Har kjøpt nytt kamera og når jeg åpner opp pakken ser jeg at "Die Grundlegende Bedienungsanleitung" som er lagt med KUN forefinnes på de mest naturlige språk for oss som bor i Norge; Tysk, spansk, fransk, italiensk, nederlandsk, portogisisk og ( heldigvis - det redder jo dagen for de fleste nodmenn
) på tyrkisk !! At et så uvesentlig lite språk som norsk ikke er inkludert er jo "helt naturlig", det er jo så få i dette landet som benytter et slikt arkaisk språk! ja svensk og/eller dansk var også utelatt, for ikke snakke om en så ubetydelig liten språklig parantes som engelsk !!
Kan jo knote meg gjennom tysk selvsagt, men det er ikke noe naturlig førstevalg for min del, jeg hadde det jo på skolen for sånn ca 40 år siden, - aber doch !
Er ikke dette "litt dårlig"? Kjøpte det hos forhandler med utsalg i Norge, og butikken hevder hardnakket at de har fått det gjennom norsk importør!
Noen som vet om man har krav på bruksanvisning på et forståelig språk?
Kan jo knote meg gjennom tysk selvsagt, men det er ikke noe naturlig førstevalg for min del, jeg hadde det jo på skolen for sånn ca 40 år siden, - aber doch !
Er ikke dette "litt dårlig"? Kjøpte det hos forhandler med utsalg i Norge, og butikken hevder hardnakket at de har fått det gjennom norsk importør!
Noen som vet om man har krav på bruksanvisning på et forståelig språk?