Jojo, alternativt tilnærming er å ta meg ut på samme jorde, hvor humler og veps surrer, hvor maur flittig arbeider, og smør inn pungen min inn med sukkervann.Ulike tilnærminger vet du.
Helt ulike.![]()
(Jeg foretrekker nakkeskudd!)
Jojo, alternativt tilnærming er å ta meg ut på samme jorde, hvor humler og veps surrer, hvor maur flittig arbeider, og smør inn pungen min inn med sukkervann.Ulike tilnærminger vet du.
Helt ulike.![]()
Den er flott, og vokalmessig outstanding, men neppe noe for køntriallergikerne.....Så har vi jo dette, da:
Det ble min inngangsbillett til k d lang.
mvh
Takk for tips, skal sjekkes utTo av de beste, synes jeg.
Dessuten bør man vurdere DRAG, som kom på vinyl første gang på RSD i fjor.
Vis vedlegget 726184
Hjelper ikkeSjelden jeg bruker vekta på.
Føler ikke behov for ytterligere fundament.
![]()
Mulig jeg må kjøpe opp litt blåskogHeldigvis har ikke Hertugen av Langhus jurisdiksjon her i Blåskogen. Her er det litt mer som i Sherwoodskogen iblandet elementer av Hundremeterskogen!![]()
Helt fantastiskLovell sisters. Teft for gode coverlåter.
Ny i går. Chris Isaak- Wicked Game.
Det låter dårlig. Det er ingen som har REL.Russebussene går her i skytteltrafikk over broen til Sotra. Skvetter til innimellom av bassen. Jeg tør ikke en gang tenke på hvordan det låter inni bussen![]()
Tenkte helst på hørsel. Har jo blitt så gammel at jeg ikke ønsker at ungdommen skal gjøre som jeg selv gjordeDet låter dårlig. Det er ingen som har REL.![]()
Det er vel ikke farlig for hørselen med litt bass @Karmana .Da er det verre med nyrene.Gretne gamle gubber, avdeling bøgda.
Synes dere skal banke på bussdøra - til disse ungdommene med covidrasert russetid - og kommentere definfisjon i bassen og musikkvalg.![]()
Vanskelig og glemme den festivalen40 år går jaggu fort!
Vis vedlegget 729707
Må si jeg har flirt mye av minner fra denne festivalen. Jeg var med som frivillig og satte opp gjerde mot gratis inngang. De fleste som ville, kom nok inn gratis uansett.
Jeg er vokst opp på Hamar, og hadde god innsikt i miljøet, men holdt meg heldigvis unna ansvar og forpliktelser. Jeg var dessuten ganske ung.
Det var et utrolig engasjement og ide-rikdom rundt festivalen, men ingen involverte hadde forutsetning for å håndtere noe så stort dessverre .
Hamar Dagblad skriver om festivalen i anledning "jubileet". Jeg tror det skal gå an å lese for de som er interessert.
Morsomt å se på plakaten hvor stor Jannicke var i - 81
Vis vedlegget 729706