Bruk Googel

L

Lars.N

Gjest
Hei

Jeg mener å synes at folk som spørr her på sentralen, må få slippe å bli møtt med frasen (bruk Google)Googler er din venn,HALLO dette er å bør være et forum hvor ingen saker er for teite til at det kan taes opp.
F kanskje ikke rart at folk finner andre fora.
Eller kanskje det bare er jeg som har misforstått,at HiFisentralen egentlig har en helt annen agenda en være sentralt møte sted for litt lyd gale.

Mvh

Laban

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.433
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
På helt åpenbar informasjon, som for eksempel teknsike data på Rega RB300 armen, kan man bruke Google.

Så frasen "bruk Google" kommer iallefall jeg til å fortsette med. Når det trengs.

L

Lars.N

Gjest
C._Alshus skrev:
På helt åpenbar informasjon, som for eksempel teknsike data på Rega RB300 armen, kan man bruke Google.

Så frasen "bruk Google" kommer iallefall jeg til å fortsette med. Når det trengs.
Vil vel tru det blir litt svart hav her på fora,da det meste finnes på google.
Skjønner jeg deg rett C.Alshus er du ingen tilhenger av free ride av info,blir litt som på høyskole det her.
Fakta holder du selv,ting man ikke forstår spør man om hjelp til.

Mvh

Laban (jeg spør) ;D

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Riktig bruk av Google og andre informasjonskilder kan unngå at disse forumsidene blir stappet med meningsløse, repeterende tråder sånn som denne.

Mvh Vidar P

S

slowmotion

Gjest
Ser ingen grunn til å begrense meg til sentralen hvis jeg lurer på noe ...

L

Ludo

Gjest
slowmotion skrev:
Ser ingen grunn til å begrense meg til sentralen hvis jeg lurer på noe ...
Det er ganske mange som lar være å begrense seg på sentralen... ::)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
laban skrev:
Takk for den Vidar.P

;D ;D ;D

Mvh

Laban
Hehe. Var litt mye smekk i den kanskje. Men som vanlig tar du ting bra, så det er da hyggelig læll :)

Mvh Vidar P

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Synes det er arrogant å svare "bruk gooGLE" når noen spør om noe. Er dere ikke interesert i å dele kunnskapen deres med andre?
Hvorfor "henger" dere her hvis dere ikke er interesert i å dele kunnskapen deres?
Det er ikke alt som er så enkelt å google.

Når det er sagt kan jeg jo også tipse om avansert søk på gooGLE, vhis du skriver " site:hifisentralen.no" etter søkeordet ditt vil du oppdage att du finner mye mer stoff raskere med gooGLE enn hifisentralens egen søkefunksjon.

Topp Bunn