullt mulig å skrive "..." under "sted" hvis jeg lager en egen boks for dette.
Jeg ser helt klart fordelen med å lage en egen rubrikk som skal fylles inn, men jeg ser også en rekke ulemper, og jeg har mere lyst til å lage en liten rubrikk som oppfordrer brukerne til å fylle ut sted, tlf. osv for at annonsene skal bli mest mulige informative, men jeg synes fortsatt at det er opp til selgeren å avgjøre.
HFS har en av de enkleste bruktbørsene på markdet, og det tror jeg mange brukere setter pris. Jo lettere det er å sette inn annonse, jo bedre. Selvfølgelig vil det bli en del annonser med for lite info, men jeg synes da en synlig info-boks som anbefaler enkelt type info er bedre.
Dette er forøvrig ikke enden på diskusjonen - som sagt, jeg er usikker.
Mvh
Høvdingen