|
Det der er vel ikke tynt. Det skal jo ikke være rånerbil fra fabrikk heller da. Dette er form-follows-function satt ut i praksis.X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
Synes ikke det ser bra ut, og jeg skjønner ikke poenget med det.
Vel smaken er som baken. Syns det er mer "rånete" med en på hver side, enn en dobbel på samme side slik som de alltid har gjort! Mye penere etter min mening....ganilsen skrev:Det der er vel ikke tynt. Det skal jo ikke være rånerbil fra fabrikk heller da. Dette er form-follows-function satt ut i praksis.X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
Test TestX-hilarate skrev:Vel smaken er som baken. Syns det er mer "rånete" med en på hver side, enn en dobbel på samme side slik som de alltid har gjort! Mye penere etter min mening....ganilsen skrev:Det der er vel ikke tynt. Det skal jo ikke være rånerbil fra fabrikk heller da. Dette er form-follows-function satt ut i praksis.X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
Mener og huske at Audi begynte med dette på A4 for noen år tilbake, og deretter fulgte BMW etter....ikke bra. (jeg liker foresten ikke Audi, bare så det er sagt)
Blir sikkert en fin pris med bytte av eksos, når bilene får noen år på baken.....stakkars ungdom! ;D
EDIT: Skal la vær å dra Audi inn in en BMW tråd heretter......![]()
Nå ser jeg i dagens aviser at Jacobsen og Romøren har bedt dem om å fjerne finnen...!Trondmeg skrev:.......... Men kan ikke noen be de fjerne finnen?
Ikke for å være ekkel men her har du misforstått noe!X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
;D ;DSpiralis skrev:Ikke for å være ekkel men her har du misforstått noe!X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
Det er ikke sugerør, faktisk det helt motsatte!! :
Luften suges inn der framme og blåses ut bak! Dette er ikke sugerør, men derimot blåserør! ;D
Om et par år så er jo dette rånebil nr. 1 og da er det greit å ha den ferdig stylet.ganilsen skrev:Det der er vel ikke tynt. Det skal jo ikke være rånerbil fra fabrikk heller da. Dette er form-follows-function satt ut i praksis.
Håper du har rett.Vidar P skrev:De står på stilk fotdi det er kamo-bil og de lyktene kommer aldri på produksjonsbilen. Mange detaljer på disse bilene som er skjult.
Godt å høre..Marcus skrev:Det blir nok en F-koding for den nye flåten, slik som 5-seriens F10.
Du kan slappe heeelt av med tanke på baklykter ;D
Hvis du ikke tåler morsomheter om BMW kan du lage en vennetråd hvor alt er rosenrødt og ingen er "ufine" mot merket.Vidar P skrev:Kan noen være så vennlig å holde seg unna slike tråder? Det er forferdelig irriterende med all denne støyen fra de som sikkert har bedre biler, og det ødelegger iallefall enhver vilje til å dele noe i slike tråder.
Vet ikke om det er bare meg; men jeg for min del oppsøker ikke og kræsjer tråder for produkter jeg ikke liker for å håne og forsøke å latterliggjøre, synes det ville ha vært veldig lite på sin plass.
Det har vel ærlig talt vært veldig lite av det du kaller hån og latterliggjøring i denne tråden. Det er vel ikke slik at man må være anerkjent og etablert entusiast for å skrive i en merketråd? Men selvfølgelig har du rett i at eventuelle forsøk på å krasje en entusiasttråd kun for å ødelegge den er utidig. Og det dreier seg neppe om at noen mener de har bedre biler heller, bare annen smak og preferanser. Det aller meste jeg har sett i denne tråden har vært lest med oppriktig interesse både når det gjelder nye produkter, fakta og en og annen avsporing, men siden hjernen er assosiativ så er det vel vanskelig å unngå heltVidar P skrev:Kan noen være så vennlig å holde seg unna slike tråder? Det er forferdelig irriterende med all denne støyen fra de som sikkert har bedre biler, og det ødelegger iallefall enhver vilje til å dele noe i slike tråder.
Vet ikke om det er bare meg; men jeg for min del oppsøker ikke og kræsjer tråder for produkter jeg ikke liker for å håne og forsøke å latterliggjøre, synes det ville ha vært veldig lite på sin plass.
Takk for link; her er noen bilder som kanskje er nærere hva man har i vente?.Marcus skrev:Red.: Jeg ville nok ikke stolt på bildene i tråden, men de gir kanskje en veldig vag pekepinn på hva som er i vente. Flere bilder på side 3 i tråden.
Oi, det var noe heeelt annet enn hva jeg hadde forventet meg. Den var meget dristig.Vidar P skrev:Takk for link; her er noen bilder som kanskje er nærere hva man har i vente?
http://www.klikk.no/motor/bil/article567621.ece
Man ser jo noen forskjeller fra spionbildene da.
Litt overrasket over denne. Den virker litt mer kompakt tjukkas enn de siste generasjoner 3 har vært. Men slike bilder viser sjelden hele sannheten. Tror mer på krusedullfoliebildet med innslag fra disse vedrørende layout for front og hekk (minner overraskende om E60 proporsjonsmessig bakfra ved første øyekast?)Vidar P skrev:Takk for link; her er noen bilder som kanskje er nærere hva man har i vente?.Marcus skrev:Red.: Jeg ville nok ikke stolt på bildene i tråden, men de gir kanskje en veldig vag pekepinn på hva som er i vente. Flere bilder på side 3 i tråden.
http://www.klikk.no/motor/bil/article567621.ece
Man ser jo noen forskjeller fra spionbildene da.
BMW hadde eksos på begge sider allerede på E21 323X-hilarate skrev:Vel smaken er som baken. Syns det er mer "rånete" med en på hver side, enn en dobbel på samme side slik som de alltid har gjort! Mye penere etter min mening....ganilsen skrev:Det der er vel ikke tynt. Det skal jo ikke være rånerbil fra fabrikk heller da. Dette er form-follows-function satt ut i praksis.X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
Mener og huske at Audi begynte med dette på A4 for noen år tilbake, og deretter fulgte BMW etter....ikke bra. (jeg liker foresten ikke Audi, bare så det er sagt)
Blir sikkert en fin pris med bytte av eksos, når bilene får noen år på baken.....stakkars ungdom! ;D
Hårete? (ikke min glattbarberte daAnonym skrev:Smaken er som baken.
DeltTrondmeg skrev:Hårete? (ikke min glattbarberte daAnonym skrev:Smaken er som baken.)
Men, og jeg kødder ikke nå, bobla hadde da dette for over 50 år siden ???????Anonym skrev:BMW hadde eksos på begge sider allerede på E21 323X-hilarate skrev:Vel smaken er som baken. Syns det er mer "rånete" med en på hver side, enn en dobbel på samme side slik som de alltid har gjort! Mye penere etter min mening....ganilsen skrev:Det der er vel ikke tynt. Det skal jo ikke være rånerbil fra fabrikk heller da. Dette er form-follows-function satt ut i praksis.X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
![]()
Nå tror jeg ikke E21 323i var ment som en konkurrent til Boble.Trondmeg skrev:Men, og jeg kødder ikke nå, bobla hadde da dette for over 50 år siden ???????Anonym skrev:BMW hadde eksos på begge sider allerede på E21 323X-hilarate skrev:Vel smaken er som baken. Syns det er mer "rånete" med en på hver side, enn en dobbel på samme side slik som de alltid har gjort! Mye penere etter min mening....ganilsen skrev:Det der er vel ikke tynt. Det skal jo ikke være rånerbil fra fabrikk heller da. Dette er form-follows-function satt ut i praksis.X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
![]()
Overhode ikke. Men det er ingen stor nyhet med rør på hver side. Det er bare en trend som snart alle har. Jeg påpekte bare at heller ikke dette var noen nyhet.Anonym skrev:Nå tror jeg ikke E21 323i var ment som en konkurrent til Boble.Trondmeg skrev:Men, og jeg kødder ikke nå, bobla hadde da dette for over 50 år siden ???????Anonym skrev:BMW hadde eksos på begge sider allerede på E21 323X-hilarate skrev:Vel smaken er som baken. Syns det er mer "rånete" med en på hver side, enn en dobbel på samme side slik som de alltid har gjort! Mye penere etter min mening....ganilsen skrev:Det der er vel ikke tynt. Det skal jo ikke være rånerbil fra fabrikk heller da. Dette er form-follows-function satt ut i praksis.X-hilarate skrev:Blir sikkert en flott bil, men de må slutte med å ha 1 stk tynt "sugerør" ut på hver side bak.
![]()