Digitale avspillere Bose hva nå ?

Laban MK3

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2016
Innlegg
2.907
Antall liker
1.497
Sted
Plankebyen
Torget vurderinger
2
Har egentlig ikke ord for hva NRK helvete har stelt i stand .
RIP NRK TuneIn

Bose 500 home speaker.jpg
 

nfr

Hi-Fi interessert
Ble medlem
23.10.2013
Innlegg
56
Antall liker
40
Sted
Asker
Jeg klaget til Kringkastingsrådet, men de får 17 000 klager til NRK hvert år og det er bare hvis et rådsmedlem finner saken interessant nok at den tas opp til behandling. Det gjorde den ikke... den vil da ikke behandles ved senere rådsmøter heller. Eventuelt ny klage må sendes.

Etter dialog med NRK-Hjelpen så fikk jeg vite at jeg kunne spørre Radiosjefen. Noe overraskende var det reelle argumentet at P4 Gruppen (kommersielle kanaler) hadde fått noe reklame forut for sine kanaler som var billigere og spente bein under P4's egen reklame (antar på gratisversjonen av Tunein, har aldri opplevd dette på fullversjonen av Tunein på min Bluesound node)

I sympati/demonstrativt har altså NRK Radio besluttet å fjerne seg fra det de selv skriver er verdens største radio-distributør med halvparten av lytterne og slik gi TuneIn og lytterne der "fingern" !

Hvor er den redaksjonelle uavhengigheten til NRK Radio om de løper P4-Gruppens ærend?

Til sammenligning har Sveriges Radio og Danmarks Radio fortsatt en mengde kanaler på TuneIn.
 
Topp Bunn