BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    And then there were Three. 🍓🍓🍓
    IMG_20230615_104926.jpg


    Er rene hundepensjonatet her i Blåskogen nå. Maja og Molly har besøk av bror Moses noen dager.
    IMG_20230614_115409.jpg

    Godt vi har nokså stor terrasse. 😊

    @Karmana har løftet opp Jenny Lewis' siste utgivelse, og mener det må være årets sommeralbum. 🌞

    Jeg tror jammen han har rett. 🙂👍
    Dette er usedvanlig lekker popmusikk som henter litt fra flere genre, men ikke uventet er det lett å kjenne igjen countryrock-vibbene.
    Albumet er spilt inn i legendariske RCA studio i Nashville. På låtskriversida har visstnok Beck vært involvert i prosessen. Gode anmeldelser rundt omkring.

     

    oal

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.11.2007
    Innlegg
    710
    Antall liker
    1.571
    Torget vurderinger
    3
    And then there were Three. 🍓🍓🍓
    Vis vedlegget 928087

    Er rene hundepensjonatet her i Blåskogen nå. Maja og Molly har besøk av bror Moses noen dager.
    Vis vedlegget 928088
    Godt vi har nokså stor terrasse. 😊

    @Karmana har løftet opp Jenny Lewis' siste utgivelse, og mener det må være årets sommeralbum. 🌞

    Jeg tror jammen han har rett. 🙂👍
    Dette er usedvanlig lekker popmusikk som henter litt fra flere genre, men ikke uventet er det lett å kjenne igjen countryrock-vibbene.
    Albumet er spilt inn i legendariske RCA studio i Nashville. På låtskriversida har visstnok Beck vært involvert i prosessen. Gode anmeldelser rundt omkring.

    En herlig gjeng!☀
     

    sims

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Innlegg
    195
    Antall liker
    128
    Sted
    Trondheim
    En herlig gjeng!☀
    Får noen fantastiske hunder disse nuffene er . Mistet selv min Leonberger som skulle blitt 9 år i sommer nylig, så merker at det gjør godt å se sånne fantastiske store hunder. Er nylig bltt bestefar til en Finsk Lapphund som gjør savnet litt lettere,men keep up the good work og legg ut bilder av disse flotte hundene.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for rørende koselig respons på hundebilder!
    Man kan jo lure på hva slikt har å gjøre på et hifi-forum, men på den annen side er det vel ikke værre enn somme andre ting her.
    F. eks. mat, vin, øl, biler, båter, motorsykler og pupper. Ikke noe av dette er skadelig hvis man bruker hue. 😊

    IMG_20230614_181014.jpg
     

    YesJens

    Musikkelsker og Livsnyter😊
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.274
    Antall liker
    6.433
    Sted
    Under stjernene
    Takk for rørende koselig respons på hundebilder!
    Man kan jo lure på hva slikt har å gjøre på et hifi-forum, men på den annen side er det vel ikke værre enn somme andre ting her.
    F. eks. mat, vin, øl, biler, båter, motorsykler og pupper. Ikke noe av dette er skadelig hvis man bruker hue. 😊

    Vis vedlegget 928136
    Kan ikke bli bedre.
    Takk for at du deler 😍
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ikke ofte man sitter og håper på regn når det er norsk sommer. Nå hadde det imidlertid vært kjærkomment med noe himmelvått.🙏

    Det er mange som har skrevet sanger om regn, eller brukt regn som metafor i tekster.
    F. eks Prince, "Purple Rain", Creedence CR, "Have you ever seen the Rain". Fleetwood Mac "Dreams", Ann Peebles +utallige coverversjoner av"I can't stand the Rain", Dylan "A hard Rains gonna fall", osv osv.

    Led Zeppelin har også sin "Rain Song" på albumet Houses of the Holy.


    Det er myter og sannheter sagt om LZ.
    Selv om noen sår tvil om påstanden, så blir det hevdet at The Rain Song ble til etter at Georg Harrison kommenterte at det var synd bandet ikke hadde flere ballader. Dette kom Page og Plant for øre, og de skrev da denne. Åpningen er visstnok lik Harrisons "Something", som en honnør eller et blunk til han.
    Plant har uttalt at teksten på denne kanskje er den han er mest fornøyd med.

    Om disse tingene er fleip eller fakta, vet jeg ikke. Noe som er sikkert er at Page bruker en Gibson EDS 1275. double neck når han spiller låta live.
    Den ble først produsert i 1963, og lages fremdeles. Denne modellen er kåret til verdens kuleste gitar i en avstemning.
    Ikke sikker på at jeg er enig i det, men den er et tøft monster av en axe.
    nwyazsgvo9vjqkyykq2h.jpg


    jimmy_page_biography.jpg


    Snart helga nå.
    IMG_20230616_135850.jpg


    God helg. 🙂
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.323
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg også. De lå klar i arkivet.
    Men egentlig ikke ubehag. Nærmest det motsatte. Antagelig ennå sjukere...
    🙈😆
    Legg merke til at Maggies får være med i det fine selskapet.
    Estelon, MBL, Wilson og Magico ligger alle i et vesentlig høyere prissegment.
    Jeg pleier alltid å si at man ikke får det hele for det halve, men her ser man at det finnes unntak. 😆

    Jeg regner med at du nå, (uten å tenke deg om) ramser opp de aktuelle modellbetegnelsene også... 🙄😊
    Ain't no cure. 😎
    Modellbetegnelsene blir litt mer kilent. Jeg valgte å ikke skrive noe om Maggies blant fiffen for å se hvor lenge du klarte å holde deg 😄
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Kabeltanker.
    Det er flere kompiser som har handlet hifi- kabler siste tida. Kabler er et hetere tema enn varmebølgen på Østlandet, men det er på en måte noe man må forholde seg til. For det er forskjeller. Ikke bare på lengden eller det estetiske. Jeg pleier å si :
    Salige er de som ikke hører forskjell på kabler. 😆

    Så er det spørsmål om forskjellig alltid er best?
    Nei, sjølsagt ikke. Her kan man matche og tune, med fare for å gå seg vill, og lommeboka blir tom. 🙈

    Mye fint å få kjøpt. Nordost Odin Gold:
    Odin-Gold.jpg


    Tidligere på min hifi-reise har jeg prøvd en del ulike kabler og også sammenlignet ulike før kjøp.
    Jeg begynte med å bytte ut lakris-lisser med lampeledning på slutten av 70 tallet. Etterhvert, etter 1980 en gang kom det "Monster Cable" , - både signal og høyttalerkabel. Da var dette merket det råeste på dette området, og til å begynne med var Monster eneste tilgjengelige "hifi-kabel". Prisene for slikt var svimlende tresifret. 😆
    Da var jeg ung og uerfaren . Nå er jeg mer moden og like klok. 🙄😜

    Sist jeg byttet kabler var da jeg byttet høyttalere. Det er flere år sida. Jeg brukte Nordost Heimdall på Maggie 1.7. Så kjøpte jeg 3.7, og det ble litt mye som kom rett i fleisen. I hvert fall hadde jeg følelsen av dette. Realiteten var jo at 3.7 er en mer åpen og detaljert høyttaler, og det var uvant for meg.
    Slo meg til ro med kabelbytte, men om det var den nye som skapte mer ro i sjela mi, er jeg usikker på. Det kan like gjerne være det at jeg etterhvert ble mer vant til de nye høyttalerne.

    Jeg har hørt kostbare anlegg i millionklassen som har gitt fantastiske musikk og lydopplevelser. Jeg har flere ganger tenkt, - hva skjer her hvis man bytter ut kabler, filter og ulike remedier for tweaks?
    Det er antagelig ikke bare ett svar på dette.

    Jeg har endt opp med de Vertere-kablene jeg har nå. De har vært i anlegget i flere år. Dette er ht kabler og signalkabler. Kabler til power, ethernet og diverse er en salig blanding av Furutech, Kimber, Nordost, Supra og REL (til sub)

    I
    IMG_20230619_090928.jpg


    Sjøl om jeg har hørt forskjeller på kabler, har jeg slått meg til ro med at de jeg har nå, er "bra nok" for meg, og at jeg ikke synes det er fornuftig å bruke mer penger på kabler enn det prisleie mine nåværende gjør.
    Hva andre velger å gjøre, er helt opp til den enkelte, og jeg lar meg ikke provosere eller gjør narr av andres kabelprioriteringer.
    Jeg forstår ikke de personene som har glede av å mobbe og rakke ned på folk som er opptatt av kabler. Noen har dette som sin misjon på diverse hifi fora. Det er nokså mange av dem også. Folk må da få bruke sine egne penger på hva de vil.

    FB_IMG_1687160364578.jpg


    Uansett utgjør kabelfaktoren små lydforskjeller i fht det meste av andre komponenter i et stereoanlegg, og jeg tenker at det er ikke på kabelsida man skal legge de store pengene i første omgang.
    At man forsøker å få anlegget til å låte slik en ønsker, og gjerne vil få ut potensiale av eget utstyr, eller oppleve synergi, er legitimt. Det er jo alltid noe med det (man tror, ønsker, vil) , skal være " siste løftet". Det er også noe med det at man gjerne vil være fornøyd med noe man har brukt penger på. Jeg kjenner i hvert fall igjen den følelsen for min egen del.
    Gjelder ikke bare for kabler det gitt... 😊

    Endelig kom det litt regn. Halleluja.
    Har sett flere ben og føtter avbildet her på HFS etter at sommeren etablerte seg. 🙈😎
    Det er kanskje en trend? 😆
    Her kommer Magnus Bærrføtt og Lucinda.
    IMG_20230619_085728.jpg


    Williams kan i hvert fall ikke beskyldes for å jukse med Autotune 😆

    Håper mandagen ikke er blå. 🥶
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.323
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hadde tenkt å trykke liker……..helt til jeg så de fotelankene som (attpåtil bevisst) hadde sneket seg inn 😄

    Selv synes jeg egentlig det har vært relativt rolig en lang stund angående kabler sammenlignet med tidligere. For min egen del synes jeg det er utidig når noen slår folk i bakhodet når de beskriver egen glede og lydforskjeller ved kabelbytte. Men, hvis den euforiske begynner å hevde at andre får den samme opplevelsene ved å kjøpe samme kabel eller roter seg inn teknisker diskusjoner uten å ha peiling……..kan det være greit med litt realitetsorientering. Ja takk til subjektive opplevelser, nei takk til forsøk på objektiv alminneliggjøring 😊
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Synes godt du kan koste på meg en like @Karmana på tross av.
    Jeg trodde faktisk at The Games People Play med Lucinda er så tøff at regnskapet skulle gå i min favør.🙄 Du har vel dine prinsipper.😎
    Ellers er jeg enig i alt du sier. Nesten alltid. 👍😆
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.323
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Synes godt du kan koste på meg en like @Karmana på tross av.
    Jeg trodde faktisk at The Games People Play med Lucinda er så tøff at regnskapet skulle gå i min favør.🙄 Du har vel dine prinsipper.😎
    Ellers er jeg enig i alt du sier. Nesten alltid. 👍😆
    Under sterk tvil! Slike bilder pleier å slå ut alt annet, uavhengig av kvalitet 😆
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tror ikke jeg er noen hardnakka "fanboy" av noen produsent av hifi produkter, men jeg har funnet "min lyd" med magnestater, og da spesielt med Magnepan høyttalere.
    Jeg forstår at dette ikke er for alle, eller passer for alle partnere /ektefeller eller alle hjem.
    Det er også noen som prøver, men ikke får de til.
    Dette kommer i hovedsak av to ting.
    De er ikke vanskelige å plassere, men de trenger plass for å yte optimalt. Dette gjelder spesielt avstand til frontvegg. De er ikke spesielt tunge, så man kan flytte dem inntil veggen når de ikke er i bruk. Bare marker med tape e.l. på gulvet der de skal stå i lytteposisjon.
    Det andre er forsterker. Ikke alle amper trives med Maggie. Dette kan medføre at lyden ikke "slipper", eller at det rett og slett ikke låter pent. Å matche med passende forsterker er alltid viktig, men i dette tilfellet helt avgjørende for om oppsettet oppleves som vellykket.
    Jeg har hørt mange oppsett med ulike Magnepanmodeller. Alt fra det enkle med mg12 til store 30.7, og ikke minst ekstremvesjonen av modifiserte paneler i 7:1 kino som Syncrolux har bygd opp i et fantastisk oppsett og rom.

    De som har mulighet og lyst til å prøve noe nytt bør gi dette en sjanse. Slår derfor et slag for "Maggie" . 😊

    IMG_20230623_113920.jpg

    Svenske Hifi & Musik tester Magnepan LRS+
    i juninummeret 2023.
    De er begeistret, og gir uttrykk for at dette er rimeligste måten å skaffe seg high-end lyd på. Ankepunktet er mangel på djupbass. (Noe som løses med en subwoofer av god kvalitet.🙂)
    Dessuten bemerkes det at selv om høyttalerne i prinsippet er en snill last uten stygg fasevridning, så er impedansen på lave 3,5 ohm.
    Hifi & Musik har brukt en Gryphon Diablo 300 i testen, og hadde naturligvis ikke noe problem med å drive LRS+ med denne.
    Jeg vil tro at dette er en drømmekombo.
    Dessverre sprekker vel det totale budsjettet for mange med et slikt oppsett.
    Det er litt "bakvendt" for de fleste å hekte på en kostbar forsterker på relativt rimelige høyttalere, men i dette tilfellet er det antagelig det riktige å gjøre.

    IMG_20230623_114300.jpg

    Jeg hørte disse på Oslo HiFi Show med Devialet, og sjøl på et "håpløst" hotelrom med et fåtall gode lytteposisjoner hørte jeg mye av det samme som jeg får fra mine store 3.7.
    Har man lyst til å prøve "noe annet", men ikke har lyst til å dra inn digre paneler eller rett og slett ikke plass, så er LRS + verdt å se nærmere på.
    Det finnes dessuten en innbytteordning, hvor man får igjen HELE kjøpesummen hvis man finner ut at man vil ha en større modell. Dette er unikt i bransjen så vidt jeg vet. Problemet er at importør har vanskelig for å skaffe mange nok par, fordi etterspørsel over hele verden er stor.
    NAT har klart å få tak i noen par ved hver sending så vidt jeg har forstått.

    Magnepan holder på nesten som de gjorde på slutten av 70 tallet, og er ingen stor høyttalerprodusent. De lager stort sett alt "in house", i sine lokaler i White Bear Lake, Minnesota, USA.
    I reklamen står det :
    "Made i USA, sold in China" 😊

     
    Sist redigert:

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.503
    Antall liker
    15.342
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Svenske Hifi & Musik tester Magnepan LRS+
    i juninummeret 2023.
    De er begeistret, og gir uttrykk for at dette er rimeligste måten å skaffe seg high-end lyd på. Hifi & Musik har brukt en Gryphon Diablo 300 i testen, og hadde naturligvis ikke noe problem med å drive LRS+ med denne.
    Jeg vil tro at dette er en drømmekombo.
    Gryphon vet du:love: Jeg er ikke noe fanboy jeg heller altså;):LOL:
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.438
    Antall liker
    84.038
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Kan skrive under på at det er overraskende god høyttaler, selv om jeg har LRS versjonen uten "pluss". Har dessuten hektet på en Goldenear sub og deler aktivt gjennom denne. Som forsterker bruker jeg en helt enkel Luxman klA på 2x20W og de gjeter høyttalerne meget godt. Ikke et oppsett for å rive tapeten av veggene, men et godt lytteverktøy i det daglige. Innbiller meg at jeg må ganske så langt opp i pris for å få noe som spiller mer åpent enn dette.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Kan skrive under på at det er overraskende god høyttaler, selv om jeg har LRS versjonen uten "pluss". Har dessuten hektet på en Goldenear sub og deler aktivt gjennom denne. Som forsterker bruker jeg en helt enkel Luxman klA på 2x20W og de gjeter høyttalerne meget godt. Ikke et oppsett for å rive tapeten av veggene, men et godt lytteverktøy i det daglige. Innbiller meg at jeg må ganske så langt opp i pris for å få noe som spiller mer åpent enn dette.
    Det tror jeg også, men uavhengig av pris har du et fint og godt oppsett TT.
    Jeg vet ikke hva som er gjort med LRS etter at de til tilføyde +, men antagelig er det ikke stor forskjell.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Dette er beste tida på året.
    Enkelt og ukomplisert hytteliv på fjellet. Uten strøm og i praksis uten nett. Står opp og legger meg med sola. Sover når jeg er trøtt, og spiser når jeg er sulten. Ingen TV. Eneste lydkilden er en liten Geneva touring som stort sett bare blir brukt til NRK nyheter. 📻

    Maja er med.
    Beste vennen som aldri er sur eller lei.
    IMG_20230623_212752.jpg


    Årets første ørret.
    IMG_20230623_171200.jpg


    Fin pannefisk. Rød og fin i kjøttet.
    IMG_20230623_170940.jpg

    Med små nypoteter, en dæsj rømme og grasløk er det lite som slår dette i matveien.

    Her er fiskeskøyta.
    IMG_20230623_171322.jpg

    Ikke rare balja, men den er fullstendig gjeldfri. 😊

    St. Hans.
    God sommer! 🦟
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    IMG_20230624_174112.jpg

    Fin dag inne på fjellet.
    IMG_20230624_123308.jpg

    Jeg er så heldig å ha ei grepa kjerring som får maten på bordet. ❤
    IMG_20230624_182419.jpg

    ABU-røken. Kanskje enkleste måten å lage skikkelig god mat.
    Lett saltet ørret, bøkeflis med en einerkvist, fyrt opp med rødsprit.
    Hjemmebakt flatbrød og rømme.
    Og en Frydenlund fat. 😊
    IMG_20230624_224501.jpg


    Maja koser seg også. 🥰
    IMG_20230624_152412.jpg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    I år falt julaften på 23 juni.
    LittleFeat_SalinShoes_3LP.jpg


    Og ikke nok med det!
    LittleFeat_DixieChicken_3LP.jpg




    Da jeg fikk se denne nyheten gjorde hjertet et hopp, og kroppstemperaturen steg en grad. 🤩
    Veldig dårlige mobilforhold her i fjellheimen!
    Fikk sporenstreks befraktet meg til et sted som det var mulig å foreta netthandel, så nå skal begge to snart være på vei til Blåskogen. Tar ingen sjanser på at disse skal glippe!😊

    Dette er antagelig mest for feat-gærninger, men med Lycanthrope-utgivelsen som et av mine aller beste platekjøp, er det kanskje lov å håpe på nytt gull av gammelt materiale (?)

    Det er snakk om reutgivelse av begge originale album "Sailin Shoes" og "Dixie Chicken".
    Bernie Grundman står for remaster og cut fra original tape. Altså all analog. 180 gram vinyl. Det er 3 LPer i hver av utgivelsene, og foruten tidligere uutgitte alternative versjoner, - outtakes and hotcakes, er det også uutgitte liveopptak som skal være av veldig bra kvalitet, og som ikke engang Bill Payne var klar over eksisterte.
    Bedre enn juleaften for min del, og jeg gleder meg som en unge. 🥰





     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Innom hjemme og lufter platespilleren med et nykjøp.
    IMG_20230629_094613.jpg

    Hermanos Gutierrez, El bueno y El mano.

    Har man hang til vakre solnedganger og spagetti-westerns kan dette være interessant. Tenk Morricone, Ry Cooder, Khruangbin, og Rodrigo y Gabriela. Gitarer som sleper seg avgårde. Tror denne passer servert sammen med Margeritas på terrassen, eller en Corona med limebit i flaskehalsen.🏜

    Gitaristene er til min overraskelse fra Sveits (!), men har også røtter fra Equador. Mindre overraskende er det at Dan Auerbach har mer enn en finger med i spillet. Det er en mix av Western og Latino hvor gitarene er i sentrum. Albumet er spilt inn i Nashville og utgitt på Auerbach/Black Keys selskap Easy Eye Sound. Nydelig sommermusikk dette.
    😎🤠




     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    På besøk hos Molly.
    IMG_20230629_220333.jpg

    Det er sjelden jeg føler meg så elsket og populær. 🥰

    Man bør vel prøve å få med seg den nye Ziggy-filmen mens den går på kino med skikkelig lyd. Der den blir satt opp går den oftest bare en eller to forestillinger. På Hamar to.

    Nå er det sykkel-Touren med et optimistisk norsk lag. Jeg er litt sånn som Jokke, at jeg helst ser på sport bare når vi vinner.🙈😎
    IMG_20230630_130230.png


    En hund som svømmer som en fisk, eller mer noe selaktig...😆
    -Maja. 😊
    IMG_20230630_130108.jpg


    God helg!🌞
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.670
    Antall liker
    58.544
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    IMG_20230630_142049.jpg

    I Grimstad finner man "Ei hjelpsom hand" ,
    - "Norges største genbruksbutikk", som de kaller seg. Akkurat det er jeg ikke så sikker på. Denne bransjen har eksplodert de senere åra. Bærekraft og miljø er i tida.
    På Hamar har vi "resirkula", som er et gjenbrukssenter med flere sjølvstendige butikker hvor de selger bare brukbare ting som er i orden. Alt mulig.
    Flere har også verksteder. Bl a sykkelverksted, Ski og alpinutstyr-prepping. R. Moen elektro har også tilhold her.
    Man betaler noe mer enn loppispriser, men slipper å dra hjem med noe som skal kastes på nytt like etter kjøp.
    Anbefaler Moen. Flinke folk som fikser ting du ikke får gjort noe med andre steder.👍

    At de har mye skrot på nevnte butikk i Grimstad , det kan jeg skrive under på. Samtlige LPer var i mine øyne rent søppel. Samme med elektronikk og "hifi".
    Sikkert noen som møter opp til åpningstid og finplukker. Skal ikke si at det skjer her, men det er kjent at på noen slike utsalg er det av og til noen mennesker innafor som "skummer fløten", og selger på Facebook eller finn. Desverre.

    Skal du ha nye sko, så er imidlertid mulighetene store for at du kan finne noe som passer. 🥰
    IMG_20230701_092138.jpg

    Ikke for å gå @TT. i næringa, men Sissel er representert her også... 🙈😆

    IMG_20230701_092335.jpg

    Ble ikke noe kjøp.

    IMG_20230630_222311.jpg

    Molly er rene sporhunden. Lukter grillpartys og picnic lange veier. 🙈😆

    Noen visdomsord fra over kjølen nå midt i helga :
    IMG_20230701_145301.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn