Bluesound's samband

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• superhkm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Antall liker
    3.669
    Torget vurderinger
    3
    Jeg opplever fra tid til annen det samme med min Node 2 (og også min eldgamle N100, selve urnoden :D ). En omstart har løst det, så langt iallfall ;)

Mulig det er noe software-issues som gjør det. De begynner å bli gamle (i streamer-sammenheng) disse nodene :)
    Min Node I har begynt å hakke skikkelig, tross updates ( en stund siden sist.. ) og omstarter. Problemet er som regel at lyden kommer og går.
    Er dette bare noe man kan forvente liksom, ingenting varer evig ?

IvarT

Nattmannen
    Ble medlem
    19.02.2015
    Antall liker
    5.325
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    Er dette bare noe man kan forvente liksom, ingenting varer evig ?
    Dette kan jeg altfor lite om til å svare skikkelig på, men siden du siterer meg føler jeg at jeg skylder deg et svar :D Jeg har iallfall tenkt at dette bare er noe man kan forvente. En streamer er litt som en veldig enkel datamaskin, og i datasammenheng er jo den første noden eldgammel. Jeg kjøpte min Node N100 i 2015 og da skulle Hi-Fi Klubben kvitte seg med restlageret av disse for å gi plass for Node 2.

Ti år er selvsagt ingen alder for elektronikk i seg selv, men for nettverksbasert software er det gammelt. Jeg aner jo ikke om problemet ditt skyldes software, men det er iallfall det første jeg ville mistenkt.

superhkm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Antall liker
    3.669
    Torget vurderinger
    3
    Dette kan jeg altfor lite om til å svare skikkelig på, men siden du siterer meg føler jeg at jeg skylder deg et svar :D Jeg har iallfall tenkt at dette bare er noe man kan forvente. En streamer er litt som en veldig enkel datamaskin, og i datasammenheng er jo den første noden eldgammel. Jeg kjøpte min Node N100 i 2015 og da skulle Hi-Fi Klubben kvitte seg med restlageret av disse for å gi plass for Node 2.

Ti år er selvsagt ingen alder for elektronikk i seg selv, men for nettverksbasert software er det gammelt. Jeg aner jo ikke om problemet ditt skyldes software, men det er iallfall det første jeg ville mistenkt.
    Det er visst Node 2 jeg har også. Ikke plass til flere updates. Det er jo sånn med pcer også, en dag er de for gamle.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn