Bli med heim til Tweedjakke

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.739
    Antall liker
    21.609
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Av erfaring med toåringer kan jeg anbefale lås på grammofonlokket om den skal ned i «normalhøyde» for ellers kan man plutselig og helt uten forvarsel høre verdens lykkeligste «Rundt og rundt, Pappa!».
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    @mediakjendis, absolutt.

    Ja, det har eg, ca. 15 kvm. Den langsiktige planen min er å flytta fjernsynet ned der når eit par av ungane vert passe utflytta og dei andre ikkje vil ha kosetid framfor barne-TV saman med mor og far.

    Då snakkar vi fort 8-9 år. Eg har i utgangspunktet ikkje lyst på "lytterom", "mancave" eller "hobbyrom", så det hadde vore dumt å setja anlegget der.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Då snakkar vi fort 8-9 år. Eg har i utgangspunktet ikkje lyst på "lytterom", "mancave" eller "hobbyrom", så det hadde vore dumt å setja anlegget der.
    Du går glipp av en del alenetid foran anlegget ved å ha det i stua, men til gjengjeld får du den sosiale biten og deling av musikkopplevelser. Det trumfer mye.

    (Jeg har det i stua selv, men har hjemmekontor og får tilbragt mye tid foran anlegget med laptopen i fanget mens jeg jobber.)
     

    bia

    Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Innlegg
    2.073
    Antall liker
    3.503
    Torget vurderinger
    8
    Vær heller stolt av at ungene vokser opp i et hjem med musikk. Jeg har tro på at det gir dem glede og kulturell ballast.
    Spesielt minstemann (5) hos oss synes det er veldig stas å spille sin musikk og få lov til å bytte sanger og ratte volum - platespilleren er off limits…
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Vær heller stolt av at ungene vokser opp i et hjem med musikk. Jeg har tro på at det gir dem glede og kulturell ballast.
    Spesielt minstemann (5) hos oss synes det er veldig stas å spille sin musikk og få lov til å bytte sanger og ratte volum - platespilleren er off limits…
    En av grunnene til at jeg ga opp rørforsterker. Det jeg har nå, er akkurat passe audiofilt for far og brukervennlig nok for resten av familien. Så finner jeg heller frem tommestokk og rigger til høyttalere og lyttestol når jeg skal ha alenetid 😅
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    Jeg vet ikke hvor audiofile ambisjonene dine er, Tweed, men inntil toåringen er stor nok, begrenser det seg kanskje selv? Inntil videre ville jeg kanskje prøvd å få til noe inne i TV-kroken og satt anlegget i bokhylla. Høyttalerne i lyttehøyde, elektronikk høyere opp og unna små fingre.
    Det er heilt sant at det begrenser seg sjølv. Tingen er at eg har levd med midlertidig plassering i over ti år (som sagt, stadig nye ungar). Det midlertidige plasseringa (sånn, der kan det stå, for det skapet kan vi ikkje ha nokon annan stad) som vart etablert då vi flytta inn, har vorte permanent, null-alternativet. Eg er ikkje så ufatteleg audiofil (eg har ikkje gulløyro), men veldig interessert og skal ha betre/meir korrekt lyd enn eg har no. Dessutan liker eg godt hifi-apparat. Slik det er no, kjenst Bose-anlegget i Leaf-en nesten meir riktig enn stereoanlegget :eek:.

    Kort og ærleg sagt, eg går gjennom ei realitetsorientering.

    Eg har hatt lett for å drøyma meg bort i ei 45 kvm stor stove med stilfult midmod-møblement og moderne abstrakt kunst på veggane, plass til svære beist av høgtalarar utan at det plaga nokon, med ditto smakfull, tung elektronikk ved sida av. To-tre platespelarar, kanskje ein Studer. Det er ein fin dagdraum, men det vert litt stusseleg å vera i si eiga stove om den draumen tek for stor plass i hovudet.

    Vi bur der vi bur (kona har sagt klart at det er uaktuelt å flytta, sjølv om eg nett såg eit perfekt oppussingsobjekt :cool:). Difor må eg prøva å finna løysingar slik at eg kan dyrka audiofile interesser (huff, for eit ord) i verkelegheita også. I eit hus eg deler med resten av familien.

    Det burde ikkje vera umogleg, for mange bur jo på lite plass. Her har eg studert både Villa Schreiner (Fehn) og Trosterudstien 1 (Jens/Wenche Selmer) og tenkt mykje på at dei greidde å få verkeleg koselege hus ut av ganske få kvadratmeter.

    Det tyder at eg må omorganisera enormt mykje på alt det jordiske godset vi har (kanskje noko kan organiserast ut av huset, også), få litt betre plass, og etablera ein skikkeleg lytteposisjon. Det vert anten ei standardløysing der TV-en står no, eller ei løysing à la Ragwo (med utsikt): eg er framleis usikker. Det er det eg arbeider med no.

    Når det gjeld høgtalarar (som er steg to herifrå), skisserte eg som sagt eit sjølvbygg. Det reknar eg som forkasta. Eg må ha noko som er plasseffektivt. Anten noko moderne (altså, aktivt: eg tykkjer både SBS.1+sub, LXmini+sub og KEF LS60 Wireless verkar som veldig gode løysingar, men alle tre er for dyre no), eller noko passe lite og gamaldags, og dimed ikkje fullrange eller så presist, med klassisk elektronikk (Larsen eller ein LS3/5-variant er interessante).

    Som du ser, så står eg i spenn mellom at eg estetisk liker klassisk, passiv, analog hifi-elektronikk og ein tanke om at det er dumt å driva med det dersom målet er best mogleg lyd. Det er ikkje så viktig, akkurat no. Lytteposisjon fyrst. Får eg til det i 2023 er eg overlukkeleg.
     

    Barbaresco

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    2.934
    Antall liker
    587
    Heile kapitlet er forbausande aktuelt, og nyttig lesing i dag også. Understrekar kanskje poenget (ikkje mitt, eg prøvde å utfordra det) om at vi er samtidige med heile den moderne epoken.

    For å avslutta, kunne eg gjerne hatt ei stove som denne (s. 182-83)

    Vis vedlegget 899927

    (Eg trur det er teikninga som er litt skisseprega, og difor gjev inntrykk av at taket skrår svakt opp mot oss. Då vi budde i 1950-talsblokkane på Veitvet, hadde taket slik svak helling. Veldig fin detalj).
    Og noe i vår tid så sjeldent som bøker!
     

    ParttimeDIY

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2022
    Innlegg
    406
    Antall liker
    481
    Sted
    Brøttum
    Kan helt fint få noe i 30k-klassen (totalt ved bruktkjøp) til å låte veldig bra i en stue, har et par XTZ Divine 100.33 på stua selv (gitter på samtlige elementer for små nysgjerrige fingre), DIY subber som "stativhøyttalerne" står på. Klasse d effekt, brukt billig dac, pre og klasse d pa-amp til subber. "Rester" fra hovedanlegget har havnet dit, alt av kabler er av billigste sort (så og si), diy tv-benk, ps5 og en 75" tv (de siste tonevnte koster vel mest av alt det her, kanskje bortsett fra høyttalerne). XTZ Divine 100.49 er også ganske barnevennlig, med gitter over elementer og stødige nok til å klatre på (vil jeg tro), alle som kommer inn hos meg syns de er små uansett, men det har mer med annet "interiør" å gjøre. 🙈
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.449
    Antall liker
    35.265
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har latt alle mine tre unger fått lov til å holde på med anlegget, men ikke når de har besøk - da har jeg ikke kontroll på dem. Det har egentlig godt ganske bra minus to blyanter i element på to høyttalere og en knekt nål til pickup (heldigvis ikke dyr pu) De har storkoset seg til tider med musikk her i kjelleren - og alle tre har blitt meget opptatt av musikk alderen deres er 21, 16 og 12 nå og alle tre er enige om at 70/80-tallet hadde best musikk.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    Kan helt fint få noe i 30k-klassen (totalt ved bruktkjøp) til å låte veldig bra i en stue, har et par XTZ Divine 100.33 på stua selv (gitter på samtlige elementer for små nysgjerrige fingre), DIY subber som "stativhøyttalerne" står på. Klasse d effekt, brukt billig dac, pre og klasse d pa-amp til subber.
    Takk for tips!

    Eg er ganske nøgd med elekronikken, så dersom det vert «klassisk stil» frametter vert det nok noko som gjer at eg ikkje treng bytta den ut. Bortsett frå platespelaren, då. Det må også (uansett) vera noko eg tykkjer er fint, og når det gjeld klassiske apekister for små apekattar, er det veldig begrensa kva eg liker.

    Men det har eg ikkje tenkt på, enno, så ingenting er skrive i stein. Som sagt, «hjemmeinnredningen» fyrst.
     

    SiSt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2021
    Innlegg
    982
    Antall liker
    1.579
    Sted
    Hamar
    Riv peisen.

    Bygg d'appolito ekte dipol i H-baffel? God lyd begge veier, og enkel, stabil konstruksjon.

    8A03ADFF-F8A2-46A5-B9AF-220CA3C3497E.jpeg
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.739
    Antall liker
    21.609
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Genialt! Du kan kopiere mine!

    Alvorlig talt: Det er fullt mulig å få til en riktig fin treveisdipol etter mønster av mine og @SiSt sitt forlatte konsept uten at det koster aldeles ut av nesen.
     

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    648
    Antall liker
    1.999
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Jeg liker også språket Tweedjakke, og at du skriver på dialekt 😊 fin tråd.

    Dersom du rydder litt i bokhyllen ved fjernsynsapparatet får du fint plass til to små høyttalere osv. Kan deretter bygge videre med f. eks Neat Iota og noe Naim eller Rega greier? 😁
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    Riv peisen. Bygg d'appolito ekte dipol i H-baffel? God lyd begge veier, og enkel, stabil konstruksjon.
    Genialt! Du kan kopiere mine! Alvorlig talt: Det er fullt mulig å få til en riktig fin treveisdipol etter mønster av mine og @SiSt sitt forlatte konsept uten at det koster aldeles ut av nesen.
    Dette er det mest radikale framlegget. Kva skal eg då gjera når det vert zombieapokalypse og russisk invasjon samtidig, og straumen forsvinn ei veke midt på vinteren? Meir seriøst:

    Dette er eit veldig godt framlegg. dD har fascinert meg sidan starten, men eg har tenkt at det var uaktuelt på grunn av plass. Slik kunne det faktisk gjerast.

    Det er samtidig ei løysing som eg trur må koma ein gong i framtida - ho krev ganske omfattande arbeid, og vil vera lettast å ta saman med ei meir djuptgripande oppussing. Golvet, veggane og ikkje minst kjøkenet som heng på stova er, om ikkje i terminalfasen, så iallfall slik at det på sikt (golvet: helst før) må bytast ut. Tidshorisonten er diverre om lag som å få fjernsynet bort (ein stad mellom 5 og 10 år).

    Så, takk, men eg trur det vert neste fase. Eg lurer på å likevel ta det med når eg skal diskutera saka med konemor, saman med eit utval av "løysingar" frå hornografi-trådane.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    Jeg liker også språket Tweedjakke, og at du skriver på dialekt 😊 fin tråd.
    Tusen takk!

    Dersom du rydder litt i bokhyllen ved fjernsynsapparatet får du fint plass til to små høyttalere osv. Kan deretter bygge videre med f. eks Neat Iota og noe Naim eller Rega greier? 😁
    Det er ikkje så lett å sjå, men eg har allereie Naim-elektronikk (Nait 5i, Stageline og TeddyCap, og ein Headline som manglar PSU) + RPi-streamer og RME ADI-2 DAC), saman med Thorens TD 147 med Rega RB250 arm og Ortofon 2M Blå-PU. Alt dette er innstegsnivå og halvgamalt, det meste er kjøpt brukt, men eg er godt nøgd.

    Arbeidslista mi (1) anleggs- og lytteposisjon, (2) (betre) høgtalarar, (3) arm/pu/grammofon og (4) annan elektronikk. Eg må vera ganske konsekvent der, trur eg. Det er lett (og dyrt) å oppgradera elektronikken, men eg er overtydd om at det (1) og (2) vil gjera størst utslag no når det gjeld lyden.

    Det er også klart at steg 2 (høgtalarar) vil leggja føringar for kva som skjer vidare; aktive konstruksjonar gjer steg 2 og 4 til same sak. Dersom eg vil gå for ei "klassisk" og umoderne (eller iallfall passiv) løysing der eg gjenbruker elektronikken, bør Neat Iota (Alpha eller Xlporer) på lista, ja. Veldig fin form! Har aldri høyrt dei, men trur Neat/Naim er ein vanleg kombinasjon.

    Dersom anlegget skal ved fjernsynet, er planen å fjerna hyllene på den veggen og få fjernsynet heilt inntil. Det er den plasseringa eg liker minst, men ho har diverre to openberre fordelar: Det er ikkje ofte både stereo og fjernsyn er i bruk samtidig, og betre lyd vert også betre TV-lyd. Når familien ser program som Stjernekamp eller MGP, lurer vi ofte på om det er noko feil med miksen NRK sender ut.
     

    bia

    Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Innlegg
    2.073
    Antall liker
    3.503
    Torget vurderinger
    8
    Det blir ofte til at man foreslår utstyr som man selv har eller har hatt. Litt usikker på hvor mye du bil legge i det, men jeg har levd lykkelig med ett sett Kudos X2 i mange år. De kan stå tett på frontvegg og vokser med oppgaven i forhold til elektronikk.

    Litt vanskelig med det spisebordet, men jeg hadde vurdert om det var plass til en høyttaler på hver side av vinduet. Med noen filtknotter under basen på X2 kunne du enkelt flyttet de litt hvis du skulle finlytte i stolen ved tvstuen.
    Ikke optimalt, men det er det få ting som er når alt kommer til alt.
    Mvh
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    Det finnes en del LCR høyttalere på finn som egner seg bra til veggmontering. Suppler med sub. Bingo.
    Hm. Du, det var kanskje ikkje heilt dumt. Det vil kunne løysa ein del problem med føretrekt posisjon (rundt vindauga), men også fungera på TV-veggen. Eg har hatt inntrykk av at det var bannlyst i hifi-krinsar, men det hadde løyst det aller meste. Kvifor gjer ikkje fleire dette?

    Edit: Det finst jo andre løysingar, også, der produsenten heilt ope skisserer veggmontering, Genelec (stygge, men med særpreg), BeoLab 3 (gamle, men fine) og BeoLab 18 (dritfine, men heilt hinsides alle tenkelege budsjett).

    Edit 2: https://nnnn.no/comium-30/


    Eg ser at det vanlege på LCR-høgtalarar er at dei speler ned til 100Hz, så det tyder jo at sub må gjera ein del av jobben. Men det er jo ikkje abnorm høg deling, både Sigberg SBS.1 og ex-Syncrolux (for å ta to ytterpunkt) ligg jo i det området. Dessutan ser eg (kvantitativ gransking av HFS som kjelde) at sub er eit meir vanleg og utforska DIY-område enn komplette høgtalarar. Anten innbygging i (allereie prosjektert) benk under vindauga, eller grunne (jf. deg, eller typ. Sigberg Inkognito).

    Med styring i miniDSP flex4 (el tilsvarande) og klasse D burde dette det vera ei mogleg løysing.

    Litt vanskelig med det spisebordet, men jeg hadde vurdert om det var plass til en høyttaler på hver side av vinduet. Med noen filtknotter under basen på X2 kunne du enkelt flyttet de litt hvis du skulle finlytte i stolen ved tvstuen.
    Ja, det er føretrekt plassering slik ting står no (og totalrenovering utgår). Utfordringa er spisebordet, og eg er veldig usikker på om eg kan flytta det nok utan at det vert trangt på eine eller andre sida. Veggmontering hadde løyst det problemet veldig elegant.

    For å understreka, så er eg ikkje misfornøgd med mine Cambridge S30 - eg er framleis overtydd om at dei var eit godt kjøp for ca. 15 år sidan, og til småskala jazz og strykekvartettar er dei ikkje så verst. Hovudproblemet med dei er plasseringa i dag, og så kunne eg tenkt meg litt meir fullskala respons.
     
    Sist redigert:

    SiSt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2021
    Innlegg
    982
    Antall liker
    1.579
    Sted
    Hamar
    Tenkte primært til tv-lyden. Om du vil minimere innsats i tidlig fase ville jeg bare kjørt det passivt, med en aktiv sub. F.eks Dali sine 8, 10 og 12-tommere er alle rimelige og kommer ofte på brukten, og det er mye annet fint å velge i og. Heller 2 stk små enn 1 stk stor.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Har du prøvd å sette nåværende system inn i Ivar, altså vinkelrett på fjernsynsapparatet?
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    Har du prøvd å sette nåværende system inn i Ivar, altså vinkelrett på fjernsynsapparatet?
    Du tenkjer på "bakveggen"? Det hadde vore ei grei minimumsløysing, lett å få rett høgd. Litt utfordring med elektronikken, men mogleg å løysa med litt, øh, tilpassing.

    Eg hadde dei i Ivar i førre kåken. Etter det eg hugsar, fungerte det bra. Då hadde eg ei tilnærma likesida trekant og veldig god avstand til sideveggar.

    Gamalt bilete:
    04-sp_l.jpg
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Bakveggen heter det, ja 😬

    Tenker at hvis du hadde hatt en lyttestol ved peisen, kunne det blitt en ganske grei musikkrok. En liten utfordring å få til elektronikk og kabler, kanskje, men du har jo nok av hyller å ta av – og bøker til å skjule kabler bak. Hvis noen skulle protestere.

    Jeg ville i alle fall prøvd. Det kan vel vanskelig bli dårligere enn slik anlegget er satt opp nå 😺
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Flott tråd, nydelig språk, herlige beskrivelser.

    Jeg hadde startet med å plassere et par høyttalere, eller noe i samme størrelse, på hver side av vinduet for å finne ut om det blir for trangt mht fri plass rundt bordet. Er det god plass så er dette et alternativ som gir mulighet for å nyte lyd og utsikt samtidig. Hvis ikke må du lete etter andre alternativer.

    Litt av utfordingen møbleringsmessig (etter mitt skjønn, og ut fra bildene) er at det blir for mye, og for «kompakt» innerst, og mer «glissent» ved sofa og terrassedør. Dette gjør at du mangler rom og plass i «bokkroken». Rommet hadde hatt godt av mindre der inne, og heller mer lenger ut. Jeg er lite konkret og vet det.

    Høytsittende vegghengte bokhyller gir deg mulighet for å veksle mellom skjenk/reol med større dybde under, sofa under, eller samme grunne bokhylle under, med TV innbakt.

    Dette kunne man dratt helt ut til terrassedøren, i ulike kombinasjoner, på to eller tre vegger.

    Noen kommer til å henge seg opp i produsenten av disse hyllene, det er irrelevant, de kunne vært hva som helst. Kun for å illustrere prinsippet.

    F061A218-E7AD-410C-A884-1946D5964C15.jpeg

    Det er utenfor rammene å sette inn et vindu over sofaen der den står i dag, og det antas at det ikke lar seg gjøre av hensyn til terrenget utenfor.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    ^ Takk, @Fosse

    Eg har undersøkt kjøkenbordet. Det var nok slik eg frykta, men ikkje ville erkjenna: Det kan ikkje flyttast lengre mot kjøkenet utan å blokkera for gjennomgang. Det er 30-40 å gå på ut i rommet. Bordet står. Viktig praktisk og sosial funksjon.

    Det tyder at einaste sjanse for lytteutsikt, er med vegghengde, grunne HT. Det er eg ikkje mot, men må ha overtydande argument for at går. Det er jo ingen (her inne) som bruker det, iallfall ikkje offentleg.

    Veggen (bak sofa) er betong, ut mot ei 15 kvm bu. Huset er elles klistra opp på ein skrent, som eit tibetansk kloster. Lysinnslepp hovudsakleg frå vindaugo mot sør.

    Den veggen er eit problem. Ganske grell. Har lurt på Ivar langs heile, for å understreka lengeretninga, men det hadde gjort heile stova veldig smal. Utgår.

    Høge hyller er eit godt tips, og eg skal ta det vidare. Du har rett i at det hadde gjeve meir armslag dersom vi fekk sitjegruppa ca 1-1.5 meter ut i rommet, og ikkje minst fekk redusert menga bøker betrakteleg.

    Det er jammen ikkje lett ;)
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.774
    Antall liker
    14.579
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Jeg har hatt vegghengte Devialet Phantom uten at det har tatt livet av lyttegleden, tvert imot. Kan anbefales hvis du overlever utseendet. Ikke alle som liker badeballer på veggene.
     

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    648
    Antall liker
    1.999
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Samme her, hadde noe tilsvarende vegghengte fra Audiovector som fungerte fint.

    Hos Stover er bøkene samlet i hyller i hall`en. Hva med å flytte deler av bøkene ut i leiligheten, til passende steder? På den måten frigjøre veggplass og der de mest aktuelle bøkene står igjen i stuen?
    Deretter, plassere anlegget på langveggen, samme vegg som fjernsynsapparatet :) evnt kortveggen. På den måten kan hodetelefoner benyttes, f. eks fra lenestolen når anledningen byr seg? Musikkanlegget plassert på langvegg der man sitter relativt tett på, vil gi deg overraskende resultat.... tror jeg. Åpen og fri gjengivelse.

    Headline er veldig god, hva med å finne en løsning der den gjør nytten? AKG 701 er god til prisen, men tungdrevent blir fort kostbart. Se etter noe lettdrevent er min tanke. Grado, Focal etc.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    ^ Takk, @Fosse

    Eg har undersøkt kjøkenbordet. Det var nok slik eg frykta, men ikkje ville erkjenna: Det kan ikkje flyttast lengre mot kjøkenet utan å blokkera for gjennomgang. Det er 30-40 å gå på ut i rommet. Bordet står. Viktig praktisk og sosial funksjon.

    Det tyder at einaste sjanse for lytteutsikt, er med vegghengde, grunne HT. Det er eg ikkje mot, men må ha overtydande argument for at går. Det er jo ingen (her inne) som bruker det, iallfall ikkje offentleg.

    Veggen (bak sofa) er betong, ut mot ei 15 kvm bu. Huset er elles klistra opp på ein skrent, som eit tibetansk kloster. Lysinnslepp hovudsakleg frå vindaugo mot sør.

    Den veggen er eit problem. Ganske grell. Har lurt på Ivar langs heile, for å understreka lengeretninga, men det hadde gjort heile stova veldig smal. Utgår.

    Høge hyller er eit godt tips, og eg skal ta det vidare. Du har rett i at det hadde gjeve meir armslag dersom vi fekk sitjegruppa ca 1-1.5 meter ut i rommet, og ikkje minst fekk redusert menga bøker betrakteleg.

    Det er jammen ikkje lett ;)
    Definitivt ikke enkelt. Utfordring er jo ofte at man ser flere mulige kvaliteter man kan oppnå, men de lar seg vanskelig kombinere.

    Jeg tror du må ta noen innledende valg:
    - Er det førende å ha lyd med utsikt midt i stereobildet?
    - Er jeg villig til å legge hifi-snobberiet til side og gå for en utradisjonell løsning (ht på vegg f.eks). Jeg sitter i glasshus og vet det.

    Svarer du ja på begge så tror jeg du finner en løsning. Svarer du nei på begge så er det også enkelt, ommøblering av biblioteket. Svarer du derimot. Du ser hvor jeg vil.

    Helt overordnet er utfordingen du møter at du har et rom med flott utsikt, men du har vinduer kun på én vegg (ser bort i fra terrassedøren nå). Romsonene er såvidt begrenset i størrelse at du må velge mellom én funksjon for hver enkelt sone: kjøkkenbenk, bordet tar en egen sone (pga romdybden), det vil si at det beslaglegger et areal du ønsker å bruke til dyp stol og stereoanlegg. Hadde vi bare hatt litt større dybde på selve hovedrommet. Det har vi ikke. Opplagtheter, jeg vet.

    En gang i fremtiden. Helt upassende å ta opp her. Men det er nesten så man kunne lurt på om kjøkken innerst i biblioteket (som da måtte flytte) ville gitt mye skapplass på vegger som likevel ikke kan ha vinduer. Spiseplass foran dagens panoramavindu, eller kanskje du hadde fått plass til dette sammen med kjøkkenbenken i det gamle biblioteket? Så kunne man tenkt seg stue der man i dag har kjøkken. Et karnapp der i tillegg, med stort vindu, slik at rommet, det gamle kjøkkenet, ble litt dypere og gav de mulighetene du søker.

    Unnskyld avsporingen.
     
    Sist redigert:

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    Hei, det kjem veldig mange gode innspel her no. Eg må nesten samla litt opp, men det var nett dette eg ønskte meg. Som de sikkert skjøna, har eg (vi) låst oss litt fast i slik ting er no, og då er det vanskeleg å sjå løysingar.

    Til sjuande og sist må eg sjølvsagt ta dette opp med Fru Strikketrøye, og ho har sjølvsagt andre, og legitime, interesser og oppfatningar av problem. Vi har temmeleg lik smak, men kanskje litt ulikt syn på «hjemmeinnredning» som aktivitet (ho misliker det litt).

    @Fosse, eg trur firefeltstabellen din er svaret, og det spolerer min fine plan om å ta dette steg for steg. Eg trur svara eigentleg er «ønskt, men ikkje avgjerande» på lytteposisjon, og «ja, om eg kan overtyda meg sjølv om at det er bra (nok)» på snobberi-spørsmålet.

    Glashus - som du veit, tykkjer eg det verkar som du har verkeleg flotte anlegg godt tilpassa huset de bur i (gler meg til eg får sjanse til å høyra dei). Likevel, vi er på mange parameter i veldig ulik livssituasjon (trur eg), så sjølv om tråden din er alvorleg inspirerande, kan eg ikkje henta så mykje direkte derifrå. Den lette og leikande innstillinga skulle eg gjerne hatt.

    @Stover, takk. Eg er usikker på om langvegg (det er berre ein) er bra, men det er ei løysing som eigentleg er veldig tett på det eg har i dag (dvs, litt endra ht-plassering). Når det gjeld K701, er litt av grunnen til at Headline står ubrukt at eg opplever at monitor-utgangen på RME driv desse fint. Dei vert likevel lite brukte, sannsynlegvis fordi eg liker betre lyd i rommet når eg høyrer på musikk.

    Når det gjeld fjern framtid: Ja, absolutt. Det hadde løyst ein del utfordringar med kjøkenet slik det er i dag, vore relativt lett å implementera (kortare veg vatn/avløp) og gjeve eit betre stove. Diverre er det, og diverse andre, luftige utbyggingsplanar av blokken i lang framtid.
     
    Sist redigert:

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    Hos Stover er bøkene samlet i hyller i hall`en.
    Det er ikkje dumt, dersom hallen er stor nok.

    Litt på sida, nokre må nesten vera i stova. Vi har småungar, og det har sjølvstendig verdi at dei kan dra bøker ut frå seksjonen med barnebøker (ca 5 hyllemeter) og be om lesing.

    Men, no har eg høyrt gjennom ei heil plate sitjande på golvet.

    8CD15658-4147-43A4-91D4-EBEEDF673672.jpeg B26F2BDB-4F44-4E38-93A4-A7492C71B1FD.jpeg
     
    Sist redigert:

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.471
    Antall liker
    3.594
    Sted
    Sunnmøre
    HFS er gift.

    Når eg les dei store trådane her, vil eg ha 20/20 jamn frekvensrespons, kontrollert akustikk og små og lunkne apparat med homeopatiske mengder støy, om ein ikkje då kan flytta alt inn det digitale domenet og såleis behandla det metafysisk.

    Så, alle desse platespelartrådane, med apparat som er så flotte, uendeleg med teakdekk (ups, autocorrect) tweaks, men der alle berre forhandlar om forma på forvreningsrommet. Som @Evo III impliserte, då handlar det ikkje om lydkvalitet, men om fetisjering av ei avspelingsform som hadde ein glansperiode på ca 35 år (som tok slutt for 35 år sidan). Men så fine; rundt og rundt, pappa.

    Så, alle desse røyrtrådane, både dei med DIY og dei med smykke frå fabrikk. Så utruleg vakre og fascinerande, med ein elektronisk logikk som verkar innanfor fatteevne. Igjen, forhandling av forvreningsrommet, men likevel ei glede ved elektronikken det er vanskeleg å finna i ei Hypex-plate og ein DSP-equalizer.

    Ingen nemnde, ingen gløymde denne gongen. No går resten av dagen med til å laga barneselskap, medan toåringen er godt i gang med å riva ned huset.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn